Ma gandesc tot timpul daca ceea ce am facut a fost o alegere buna sau am vrut sa-mi demonstez mie ceva. Merg pe coridor in urma lui Hugo si-n spatele meu stau miile de ganduri care mai de care mai infricosatoare.
Nu pot pune mii de oameni sa minta pentru mine, nu pot sa bag niste oameni vinozati intr-o incurcatura pe care o puteam evita daca nu eram curios.
Nu pot...
-Hmm...Buna ziua boboci! Am niste vesti minunate!Se pare ca ceremonia de sortare e pe cale sa inceapa astazi deoarece maine vom avea primul examen al celor din anul VI. Va asteptam in Marea Sala in 30 de minute.
-Opreste-te! zise Hugo.Ma prinse de roba si ma trase in spatele unui stalp urias.
-Ce este!...Ii raspund eu speriat nestiind ce se intampla.
-Stii ca acum ne indreaptam spere ceremonia de sortare?spuse el lasand privirea in jos.
-Ce ?! Credeam ca maine va fi acest lucru...Nu se poate...Ce ma fac??
-Nu ai auzit ...Linisteste-te!!! Tipa Hugo la mine.
-CUM SA MA LINISTESC, NU POT...Lasa-ma in pace!
Fug cat pot de repede din fata lui Hugo fara sa ma uit inapoi, sper din tot sufletul sa fie un vis. Sa am trezesc in camera mea cu o lovitura la cap sau ceva. Imediat aud niste cuvinte venid din spatele usii. Ma apropii de ea si aud:
Credinciosi, buni si drepti,
Harnici, rabdatori si cinstiti,
Pretuiti veti fi si iubiti .
Daca mintea iti e bine pregatita
Cu multa dorinta de carte si stiinta,
La Ochi-de-Soim esti bine venit
De toti cei ca tine, aici insotit ...Ciocanesc si intru fara sa zic nimic. Cantecul se opsrise. Camera era mult mai mica decat imi imaginam eu. Era plina de rafturi vopsite in diferite culori. In mijocul camerei era o carte mare, groasa ce avea inscriptionata un cap de mistret ce purta un joben.
-E cineva aici?strig eu.
...
-Alo...alooo...
Ma uit din nou prin camera si nu mai aud nimic.Ma intorc spre usa si dau sa ies in fata scarilor care ma duc spre hol.
-Se pare ca un Incuit nu e asa de Incuiat! Nu-i asa?!
Incremenesc si dau sa scot un cuvant...
-Se pare ca vom avea parte de o mare ceremonie astazi! Ce incantator, de-a dreptul minunat!Nu crezi?
-Cine zice asta?Raman cu fata spre usa sperand ca e doar constiinta mea care e prea incarcata de vina.
-Cine zice asta...Cineva care stie orice despre oricine. spune vocea calma si putin ragusita.Ar fi bine sa te intorci si vom putea vorbi fata in fata. Ce zici despre asta?
Inchid ochii si ma intorc usor spre dreapta sperand sa nu vad nimic.
-Mai repede, te rog! spuse iar vocea.
Numar pana la trei si deschid ochii.Nu era nimeni in fata mea. Dar...
-Stai ...mergi spre marea carte!
-De ce ti-as urma instructiunile, nici nu stiu daca esti adevarat.
-Nu fi Incuiat si vin-o! zise vocea taios.
Ma indrep spre marea carte uitandu-ma in toate partile.Ajuns acolo aud:
-Pune mana pe jobenul de pe capul mistretului.
Imi ridic usor mana si o ating de coperta cartii in locul imaginei cu jobenul. Imediat se aude un pocnet si cartea disparse iar in locul ei aparuse un joben prafuit si vechi.
-Cine esti tu? Spun eu tremurand.
-Hmm...Incuiat...dar tostusi a ajuns aici..
-De unde...
-...trecut prin portal...
-Ce?
-...cum e posibil?...
-OPRESTE-TE! Tip eu incercand sa ma fac auzit. De unde stii cine sunt?
-...totusi ma poate vedea...
-HEI! Te pot auzi, sa stii!
-Cum planuiesti sa treci peste sortare? imi zise jobenul
-...cum...sa...Stai!...De unde stii ce am facut pana acum.Si cine esti?
-Eu sunt Job...
-Hei...HEEEI...Ce esti tu? Ma uit indeaproape la el si gura ii disparuse la fel si ochii.
Ma opresc din analizat si aud pasi care se indreapta spre usa.Incer ca fug dar era deja prea tarziu.In camera intrase un barbat inalt si corpolent cu o barba destul de mare ,imbracat intr-o salopeta de culoare maro legata cu o curea pe care era inscriptionata insigna scolii.
-Hei...Ce cauti aici?
-Hmmm...pai m-am pierdut...zic eu incercand sa-mi controlez vocea care tremura.
-Of...Boboci astia...Hai cum mine.. imi zambise si aratase spre usa. Ma indepartez de joben si ma duc usor spre usa.
-Hei...
-Da? raspund eu.
-Astepta-ma afara.Trebuie sa iau niste lucruri de aici
-OK...
Omul mare si corpolent se indreapta in mijlocul camerei de unde ia jobenul si-l pune intr-o cutie.Se uita la mine si zambeste.
-Gata...am terminat aici.zice el usurat. Tot nu am inteles cum ai putut ajunge tu aici?!
-Pai speram sa gesec...drumul...hmm...spre...
-Marea Sala?continua el.
-Exact!raspund eu usurat.
-Mergeam impreuna spre Marea Sala.
Desi speram sa mai primesc intrebari sau cel putin sa purtam o discutie ,nu s-a intamplat nimic.
-Hei...tu ai venit cu trenul, asa-i?Zice el intorcand capul spre mine.
-Mda.raspund eu printr-e dinti.
-Aha.Apropo ma numesc Hagrid.
-Adam...incantat.Desi vroiam sa dau mana cu el ma abtineam pentru ca tremuram din toate incheieturile.
-
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Teen FictionCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...