Tocmai am ajuns in Londra . Cu toate ca drumul pana aici a fost extenuant , mai ales''minunata ''calatorie cu vaporul care ma facut sa ma simt... iahh...Pot spune ca am vazut unul din cele mai importante orașe ale lumii, care avea sa ma schimbe total.
-Unde mergem acum,matusa?intreb uitandu-ma in jurul meu.
-Pai cred ca mergem acasa la mine.spune ea,luandu-si bagajul din porbagajul taxiului.
Pana sa ajung la casa matusi ,am mers foarte mult pe jos .Am incercat sa o intreb de ce nu luam un taxi dar ea mi-a raspuns ca '''Taxiurile nu prea merg pe aici ...nu stiu sa le explic pe unde sa o ia''.
Cred ca am mers pe vreo zece stradute care aratau foarte straniu .Pe unele din stradute le puteai compara foarte bine cu niste mici groape de gunoi ,iar altele aveau case mari care aratau foarte ciudat.Dar in sfrasit am ajuns .
Casa matusi se afla pe o strada ingusta cu pavele pe strada care din loc in loc erau lipsa .Dar ce mi-a atras cel mai tare atentia a fost acel mic bar care era foarte aproape de usa matusi .
Acel bar era foarte saracacios numindu-se ''Ceaunul Crapat'', puteai spune ca era parasit doar ca in acel moment o femeie imbracata in verde iesea de acolo cu o bufnita in mana .Oprindu-se in fata matusi si salutand-o:
-Buna,Ely , ce mai faci ?intreaba femeia care se chinuia sa tina bufnita pe umarul ei .
-Bine! Tocmai am sosit de la sora mea.
-Aaa ,da imi aduc aminte ca te-ai invoit de la munca pentru 3 zile .spuse femeia uitandu-se insistent la mine .Cine e acest baiat ?
-El este nepotul meu ,l-am invitat sa stea la mine pentru cateva luni .zise matusa strangandu-ma cam tare de umar .
-E...cumva...ca n ,incerca sa spuna femeia dar fu intrerupta de matusa mea care completa
-...adica vrei sa spui daca are sange. ...lo ...alb...londonez ...imi pare rau sa te dezamagesc dar nu ,el e de prin alte parti .spuse matusa repede .
-Dragule ,te duci te rog frumos in casa sa-mi duci geanta .spune ea panicata intrun fel .
-Da ,sigur dar unde e cheia?
-Usa e deschisa .
-Matusa ...dar cum sa fie deschisa ...nu are cum?spun eu uimit.
-Eu nu inchid usa pentru deseori pierd cheia si nu vreau sa raman intr-o zi pe afara .
-Matusa dar pe aici sunt hoti !...spun eu .
-Hoti pe strada asta !spune ea razand impreuna cu femeia aia ciudata .
Iau geanta si ma duc in casa .Observa spre surprinderea mea ca usa era deschisa si casa nu era devastata.Casa matusi era decorata intr-un mod foarte diferit si avea un miros persistent a pisica .Pereti erau de culoare alba cu niste flori violet iar pe jos erau puse lespezi de piatra care erau surprinzator de calde .
Ma plimb prin casa si ajung din greseala la geamul unde stateau si discutau foarte aprins cele doua femei.
-Margret...el nu e ca noi ...nu are nicio putere magica !spunea ea destul de speriata.
-Cum !Ai adus aici un Incuiat!spune femeia suparata .
-Da ,dar nu se va intampla nimic .Nu are puteri magice si nu banuieste ca eu sunt ...ca tine .
-Ai incalcat legea!Ely....nu poti sa aduci aici un Incuiat ...in fata casei tale ai ...
Dar eu nu mai puteam asculta .Eram foarte confuz ,speriat .Nu stiam ce sa fac .Dar imediat acele sentimente fusese inlocuite cu fericire.Nu imi puteam explica de ce ,dar un singur lucru stiam ca matusa mea e vrajitoare .
M-am asezat pe fotoliu si ma gandeam de ce o fi plecat matusa mea acum 20 de ani si de ce are in casa fel de fel de chestii ciudate ,unele care te faceau sa vomiti .
In interiorul meu se purta o lupta crancena ...Sa o intreb pe matusa ce am auzit sau sa aflu singur ce ascunde aceasta strada .
Chiar in momentul urmator matusa apare in casa cu un zambet usor fortat .
-Cum ti-se pare casa ?spune matusa care era cu spatele la mine .
-E,chiar foarte interesanta ,dar nu inteleg ce sunt cu animalele astea in borcan si alea in care par a fi organe de ...ceva ?ii raspund eu care mai aveam putin si ma inecam .
In momentul acela matusa se opreste din ce facea si vine spre mine si-mi spune sa ma asez ca avea sa-mi spune ceva important. Eu deja banuisem ce avea sa-mi spuna dar nu stiam sigur daca este adevarat .
-Adam eu sunt ...(asteptam cu nerabdara sa mi-se confirme teoriile )...sunt profesoara de biologie .spune ea ridicandu-se repede de pe canapea .
Cum!!!!...imi spun in gand,ce am asteptat tot acest timp ca sa-mi spuna ca e profesoara de biologie .Si atunci ce mai spunea femeia aia din gura ..ceva de ....ca noi ...Incuiat . Deja intrasem intr-o stare de nervi care ma facea sa-mi smulg parul din cap .
Dar decid sa ma linistesc ,sa ma calmez si sa-i spun :
-Sigur,matusa? spun eu cu o expresie pe fata foarte banuitoare.
Matusa se intoarce foarte repede spre mine si se uita peste ochelari si ma intreaba:
-De ce ma intrebi?Tu ce crezi?Ai auzit ceva ?spune ea cu o figura foarte suparata .
-Nu !De ce trebuia sa aud ceva ?ii raspund eu cu aceasi figura pe care o afisa ea.
-Nu...nu trebuia, zice ea intorcandu-se repede .Vrei ceva de mancare ?ma intreaba stand cu spatele la mine cautand ceva in dulap.
- Nu, multumesc ,cred ca ma duc sa ma culc.unde ste camera mea .
-Sus la etaj a doua usa pe dreapta .
-Multumesc!
Nu stiu ce sa mai cred .Intru in camera si observ ca in camera erau foarte multe carti de care nici nu am auzit ''Istoria ministerului''de Cornelius Fudge .Lasand cartile la o parte ma duc spre rucsacul pe care l-am aruncat pe pat cand am intrat in camera si ma apuc sa citesc din nou prima carte Harry Potter .
Imediat imi dau seama ca nu i-am arata aceste carti care o va da sigur de gol pe matusa .Ma indrept rapid spre usa si observ ca afara se vedeau niste lumini de afara .Ma intorc spre geam si ma uit prin el si vad ca ...acel bar era plin de lume .
Stau la geam si examinez oameni care intra in el si vad ca sunt numai copii de varsta mea care sunt imbracati in robe ciudate ,negre.
- Am avut dreptate!Lumea daca luma exista inseamna ca si scoala de vrajitor exista .Vai ...vorbesc singur ...
Am aflat adevarul .Oare ma pot duce Pe Aleea Diagon ...si ...da Harry Potter.Eram foarte entuziasmat pana cand mi-am dat seama ca INCUIATI nu puteau sa se duca ...Ce sa fac?
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Genç KurguCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...