3

12.6K 699 6
                                    

Ne mogu da priuštim sebi kuću poput ove zato nazovem vlasnika kuće da mu kažem da neću produžiti ugovor, biću kod roditelja dok ne pronađem stan za sebe.

- Gospodin Smit ovde Letisija Albatros – predstavim se.

- Gospođo Albatros kako ste?

- Dobro sam hvala na pitanju.

- Planirao sam da vas zovem krajem nedelje kad pripremimo sve papire, biće sve spremno za Vaš potpis.

- Zato vas i zovem, rekli ste mi da se javim nedelju dana pre isteka ugovora.

- Da, da, ne brinite zvao je advokat Vašeg supruga.

- Molim?

- Sredili smo sve, produžen je ugovor.

- Am... znači rešili ste? – rešim da igram igru.

- Da, da, ništa ne brinite, krajem nedelje produžićemo ugovor. Čestitam.

- Hvala.

Prekinem vezu i udahnem duboko. Šta se dođavola događa? I gde je Drejk?

. . .

- Baš ste brzi – pohvalim detektiva kog sam unajmila.

- Moram priznati da me je priča fascinirala a u ovom poslu to je teško.

- Ne znam da li da kažem hvala.

- Imam nešto.

- Slušam.

- Kao prvo vaš brak je zakonski. Ime vašeg muža je Drejk, prvo prezime je Albatros a drugo Martin, čovek koristi oba, vi ste uzeli prvo prezime što je u skladu sa zakonom.

- Znači Drejk i ja smo u braku? Zakonski?

- Tako je.

- A žena sa fotografije koju sam vam dala?

- Glumica.

- Hićete reći da je moj muž na naše venčanje doveo glumicu koja je glumila njegovu majku.

- Da, Vera Lion, pronašao sam neke njene uloge.

- Da, pa znam jednu – glumila je moju svekrvu.

- Drugo, priča koju vam je ispričala ona žena...

- Gospođa Kruz – podsetim ga.

- Da, pije vodu. Drejk Albatros Martin zvanično živi na Floridi, ima žive roditelje, mlađu sestru i brata koji je izvršio samoubistvo.

- Dakle on je dobro?

Izvukao je par fotografija i pokazao mi Drejka. Da to je on, moj muž.

- Ne razumem kako ga policija nije pronašla.

- Dali ste nepotpune podatke, osim toga bili su fokusirani samo na Kaliforniju.

Udahnem duboko pa ponovo pogledam u Drejkove slike.

- Shvatam da je ovo izuzetno teško za vas.

- Ovo? Nije – spustim fotografije.

- Teško je kad tražiš muža mesecima, kad se svakog dana pitaš gde je, kad svake noći razmišljaš o njemu, kad biješ glavom a ne znaš gde... to je teško detektive.

- Život je nepredvidiv, nikad ne znamo celu priču.

- Tačno, ja izgleda ne znam priču mog muža.

AlbatrosWhere stories live. Discover now