Ali dan ejen² muda yang lain sedang berada di sebuah guda,ng lama. Mereka berlawan dengan konco² Abang Bear dan Komeng tapi mereka semakin ramai.
Moon : Macam mana ni? Mereka semakin ramai!
Inner Ali : (Alamak! Kalau keadaan berterusan, teruk kitaorang nanti. Aku kena guna kuasa aku.)
Ali melompat tinggi dan mengempalkan tangannya.
Konco2 Komeng mula membaling senjata kearah Ali. Ali mengaktifkan sharingan dan menyengetkan kepalanya untuk mengelak senjata pertama. Kemudian dia, membuat back flip dan mengelak senjata terakhir.
Ali : SHANNAROGA!!
Ali menumbuk tanah dan dengan serta merta tanah retak macam lepas kena gempa bumi.
Ejen² muda dan mentor² sudah ternganga besar dengan kekuatan Ali.
Ejen muda MATA : Wah! Kuatnya Ali!
Rudy :Macam raksasa...
Kemudian ada ramai robot menghala kearahnya. Dia mara ke hadapan dan memusnahkan robot² tu degan hanya satu tumbukan.
.
.
.
.
Skip time. Lepas Ali habis berlawan
.
.
.
.
Ali baru sahaja mengalahkan semua konco Komeng.Ali : Korang ni memang shannaro betullah.
.
.
.
.
.
Skip lepas diaorang habis misi. Di akademi
.
.
.
.
.
Khai : Cayalah Ali!Moon : Tak sangka betullah aku! Kekuatan kau macam raksasa. Sekali tumbuk je, boom! Hancur bederai tanah kau kerjakan. Hebat betul.
Alicia : Macam mana kau boleh ada kekuatan ni, Ali?
Ali : Berkat professer (betulke ejaan ni?) tak siuman. Anyway, korang ada cedera dekat mana² tak?
Khai : Aku ada calar dekat tangan aku.
Ali : Meh sini.
Khai pergi ke Ali dan tunjukan lukanya. Ali meletakkan tangannya di luka Khai tapi tidak bersentuhan. Secara perlahan, cahaya berwarna hijau neon muncul diantara tangan Ali dan luka Khai.
Ejen² muda : Dia pun boleh menyembuhkan juga?!
Khai melihat lukanya dan selepas itu dia melihat Ali dengan mata yang bersinar akibat cahaya penyembuhan Ali.
Kini dimatanya, Ali merupakan seorang bidadari lelaki yang sempurna.
Ali : Siap!
Khai menarik tangannya dan mengucapkan terima kasih.
Ali : Sama². Aku balik dulu. Chau!
Dengan itu, Ali pun balik kerumahnya.
Sementara itu di England..
?? : Hana, prepare my flight to Malaysia. I can' t wait to see my dear twin brother. Wait for me, my dear twin. *smirks*
£££££££££££££££££££££€€€€€€€€€€€¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Okey. Kita sambung nanti eh. Tak apa. Nanti Fary buat yang laaaaaagi panjang. 👌? Sila vote dan comment. Bye².
YOU ARE READING
EJEN ALI : LOST MEMORY MAFIA
RandomTak tauapa nak tulis dekat sini. 😅. Lagipun, summary ada dekat dalam.