Am descoperit totul...partial .Ma simt minunat intr-un fel dar , am un sentiment de frica pe care nu-l pot descrie.
Am hotarat sa ma amstec printr-e acei copii ,care pareau foarte incantati.Am intrat intr-un fel de restaurant urias.De afara barul nu pare sa fie mai mare,deopotriva aveai impresia ca este ca o camara.
In interiorul barului erau o multime de copii .Fiecare se uita la cate un tablou care era asezat discret in colturile acestuia.In momentul urmator se apropie de mine o fata foarte draguta .
-Buna!Si tu te duci la magazinul Weasley Bing-Bong?ma intreaba o fata cu parul cret de culoare saten.
-Unde!?raspund eu foarte speriat, uitandu-ma in jur.
-La Wasley Bing-Bing ...cel mai amuzant magazin de aici.Cum nu stii de el ?Nu esti de aici?
-Nu,am venit la matusa mea.Sta in fata barului asta.Spun masurand-o din cap pana in picioare pe fata.
-Aly...Aly...stai putin tu esti?...zise ea cu o fata ingrozita .
-Da ,s-a intamplat ceva.Te simti bine?
-Ely e matusa ta ?...Ely...cea care sta acolo .spuse ea
-Da,a patit ceva matusa mea ?...Si ce daca e matusa mea?
-Pai,ea e cea mai rea profesoara din scoala .raspunse ea in timp ce se uita uimita la mine.
-Cum e cea mai rea? Matusa mea e rea?Ea e cea mai de treaba matusa.spun eu razand.
-EA!!!!raspuse ea foarte tare incat lume din jur se uita la noi.
-Ea...preda Potiuni.Dupa ce a muri Plesneala ea a luat postul acesta .Il stii pe Plesneala?
Despre Plesneala am citit in cartile Harry Potter.El era o persoana nu pot spune rea ...era diabolica.Tot timpul ii favoriza pe Vipirini si pe cealalta parte ii chinua Cercetasi.
-Da...il cunosc.raspund eu.
-Dar ,ooo am uitat sa ma prezint .Sunt Rose Weasley.
-Incantat de cunostinta .Eu sunt Tom.
-Nu stiu, daca o cunosti pe Hermione ...ea si cu tatal meu Ronnald Weasley si Harry Potter au infruntat fortele intunecate acum 1 an .
-Normal ca ii cunosc ...am citit despre ei in cartile lui J.K Rowling ,Harry Potter.
La auzul acestor cuvinte Rose se uita la mine foarte ciudat .Apoi mi-am dat seama ca ea nu stie despre aceste carti .
-...acolo de unde vin eu ...cartile magice ...sunt scrise de catre ea.
-Carti magice.?spuse ea.
In acel moment in fata noastra aparuse un om imbracat intr-o roba verde.
-Va rog sa va grupati cate doi .sse el uitandu-spue la noi.
-Vrei sa stai cu mine ?ma inreaba Rose .
-Desigur ,avand in vedere ca nu cunosc pe nimeni .
Cat ai clipi toata lumea formase doua randuri .Imediat se facuse foarte liniste in bar.Se pare ca cineva aparuse acolo si ii facea pe acei copii sa impietreasca.
Ma uit mai atent si o vad pe matusa mea ,imbracata total diferit de cum am vazut-o acum 2 ore.Avea un aspect foarte ingrijit .Iar perelina aia mov o facea intr-adevar foarte inspaimantatoare.
-Deci acum vom trece spre Aleea Diagon .Va rog foarte frumos sa va luati tot ce va trebuie pentru scoala ,deoarece nu prea mai avem mult timp si trebuie sa ajungem la tren.
Incerc sa ma acund tot mai mult de privirea matusi care se uita la fiecare copil in ochii.
-De ce te ascunzi ?ma intreaba Rose.
-Pai ,chiar nu as vrea sa stiu ce imi va face matusa daca ma va vedea aici .raspund eu incercand sa ma aplec asa incat sa nu ma poata observa.
Matusa mea si cu celalalt barbat se duc in fata unor caramizi si le soptesc ceva .In acel moment caramizile se dau la o parte si se observa prin crapaturi niste lumini .
-Toata lumea sa inainteze !spuse matusa.
Toti din fata noastra au inceput sa mearga .Eu ma simteam foarte rau .Ma gandeam sa nu ma respinga acel portal , si cine stie ce pot sa patesc .
Inaintez si eu cu pasi marunti si cu un nod foarte mare in stomac.Ce se poate intampla ...totusi .Nu poate sa ma scuipe afara?
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Roman pour AdolescentsCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...