Del 5

33 1 11
                                    

Det har gått någon vecka sedan vi pratade vid skåpen. Inga ord har yttrats mellan oss mer än när vi varit fulla och sedan haft sex. Jag vet inte varför men det känns som du backar undan från mig igen. Precis när jag kände att jag höll på att komma nära dig igen. Smärtan svider i mig av tanken att du inte vill ha något att göra med mig. Du är den enda jag vill ha, det finns ingen annan och kommer aldrig finnas. Är det jag som förstörde oss så det blev såhär? Var det att jag inte ville öppna upp mig? Var det du som vill ta avstånd tills jag berättar? Jag vet ärligt talat inte. Det kan vara vad som helst, men även om jag inte vet vad det är så är det orsaken till att det svider. Det svider så mycket att jag inte ens gick till skolan idag, eller till festen för den delen. Smärtan är för stor för att se dig idag. En del av mig vill skrika och gråta och hata dig för att du förstör mig såhär, medans en annan vill bara krama om dig och mysa i timmar. Dom missade samtalen och smsen från Felix rullar in, men jag vägrar svara.

Senare nästa dag knackar det på dörren. Försiktigt går jag dit och öppnar den. "Jag saknade dig igår," ler du och jag släpper in dig. Inte ett ljud hörs från mig medans jag väntar på en fortsättning. "Hur är det? Du var inte i skolan igår och du har inte pratat med mig på ett tag," "Jag trodde det var du som inte ville prata med mig?" Du verkar märka hur förvirrad jag är för du bara skakar på huvudet och går fram till mig. Lite lätt tar du tag i min haka och tittar ner på mig medans du skakar på huvudet. "Första dagen var jag som ville ge dig lite utrymme i fall att det skulle få dig att må bättre, men det verkar det inte ha gjort," dina läppar snuddar vid mina medans du pratar och det ger mig rysningar. Ett lätt skratt lämnar dig och du drar dig undan från mig när du märker hur mycket det påverkar mig. Du verkar dock tro att jag är ute efter sex, fast jag vill bara ha dig nära. "Pizza först sen kan vi, det är ändå helg," ett leende sprider sig på mina läppar. Jag har en liten stund av att bara njuta innan vi återgår till det vi varit ett bra tag nu. Helt förstörda, omöjliga att fixa, det spelar ingen roll hur mycket du försöker, det blir inte helt igen.

"Stressad?" Frågar du när du ringt efter pizza. Min rygg träffar snart lätt kanten av bänken bakom mig. Snabbt ligger dina händer på mina höfter medans mina finner din nacke. "Inte stressad, mer upprörd," direkt ligger dina läppar mot mina, men inte lika sexuellt som annars. "Bättre?" Frågar du snabbt efter. "Bättre," ler jag och du ler tillbaka.

~~~~~~~~~~
Nervös AF spelar med röst chatt med en streamer och vi spelar ett spel jag inte spelat på två veckor :D (hon är live btw)

Mer för varandra - Ogmar - RewriteМесто, где живут истории. Откройте их для себя