❄️seventeen❄️

426 9 2
                                    

Tento příběh je spojený s mým dalším (ohniway)... Takže věci, které se tu objeví jsou smyšlené... A navazují na můj druhý příběh.. Díky za pozornost a pochopení.

Po tom , co jsem odešla od Nikči , jsem měla plnou hlavu myšlenek, samozřejmě se týkaly Jakuba . Furt mi hrály věty , které mi řekla Nikča . Vždy jsem se pozastavila nad slovy má tě rád... Měla jsem nutkání odejít z nádraží a rozeběhnout se směrem k Jakubovi , ale nemohla jsem . Musím jet za malou , kterou potřebuji víc ... Ona tu pro mě bude vždy , když budu potřebovat ...

Nasedla jsem do autobusu , který mě měl dovézt do Prahy .

Cesta trvala celou věčnost , nejspíš pouze pro mě . Celou cestu jsem koukala přes sklo na stromy , které jsme míjeli.

Už mě čekala pouhá půlhodina cesty , pro mě to byli tak dvě hodiny .. Po celé cestě přemýšlení , jsem se konečně odvážila vzít do ruky telefon a napsat Jakubovi .

Stojím před dveřmi taťkovo bytu a strkám klíče do zámku , bylo zamčeno , což znamená , že táta není doma , nikdy nezamykal , pouze když někam šel a nebo večer

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stojím před dveřmi taťkovo bytu a strkám klíče do zámku , bylo zamčeno , což znamená , že táta není doma , nikdy nezamykal , pouze když někam šel a nebo večer ...

Ani jsem se nezula... Všechny zavazadla jsem si hodila na zem do své ložnice a vyslékla jsem , byla jsem celá otlačená z oblečeního , které jsem na sobě celý den měla . Boty jsem si odnesla na chodbu . Společně s bundou, kterou jsem pověsila na věšák .

Vstoupila jsem do koupelny , kohoutek jsem zvedla směrem na horu . Než se mi nepustí vana , tak jsem šla do kuchyně kde jsem si vzala z ledničky džus a z krabice jsem se napila , protože už tam bylo málo . Prázdnou krabici jsem hodila do koše a vrátila jsem se do koupelny . Vana už byla skoro plná , proto jsem ze sebe sundala poslední látku , která na mě zbyla , byly to kalhotky . Hodila jsem je do koše se špinavým prádlem . Na rychlí jsem si udělala drdol a lehla jsem si do vany s teplou vodou . Kohoutek jsem vypla .

Užívala jsem si to příjemné teplo na své kůži , dokud jsem nezaslechla odemykání . Bylo mi jasné , že to je otec . Proto jsem se rychle nasoukala do županu . Vylezla jsem z koupelny a stoupla jsem si naproti němu . Neviděl mě , stál zády ke mně , protože si sundaval boty . Jakmile se zvedl a otočil se , v očích se mu objevily jiskřičky .

„ahoj „ pozdravili jsme se na stejno .

co tu děláš ? "

„měla jsem hotovo dřív , tak jsem přijela "

Šlo vidět , že mě rád vidí . Ještě víc mě v tom přesvědčilo objetí , které mi věnoval hned , jak jsem mu odpověděla .

„rád tě vidím ... běž zpátky do vany ať ti ta voda nevychladne " zareagoval , když se podíval na mé mokré nohy .

Pouze jsem se zasmála a vrátila jsem se do vyhřáté vany . Už jsem tam dlouho nebyla .

Po vykoupání se , jsem si dala na pleť krém a oblékla jsem se do čistého oblečení .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 12, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

život plný očekávání /w Yzomandias *pozastaveno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat