- Leti! – majka me pozove i okrenem se.
- Izvini mama – spustim nož kojim sam seckala meso.
- Kad držiš nož u ruci nemoj da razmišljaš o drugim stvarima inače ode prst – mama me upozorava.
- Samo sam odlutala.
- Vidim. Hoćemo li razgovarati o tvom razvodu.
- O čemu ima da razgovaramo, Drejkov advokat je odložio već treče ročište – moj suprug ne želi da mi da razvod.
- Zašto ne razgovaraš sa njim.
- Ne želim, rekla sam mu sve što sam imala – od one večeri u restoranu ga ignorišem.
- On očigledno tebi nije, pokušajte razgovorom da rešite sve, ubedi ga.
- Mama Drejk nije neko koga mogu samo da izmanipulišem.
- Žena uvek može da izmanipuliše muškarca. Šta misliš kako sam ubedila tvog oca da napravimo treće dete?
- Mi nismo vi, mene je muž napustio i vratio se kad sam podnela zahtev za razvod braka. Ne znam zašto uporno odbija da potpiše proklete papire.
- Možda čeka da bankrotiraš – slegnula je ramenima.
- Šta?
- Reci mi koliko te je do sada košta pokušaj da se razvedeš? Imaš odlaganje tri puta plus plaćaš advokata.
Namrštim se na ovo. Mama je u pravu, razvod nije jeftin.
- Plaćam advokata od plate, ušteđevinu sam potrošila – priznam.
- Da li ti je potrteban novac? Znaš da uvek imaš štek kod nas.
- Ne mama, ne želim da trošim vaš novac, osim toga znam koliko ste se istrošili za moje venčanje.
- Ruku na srce bilo je bajkovito.
- Da, bilo je. Uzeću dodatne smene na poslu, pronaći ću manji stan, smisliću već nešto.
- Ili se preseli u svoju kuću.
- Ne vraćam se tamo.
- Zašto? Zar nisi rekla da je na tvoje ime?
- Da ali osećam se kao da je ona neka vrsta naknade za to što me Drejk... povredio.
- Pa? Zar nisi trošila novac tražeći ga? Još si platila i onog detektiva.
- Mama neću prihvatiti kuću.
- Prihvatila ti ili ne, na kraju godine moraćeš da platiš porez za nju, plus režijske troškove, na tvoje je ime.
Namrštim se jer nisam o tome razmišljala.
- Ili je prodaj.
- Da je prodam?
- Da, tvoja je, ukoliko ne želiš da živiš u njoj samo je prodaj i iskoristi novac od prodaje da se razvedeš.
- To zapravo i nije loša ideja – ionako sam tanka sa novcem a to je Drejkova krivica.
Mama se nasmešila i zagrlila me.
- Tvoja soba te uvek čeka.
- Hvala mama.
. . .
Razmišljala sam puno o rečima moje majke i na prečac odlučila da prodam kuću, nazovem advokata jer ga ionako plaćam i saopštim mu svoju odluku, rekao je da će rešiti to. Odmah sutradan mi je zakazao sastanak sa agentom za nekretnine.
ESTÁS LEYENDO
Albatros
RomanceLeti je u jednom danu bila najsrećnija i najtužnija žena na svetu - udala se za Drejka, čoveka svojih snova a sutradan se probudila sama u kravetu. Vreme je prolazilo a njen suprug se nije vraćao, nestao je bez reči. Nemajući kud nastavila je da živ...