Totul avea sa se schimbe pentru mine cand matusa mea Ely a venit din Londra. Acesta a plecat acum 20 de ani pentru a studia la o scoala privata de acolo.
.....
Era duminica dimineata la ora 11 cand am primit minunata veste ca astazi a sosit matusa in gara si trebuia sa mergem dupa ea. Afara era o vreme foarte calda de vara (sa nu mai mentionez ca in masina erau vreo 40 de grade)"numai buna de mers cu masina ".
Am sosit la gara.Acolo era o atmosfera care iti inducea o senzatie de graba. Erau o multime de oameni care mergeau foarte repede ziceai ca aveau role invizibile in picioare. Am ajuns la peronul respectiv asteptand-o pe ea, care nu isi mai facea APARITIA.
-Nu mai vine? ii zic eu mamei.
-Nu, nu cred sigur vine... nu-i sta in fire. imi raspunde ea.
-Cum era matusa mea, adica eu nu am vazut-o niciodata?
-Pai... era o persoana... care nu vorbea cu nimeni. Pe atunci era de treaba, intotdeauna m-am inteles bine cu ea. spune mama.
Dar in mintea mea ma tot intrebam de ce mama facea pauzele astea care nu aveau rost (oare imi ascunde ceva ).
Dar nu mai apuc sa o mai intreb pe mama nimic.In dreapta mea era un stalp care despartea peroanele .Nu a durat mai mult de o secunda si am vazut cu coada ochiului ca cineva iesea din stalpul respectiv.
Am ramas socat .In capul meu era o explozie de teorii ,evidente din cartile Harry Potter.Imediat am asociat acesta APARITIE cu prima carte (acolo unde Harry Potter a observat niste oameni care intrau in zid) .
Eram asa de fericit parca ...am aflat ca in sfarsit ''minunata materie matematica'' s-a stins din viata, a disparut.
-Hei buna! spune matusa.Ce ma bucur sa va vad , ce va-ti schimbat .
-Buna ,cum de ai ajuns acolo, trenul de abia a sosit.zice mama uimita.
-Pai ...am venit cu al tren ...si m-am gandit ca ar fi bine sa ma mai plimb putin .
-Aha,bine atunci.Hai la masina .Am pregatit o masa mare cu tot ce iti place tie .spuse mama entuziasmata .
Eu nu mai scosesem vreun sunet tot drumul pana acasa .Sa nu ,mai zic ca aveam o fata de nebun.
-Hei, Adam ce mai faci , de ce nu vorbesti ?mi s-a adresat matusa surprinsa ca nu pun vreo intrebare despre ce am vazut in gara .
-Aaaaaa...pai nu ma simt bine ...ma cam doare capul ...cred ca ma duc in camera mea si o sa ma intind .Mi-a facut placere sa te vad , cand voi veni jos iti voi arata o colectie de carti care au facut furori la noi in tara ...dar persupun ca si in Londra ?spun eu .
-Daaaa...in Londra ...sigur !spuse ea dar fara convingere dandu-mi seama ca habar nu are despre ce vorbesc.
Am fugit cat de repede am putut in camera si m-am dus sa caut primul volum din Harry Potter.Am rasfoit carte si nu am gasit aceea ce cautam . Cum putea sa treca din Londra, aici printr-un stalp?In carte zicea ca stalpi te trec in lumea vrajitorilor nu din Marea Britanie aici.Nu are sens!
Ma decid sa cobor jos si sa vorbesc cu lumea de acolo , incecand sa-mi fac ordine in ganduri si sa ma linistesc.
Ajung jos si o vad pe matusa mea stand intre mama si un loc liber ,care era al meu .Ma asez acolo fara sa zic nimic .Ei discutau despre cum a fost drumul pana aici si daca a auzit despre alegerile electorale.
-Deci ,nu cred ca stiti de ce am venit aici ?spune ea
-Nu! raspund parinti mei.
-Pai ...as vrea sa-i propun cuiva de aici o vacanta si nu cred ca va refuza.zice ea entuziasmata.
Eu nu eram atent la ce discutau ei,imi vedeam linistit de friptura din farfurie.
-Cui ?raspund parinti mei cu un zambet .
-Cred ca persoana din stanga mea ar fi bucuroasa sa petreaca trei luni in Londra !
Eu am ramas mut nu stiam ce sa fac ,dar nu puteam sa refuz acesta propunere si sa imi indeplinesc misiunea de a vedea ce este cu acesta lume magica .Asa ca am acceptat. Marea Britanie e locul de unde si-a facut aparitia Harry Potter.Nu am mai fost plecat asa de mult de acasa.Si nu stiam ce se va intampla .
Dar in capul meu era o singura propozitie :Trebuie sa intru in lumea asta magica orice ar fi ,chiar daca nu ma mai intorc .
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Teen FictionCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...