Damon vagyok, 18 éves. Van egy mostohatestvérem, Patrick, aki egy kicsit idősebb nálam és Rick-nek szoktam becézni. A szüleink mind meghaltak. Először anyukám halt meg, mikor autóval ment haza munkából egy hóvihar közepén. Párás volt az üveg, nem látta a szembe jövő autót és nekiment. Még a helyszínen életét vesztette, 12 éves voltam. Nagy traumaként ért ez engem. Ekkor alakult ki nálam egy disszociatív személyiségzavar nevű betegség, ami röviden annyit takar, hogy több személyiségem van és erre egy pszichológus jött rá, mert nem emlékeztem dolgokra, amiket csináltam és ez egy kicsit fura volt. Sok ember nem ismeri a többi személyiségét, én igen. Rick anyukája fél évre rá találkozott apummal, amikor ő is a legrosszabb állapotban volt. Függött az alkoholtól és később megbetegedett. Rákos lett, de még mielőtt meghalt volna összeházasodtak. Rick anyukája nem bírta elfogadni férje halálát és belebetegedett a gyászba. Végül nem sokkal apu után ő is meghalt. Így lettünk mostohatesók. Jól kijövünk, ő meleg én meg non-binary vagyok szóval még ez a szerencse. Patrick-nek van egy képessége a teleportálás, amit úgy kapott, hogy az apukája éppen egy atom reaktornál dolgozott, amikor is az meghibásodott és felrobbant. A sugárzás szétterjedt az egész városra. Patrick apukája a robbanás hatására életét vesztette. Eközben anyukájával volt otthon és szerencsére a sugárzás alig érte el őket. Az anyukájára nem volt hatással a sugárzás, de Rick-re olyan hatással volt, hogy teleportáló képességet kapott. Mai napig megvan ez a képessége, amit azóta megtanult uralni. Most Fehérváron lakunk egy családi házban. Nemsokára tervezek elköltözni. A házválasztásban az volt a fontos számomra, hogy elhagyatott legyen viszont ne annyira romos. Szerintem megtaláltam a megfelelő helyet.
Sziasztok! Ez az első ficem. Igazából tudom, hogy nem lett a legjobb. Próbálkozom. Sokan segítettek nekem benne szóval köszönöm!
Valószínűleg hetente rakom ki az új részeket, addig is bye!
YOU ARE READING
Rothadó Álmok
RomanceEz a történt röviden az én képzeletbeli életemről szól, amiben a régi és néhány mostani magyon jó barátom szerepel más névvel és egy kicsit átformált személyiséggel. Egy kicsit zavaros és sok váratlan fordulat történik benne, mert a történt nagyon f...