18.Bölüm(seni seviyorum)

1.7K 76 13
                                    

Medya'da:poyraz,deniz ve ateş var

Canlarım kitap okunmasına rağmen az oy alıyo o yüzden diğer bölümeü atmak için sınır koyuyorum.

Sınır:60 oy 10 yorum.
___________________________________________

"Na-nasıl ya yani sana bunu ateş'mi yaptı" dedim ağzımdan tek çıkan cümle buydu.

Poyrazda sadece kafasını sallayarak beni onayladı bende o an ağzıma gelen herşeyi söylemeye başladım.

"Saçmalama poyraz ateş yapmaz demi yaa ateş yapmaz böyle bişey neden ne dedi sana KONUŞSANA POYRAZ NEDEN SUSUYOSUN"diğe sonlara doğru bağrınca poyraz daha yeni ağlamaktan kendine gelmiş ti ve konuşmaya başladı.

" şey plan aslında şuydu ben senin içkine uyku ilacı koycaktım ama tabi sen benim o sahte telefon konuşmamdan sonra ateşten yardım isteyince plan biraz değişti ateş sana destek olarak sana daha yakın durcaktı ki bu sayede sen ateşe bir şeyler hissetmeye başlicaktın eğer az önce seni o odaya götürürken uyanık olduğunu bildiğim için sana onları söyledim çünkü o zaman ateş bizi duyamazdı bara kısmında oturduğumuz yerde dinleme cihazı olduğu için eğer sana anlatırsam bizi duyardı bende böyle bişey yaptım tehdite gelirsek eğer seni benden nefret ettirmeye yardım etmezsem sana zarar vericekti yada ailenden birinin arabasını bozup kaza yapmanızı salicanı söyledi anlican ateş tam bir piskopat manyağın teki polisi aramamız lazım deniz hemde şimdi "dediğinde o kadar şaşıtmıştımki ateş bunu nasıl yaptı resmen bana takıntılı piskopat aşığın teki.

" a-ama polisi ararsak siren sesini duyup kaça bilirler peki şey bu plandan berk ve mert'in haberi varmı"dediğimde poyraz ellerimi tutarak konuştu.

"bu planda mert ve berkin haberi yok bunu polislere söylicem ve kaçması imkansız odanın camları ve kapısı kitli olduğu için kaçamaz tamam mı sen sakin ol o ne sana nede ailene bişey yapamaz ben hep yanındayım prenses tamam mı" dediğinde biraz daha sakin dim poyraz telefonunu çıkarıp polisi aradıktan sonra tekrar beklemeye başladık.

Bu arada bende hemen poyraza sarıldım ve konuşmaya başladım.

"Özür dilerim poyraz senin böyle bir iğrençlik yapıcağına inandığım için senden çok özür dilerim" dedim ve poyraz da bana sarılarak saçlarımın okşarken konuştu.

"Senin hiç bir suçun yok sen sadece kandırıldın ama ben yine seni kurtardım merak etme tamam mı" değince ona daha sıkı sarıldım ve yılar önce vermek istediğim ama o gün poyrazın gitiği için veremediğim cevabı verdim.

"Evet poyraz" dediğimde poyraz benden uzaklaşarak ellerini iki yanağıma koyarak yüzüme baktı ve konuştu.

"Neye evet desin prenses " bana prenses demesi çok hoşuma gidiyodu tanıştuğımızdan beri hep böyle seslendirdi bana bende cevapladım.

"Hani bana demiştiya eğer geri dönersem bana o zaman cevabını ver diğe işte ben aslında sana gitmeden önce diğcektim ama sen onu değince demedim ve şimdi diğiyorum bende seni seviyorum poyraz aslan peki ya sen hala beni seviyomusun" dediğimde poyraz sorumu gülerek cevapladı ve bana sanki beni hiç bırakmicakmış gibi sarılarak konuştu.

"Ben seni hiç sevmekten vazgeçmedim ki prenses seni hala herçeyden çok ama çok seviyor ben sana aşığım şey yani şimdi biz sevgilimi olduk" dediğinde hafif kıkırdayark cevapladım.

"Evet ama ayrı etten benle sevgili olarak çok büyük bir riske girdin" dediğimde suratıma anlamayarak bakınca konuşmaya devam ettim.

"Yani hatırlarsanız benim bir ikizim ve beş tane abim bide babam var "dediğimde bana hakklısın bu sefer sıçtım bakışı atarken birden siren sesleri gelmeye başladı .

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin