Hayatımın en büyük başlangıcı büyük kayıplar vererek oluşmuştu. Anne rahminden düştüğüm o ilk andan itibaren ciğerlerime çektiğim ilk solukta yazılmaya başlayan kaderim, dünya üzerindeki tüm kötü senaryoları işlemişti avuç içimdeki o ince çizgilere. Bir şekilde kötü başlangıçlarda adım ilk sıralarda yer alırdı. İşin tuhaf tarafı artık kötü talihimin peşimi bırakmayacak olmasına alışık olmamdı. Ona kapılarımı sonuna kadar açıp en iyi şekilde hürmet ediyordum.
İşte her şeyin başlangıcı da böyle olmuştu. Bir şekilde kötü fikirler beni bulur ben de hiç yadırgamazdım. Üniversitenin ilk senesinden beri yanımda olan arkadaşım Ji Saeron, hayatımdan daha renkli olan mumlar diktiği ufak bir pastayı önüme doğru itelediğinde, "Mumları üflerken dilek dilemeyi unutma." demişti.
Pek bu tür inanışları umursamasam da ellerimi birleştirip gözlerimi kapatarak dileğimi içten içe söyledikten sonra mumları üfledim. O sırada nefesime karışan dileğim havaya yayıldı, yayıldı ve en sonunda bana bir yol gösterdi.
O gece çok düşünmüştüm.
Ve ondan sonraki günlerde de.
Hiç düşünmediğim kadar hem de.
Bir hesap açıp parmaklarımı klavyenin üstünde gezdirirken kendimi telkin eder gibi ya da bir çocuk kandırır gibi, "Arkana yaslanıp dilediğin o mutluluğun sana gelmesini bekleyemezsin Haerin." deyip durdum.
Queenofrabbits: Hey, merhaba.
Bu saçma bir giriş oldu sanırım.
Her neyse.
Geçenlerde doğum günümdü. Mumları üflemeden önce dilediğim dilek pişmanlıklardan uzak bir şekilde mutlu olmaktı. En sonunda bu dileğin benim gibi boktan bir hayatı olan bir kişiye kolay kolay gelmeyeceğini anlayarak ben ona gitmeye karar verdim.
İşte buradayım.
Tabii bunları görürsen.
Cevap vermene gerek yok.
Burayı bir günlük olarak kullanmaya niyetliyim zaten.
Her gün aldığın onca mesaj arasında kaybolup gider bunlar da.
Tıpkı benim gibi.
(İletildi) Eylül 10
(Görüldü) Ekim 16
...
●
-Raen
10082021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Six Feet Over Ground
FanfictionYüzüne yerleştirdiği amansız bir gülüş birilerinin kalbini delip geçebilirdi. Gözlerindeki o ifade birilerinin mezarı olabilirdi. Bir de gamzeleri vardı; en büyük sırlarını saklayabileceğin derinlikte. Ben öyle yapmıştım. ... For Jung Jaehyun •by b...