❄️ Five❄️

635 13 2
                                    

Sedím na posteli a koukám do skříně. Už hodinu. Furt si nemůžu vybrat, co si vezmu na sebe.

Dneska jdu na koncert Viktora Sheena. Lístek jsem dostala k narozeninám od Bráchy. Moc dobře ví, že Viktora mám nejradši.

„tak Já asi půjdu nahatá"

zakřičela jsem na Patricii. Patricie je Moje dlouholetá kamarádka. Dneska tam jde semnou. Ona nesmí chybět nikde.

ježiši, tak si vem tohle a jdeme. Dělej, ale. Jinak přijdeme pozdě"

Oblékla jsem se do dlouhýho oversize trika a krátkých kraťasů, které nešly vidět. ⬇️

Pak už jsem si nanesla řasenku na řasy a lesk na rty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už jsem si nanesla řasenku na řasy a lesk na rty. S make-upem jsem to nepřeháněla.

Čekáme před Roxy. Je tu lidí jak nasráno.

Ještě než sme přišli, jsme byli na kafy.

-

Už čekáme vevnitř. Show by měla začít každou chvíli. Ještě než začne, rozhodli jsme se jít na bar.

Každá sme si dala drink a ještě řešili nějaké věci. Dokud si vedle mě nesedl mně známý člověk. Otočila jsem se a dělala jsem, že ho nevidím, ale to se mi nepodařilo.

„ahoj"

dělala jsem, že ho neslyším přes hlasité lidi, ale též se mi to nepovedlo.

„teď přesně nevím, jak se jmenuješ, ale vím, že to jsi Ty "

to už bych neuhrála. Otočila jsem se a uviděla ho. Byl to Js aka Jakub Slánský.

„ahoj, já tě nepoznala"

dlouho sme se neviděli. Poprvé a naposled na tý osudový show. "

„Ty o tom víš?"

„říkáme si všechno "

„to Mi mohlo být jasný."

„a jak jde život? "

Bavil se semnou, jak kamarád.. Neříkám, že by mi to příjemný nebylo, ale viděli sme se pouze jednou. Teď podruhé...

„žiju.. To je i v téhle době dost. Co u tebe?"

Nad tím se zasmál a chystal se odpovědět. Dokud Ho někdo nevyrušil. Toho člověka jsem neznala.
Odtáhl si ho bokem. Po chvilce přišel se slovy:

„promiň, už musím jít. Ještě se snad uvidíme"

„ahoj "

„konečně si se vykecala. Show už začla, ale toho sis nevšimla."

Měla pravdu. Show už začla a Já si toho nevšimla.

„nechci jít do toho "proudu" lidí. "

„ale Já jo.."

Udělala na mě smutný oči.

„tak ty tam běž a Já zůstanu tady. Dobře? "

„okey..."

Vrátila jsem se na bar a z něj pozorovala celou show. Bylo to příjemnější, než se mačkat mezi lidma..

„ahoj "

Opět mě nikdo vyrušil.

Otočím se a zhlédnu člověka s kterým jsem strávila noc.

„ah.. oj"

„co tu děláš? "

„jsem na koncertě.."

„doufal jsem, že si přišla za mnou "

„proč?"

„spali sme se spolu a Tys utekla.. "

„promiň.."

„to Mi nestačí "

„No? A co by sis přál?"

„dneska půjdeme na víno... A zítra na panáka "

„Víš, že nepiju"

„nekecej. Jakub Tě pít viděl a Já teď taky "

„spali sme pouze vedle sebe..."

Ano, začala jsem pít, ale furt nepiju jak Jakub. Mně stačí tři panáci a jsem KO.

dva panáky Havany"

Zavolal Jakub na barmana. Ten nám pochvíli donesl naše požadavky a položil je před Nás. Kopla jsem do sebe panáka a skleničku položila na pult.

„neříkal si, že si dáme víno? "

„to si dáme zítra"

Mrkl na mě a odešel. Nad Jeho chováním jsem protočila oči a šla jsem za Patricii.

Nechtěla jsem být sama...

život plný očekávání /w Yzomandias *pozastaveno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat