Iata-am aici in tren in drum spre Hogwarts.Totusi am o frica si o neliniste care nu-mi da pace sa ma bucur de acest moment.Suntem 5 in compartiment .Trenul e la fel ca in carte ,mare si foarte curat, cu o doamna care se plimba pe culoar si trage dupa ea un carucior cu dulciuri,multi elevi care fac multa galagie .Cred ca locul in care stam noi e cel mai linistit din tot trenul. In compartiment suntem:eu ,Rose, Jame,Hugo si Lily .Din cate vad se pare ce Rose este sora lui Hugo si copii lui Ron si a Hermionei iar Rose si Lily sunt copii lui Harry. Nu stiu dar ma simt din ce in ce mai emotionant .Poate din cauza ca vom ajunge curand la scoala.
In compartiment deja au inceput discutiile: Normal ca la cercetasi ma voi duce ,am inima unui leu. spuse Hugo foarte mandru in timp ce Rose rade cu Lily.
James se uita la mine si zice:
-La ce casa crezi ca te vei duce?
-Pai...pai...pai ..incep eu sa ma balbai desi acum 2 ani zicem ferm ca daca voi avea ocazia la Cercetasi ma voi duce,acum in fata faptului implinit devine din ce in ce mai greu de spus.
-Cu siguranta va fi la Cercetasi!zice ferm Rose .Eu ma uit la ea cu o privire usurata.
-Da...acolo ...la ...Cercetasi.Am auzit ca e frumos acolo asa-i?Intreb eu repede sperand ca nu voi ajunge la o intrebare capcana.Toti in cor imi spun fel de fel de lucruri precum ca e minunat ,e cea mai buna casa din scoala,elevi ei sunt cei mai iesteti.
-Dar lasand asta la o parte ,spune Lily , cum a fost la vechea ta scoala ?Intrebarea capcana a si sosit.Daca mai minteam mult cred ca pocneam,dar nici adevarul nu putem sa-l spun.Imi spun ca daca voi marturisi 30%din adevar vai fi iertat.
-Scoala mea era una de stat,nu erau case ,erau clase ,numerotate de la 5 la 8 .In fiecare clasa erau 30 de elevi .Ma opresc brusc deoarece toti se uitau la mine ca si cum as fi de pe alta planeta.Hugo si Jame s-au oprit din mancat(singura data cand i-am vazut nemestecand vreun jeleu).Lily nu mai era prezenta cu noi deja nu mai avea niciun reflex.
-V-am zis eu ca e ceva in neregula cu el.Si cred ca stiu si care e problema.Spuse Rose ,singura la care nu ma asteptam sa faca acest lucru.Ceilalti nu intelegeau ce zice Rose si eu vroiam sa ramana asa.Deodata:
-NU ESTI VRAJITOR?! Spune Rose socata si mandra ca a aflat ea adevarul.In mintea mea am zis ca ce o fi o fi ,nu ma nimic de pierdut ,poate o pereche de parinti si...in acel momnet bufnesc in plans.
-Va rog sa nu spuneti la nimeni!Nu stiu de ce nu am ramas in camera mea ...a fost o prostie .Rose se tranteste pe bancheta din spatele ei si isi pune capul in pumni .Eu ma opresc din plans si ma uit la ceilalti iar ei se uita la mine .
-Cum ai trecut de portal?Intreaba Lily socata.
-N...nu stiu,pur si simplu am trecut prin el ca si Rose care ma tinea de mana.Rose se ridica si observa ca trenul s-a oprit.imediat o voce strica :
-Elevi sa se imbrace in robe si sa coboare grupati cate doi din tren.
Am ramas pe bancheta si ma uitam in jos vinovat.Simteam ca nu mai am aer ,nu putem sa gandesc ,toate miscarile mele erau blocate din cauza fricii.
-Hai sa ne imbracam...Spune James care se uita cu mila la mine.Toti se ridica si pleca in compartimentul alaturat sa se schimbe .Eu raman singur in el incercand sa ma calmez si sa gasesc o cale de scapare.
-Ce facem?Aud eu din compartamentul alaturat .
-Nu stiu ...eu nu stiu cum a trecut de portal.E imposibil sa treci de el daca nu esti vrajitor sau daca nu ai primit scrisoare.
-Dar poate el a primit.
Ma simteam oarecum prost ca se vorbeste despre mine ,dar nu eram in pozitie sa zic vreun cuvant .
-Nu, nu are cum...
Aud o bataie in geam si sar ca ars.
-Tu nu cobori?Esti boboc .asa-i?Hai ca nu e nimic.Ai roba ,fugi si te schimba.O persoana masiva cu barba lunga si o haina rosie murdara imi face semn sa ies si sa ma schimb.
-Pai ...eu ...
-Hai repede nu mai e timp .Imi spune el.
Ies rapid din compartiment fara sa privesc in spate si ma indrep la compartimentul unde se schimba ei.
-Rose ...
-....
-Rose stiu ca esti acolo te rog raspunde.
-Ce cauti aici ?
-Pai cineva mi-a spus sa ma schimb...James deschide usa repede si ma trage cu putere inauntru.
-Uite cum facem ,te ajutam sa scapi de aici ,dar trebuie sa ai grija ca nu e de joaca ,nu stim ce se poate intampla cu tine.Nu trebuie sa vorbesti neintrebat ,sa raspunzi la intrebari despre scoala ta ...nimic.Spune ferm Rose.
-Dar la noi nu va ganditi spune Hugo speriat.
-Taci Hugo!zice James
-Va multumesc ...nici nu stiu ce sa zic ...multumesc
-Hai gata puneti roba!zice Lily.
-Care roba ,eu nu am roba. zic eu
-James da-mi roba ta de rezerva.Rose ii ia roba lui James si o aseaza pe mine.Roba era vizibil prea mare pentru mine dar Rose insita sa mi-o pun.
-Gata!strig eu .
Rose isi scoase bageta si spune Fixatium Corpo .Roba se strange imediat pe corpul meu ca si cum era fix masura mea.Vroiam sa-i multumesc dar :
-Haideti mai aveti 5 minute.
-Gata acum mergi cu noi ,nu ne scapi din privire ai inteles?Spune Hugo convingator
-Desigur...
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Teen FictionCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...