3

10.6K 504 116
                                    


Günün ikinci bölümü, neyim ben mükemmel falan mı? ✌🏻

Cem'in evinden içeriye girdiğimizde, bakışlarımı etrafta gezdirdim. Çalışanları yoktu sanırım.

"Yalnız mıyız?" diye sordum, kıkırdayarak. Bakışlarını bir süre bende tutup, başını olumlu anlamda salladı.

"Yalnızız bebeğim." dedi, bir elini belime sarıp, kulağıma fısıldayarak. Tüm tüylerim havalanmış, vücudum ses tonunun etkisine kapılmıştı.

"Babacığım." dedim, mırıldanarak. Kendimi ona doğru bastırıp, bir elimi, belime sarılı elinin üstüne koydum. Uzun parmaklarının arasına parmaklarımı dolayıp, ona doğru döndüm.

"Söyle ufaklığım." diye fısıldadı. Bilerek böyle yaptığına emindim. Bu şekilde daha çok etkilendiğimi biliyordu.

Boynuma doğru eğilip, ıslak bir öpücük bıraktı. Nefesim kesilirken, Cem elini kalçalarıma indirip, beni kucağına aldı. Odasına doğru gittiğimizi anladığımda, bacaklarımı beline dolayarak ellerimi ensesine sardım.

"Nereye götürüyorsun beni babacığım?" dedim, sesime korkuyu sıkıştırmaya çalıştım ama eğlendiğim anlaşılıyordu.

Merdivenleri dikkatli bir şekilde çıkıp, odasına vardığımızda kapıyı arkamızdan kapadı. "Cezanı çekeceksin ufaklığım." dedi, nefesini boynuma doğru üflemeye devam ederken.

Beni yatağın üstüne bıraktığında, dudaklarımı ısırarak baktım ona. Üstten üstten bana bakarken, çok tapılası duruyordu.

Tişörtüme uzandığında, ona yardımcı olarak kollarımı yukarıya kaldırdım. "Önce şu fazlalıklardan kurtulalım." dedi. Sonra da eşofmana uzanıp, onu da bacaklarımdan çıkardı.

Karşısında boxer ile kaldığımda, arsızca vücudumu süzdü. "Çok güzelsin ufaklığım." diye fısıldadı. Bacaklarımı iki yana açıp, bir dizini bacaklarımın arasına koyarak üstüme eğildi.

Ellerimi ensesine götürdüğümde, biraz üstüme abanmıştı. Vücudunun sertliğini hissediyordum. Dudaklarını yavaşça dudaklarıma sürtüp, belimi kavradı.

"Neden o şekilde dışarıya çıktın?" diye sordu. Bakışları yüzümde dolanıyordu.

Dudaklarımı büzüp, "Fotoğraf çekilmek için babacığım." dedim. Seni çıldırtmak için diye içimden de doğrusunu söyledim.

Onu çıldırtmayı seviyordum. Bana böyle bakması, böyle dokunması çok hoşuma gidiyordu.

Bir eli yavaşça boxerın lastiğinde oyalanıp, aşağı doğru çekti. Kalçalarımdan sıyırdığı boxer, dizlerimde takılı kalırken, parmakları usulca kalçamda dolanmaya başladı.

Okşadığı yere, sert bir şaplak attığı zaman, kendimi ona daha çok ittim. Canımı yakmaktan ziyade, daha çok zevk veriyordu bana.

"Mmh babacığım."

Bir şaplak daha atıp, okşamaya başladığında, ellerimi ceketinin yakasına götürmüştüm. Onu kendime çekerken, sertçe dudaklarıma yapıştı.

Alt dudağını dudaklarımın arasına alırken, Cem'de üst dudağımı emmeye başlamıştı. Hırçın bir şekilde, dilimi ağzının içine itip, dillerimizi buluşturdum. Kalçamdan çektiği elleri, yeniden belime ulaşmış, beni kendisine doğru kaldırmıştı.

Dudaklarını geriye çekerken, içimi titreten güzel bir ses çıkmıştı. "Bir daha babacığının sözünden çıkacak mısın?" diye sordu, ciddi bir cevap beklediği bakışlarından belliydi.

UFAKLIK -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin