Mai am doar 3 metri de acel portal si deja simt ceva ciudat . Ma doare foarte tare capul ,am impresia ca va exploda imediat .De ce simt cum imi arde sangele .
-Haide ...astazi !Nu se intampla nimic.La scoala ta nu aveati un portal .Imi spune Rose care aproape bufnea in ras .
Ma uit la ea ,si zambesc ironic .
-De unde vin eu ...portalul e un autobuz.
La auzul acestor cuvinte Rose se uita la mine foarte ciudat .Avea o fata de parca aflase ca am omorat pe cineva.
-S-a intamplat ceva?Te simti bine?
-Da...hai sa mergem mai repede.zise Rose
-Rose...stii ...cred ca ar fi mai bine ...sa plec ...nu vreau sa vin la scoala asta.
-Da... sigur !!!!Imi raspunde ea razand.
-De ce razi ?intreb eu suparat.
-Pentru ca nu mai poti sa iesi din camera .Este facuta in asa fel incat ,atunci cand un elev ii calca pragul ,mai ales acum ca trebuie sa mergem la scoala ,nu i se permite sa faca asa ceva.
-HEI....VOI DE COLO MISCATI .....PUTETI VORBI IN TREN ! Era acel barbat care s-a dus sa deschida portalul.
O vad pe matusa ca vorbeste cu acel barbat ,care afiseaza o figura speriata .Matusa a trecut prin portal ,imediat.
Ma simteam oarecum mai bine ,acel nod din stomac s-a facut putin mai mic.
-Haide o data ...nu mai sta pe loc.Imi spune un baiat cu parul galben .
-Lasa-l in pace , e nou pe aici !Ii spune Rose.
-Da..cum sa nu!Baiatul cu parul galben semana leit cu descrierea lui Draco Reacredinta .Oare sa fie baiatul lui?
Rose incepe sa se infurie .
-IN MOMENTUL ASTA MERGI .....DACA NU TE VOI SPUNE !!
-Bine ,gata promit ca merg.
Mai erau trei grupuri in fata noastra ,acum doua....si a mai ramas unul .
-Cred ca voi lesina!imi spun eu lui Rose
-Poftim ...a uite hai noi urmam.
Merg cu pasi marunti ,imi treceau prin cap fel de fel de ganduri ,cele mai multe chiar foarte ciudate.
Ma apropii de portal din ce in ce mai mult .Mai sunt doar doi pasi si cred ca voi fi pe partea cealalta.-Hai sa mai stam putin ?imi spune Rose.
Cand am auzit am rasuflat usurat .Dar imediat o vad pe rose ca zambeste.
-Ce s-a intamplat ?imi raspund eu ingrijorat.
-Ai sa vezi !
-Poftim.Rose incepe sa alerge si ma trage dupa ea.In acel moment am simtit o caldura care imi invadase corpul .
-Sunt mort ? spun eu cu glas tare .
Dar imediat aud mai multe voci razand.In mintea mea imi imginasem deja cum e in Rai.
-Da esti ...mort..de frica!
Cunosc vocea asta este a lui Rose.Deschid usor ochii ,si tot ce vad este o lumina .
-Hai..treuie sa mergem la tren .
-Cum?raspun eu .
-Deschide o data ochi ,in numele lui Dumnezeu!!!
Am deschis ochiisi o vad pe Rose cum sta in fata mea si nu parea deloc bucuroasa.
-Am reusit?ii spuneu .
-Da ..normal doar ce credeai?
-Pai....
-Lasa imi povestesti in tren trebuie sa ne grabim.
Ma uit inapoi si nu mai vad niciun portal .Se pare ca reusisem .Ma simt excelent.Aproape de tren o vad pe Rose ca vorbeste cu niste oamnei .Incerc sa ma urc in tren ,dar Rose ma striga .
-Vino sa cunosti pe cineva !
Imi fac loc printr-e oamnei si ma duc la Rose.
-Uite el e Tom se pare ca e nou .M-am intalnit cu el la Ceanul Crapat.
-Buna.
Acolo erau 3 copii de aceasi varsta cu mine si 4 adulti care se uitau foarte frumos la mine.
-Stiti cine e?
-Nu cred ca ar trebui....ii spun eu usor lui Rose.
-El e nepotul lui Ely.
Toata lumea se uita la mine foarte surprinsa mai ales adulti.S-a facut o liniste de mormant.Lumea a inceput sa vorbeasca ceva in soapta.
Toti 5 ne indreptam spre tren .Se pare ca si cei trei copii fac si ei parte din acesta scoala .
-Unde mergem acum?il intreb eu pe unul dintre baieti .
-Unde crezi ,la Hogwarts.
CITEȘTI
Un Încuiat in lumea magiei
Teen FictionCe imi curge prin vene poate contine putina magie? Oare am fost mintit in legatura cu originea mea? Ce imi ascunde matusa si de ce cunosc locul asta? ... A, da! J.K. Rowling stie despre ce vorbesc...