Del 8

25 0 0
                                    

När jag kommer ut ur klassrummet så står du och dina vänner runt mitt skåp och pratar. Dock inte alla dina vänner, utan tre av sex. Skeptiskt går jag fram till dig och dina vänner tystnar direkt när jag kommer fram. "Hej," säger du med ett leende och gestikulerar något till dina vänner och snart är dom borta. "Hej," svarar jag och ler tillbaka medans jag tar ut min väska ur mitt skåp. En ganska bekväm tystnad tar över medans du tar min hand och leder mig bort till din bil. Din hand är varm och omfamnar hela min hand lätt.

Tyst står jag i min garderob och packar ner ett ombyte och en tröja att sova i. Direkt när det är nere känner jag ett par händer på mina höfter och du pressar dig upp bakom mig. Rysningar börjar i hela kroppen när dina händer smeker sig upp över min mage. Men jag låter dig, jag låter dig göra det, något i mig känner lycka av det eftersom du är nära. Med dina läppar mot mitt öra börjar du viska: "Titta så söt du är," du vänder oss till framför spegeln medans dina händer flyttar sig till att krama om mig. "Titta så vacker," du ner medans du tittar upp och möter mina ögon genom spegeln. "Slutaaaa," mina kinder är mörkrosa nu för att jag rodnat så mycket. "Ännu sötare," ler du och vänder mig om i dina armar. Mina armar hamnar runt dig, innanför dina, medans jag blundar och bara tar in känslan. Det är inte varje dag detta händer så jag måste ta vara på det. "Du är dock alldeles för söt att det ska sant och ändå står du här, livs levande i mina armar," viskar du tyst utan att få ett svar. Jag vet inte vad jag ska svara.

Senare kommer vi in i din väldigt bekanta lägenhet. Dock vet jag bara vägen till sovrummet och badrummet, jag tror aldrig att jag varit i resten av lägenheten. Vi går in i köket och jag kan inte annat än att gapa. Det är hur snyggt som helst med öppet till vardagsrummet och köksö. Ett tyst skratt hörs från dig medans du går in framför mig och tar tag runt mitt ansikte för att vinkla upp det. "Jag antar att det betyder att du gillar de," ler du och jag ler tillbaka medans jag rodnar och ett till skratt kommer ut ur dig. Dina händer lämnar mitt ansikte efter att vi bara stirrat in i varandras ögon en stund. Tystnaden är lite stel tills du tillsist lutar dig in och kysser mig. För första gången utan att det är sexuellt. Fjärilarna bubblar i min mage medans jag besvarar och virar armarna runt din nacke. Hela stunden är bara perfekt. När vi väl drar ifrån lyfter du upp mig i mina lår, vilket får mig att skrika till lite snabbt innan du sätter ner mig på köksön och kysser mig ännu en gång. Fjärilarna kommer tillbaka igen och jag har aldrig haft så starka känslor för någon som för dig nu.

Mer för varandra - Ogmar - RewriteWhere stories live. Discover now