13. fejezet

32 3 4
                                    

Damon szemszöge:

- Hol aludjunk? - kérdeztem meg Lizát.

- Ez nagyon jó kérdés. Nincs valami ágy, kanapé vagy matrac, ami jó állapotban van?

- Szerintem van. Megnézhetem. Egyébként szerintem fürdeni nem fogunk tudni, mert még nincs víz. Ezért bocsi - ezután átkutattam a házat és találtam egy rejtett szobát, ami viszonylag jó állapotban volt. Visszamentem Lizához - Találtam valamit - mondtam és intettem a kezemmel, hogy kövessen. Így is tett. Elvezettem ahhoz a szobához lepakoltunk és le is feküdtünk, mert nagyon elfáradtunk a takarításban.

- Jó éjt, szép álmokat - suttogta a lány mosolyogva.

- Neked is jó éjszakát. Aludj jól - felé fordultam és én is elköszöntem tőle.

-- Reggel --

Ashley szemszöge:

Arra ébredtem, hogy a madarak csiripelnek. Igazából utálom a tavaszt, de ez az egy jó benne. Nemsokára Liza is felébredt.

- Jó reggelt - mondta még kissé álmosan.

- 'Reggelt neked is - én is köszöntem. Már egy kicsit ugye régebb óta fent voltam, úgyhogy már nem voltam annyira álmos.

- Ma ki vagy? - kérdi Liza. Gondolom tisztázni akarja még a nap elején.

- Ash - mondtam. Egyszerű és lényegre törő válasz.

- Oké, köszi. Akkor most indulunk? - kérdezte. Igazából nem tudom, hogy hol parkol a kocsija. Lehet, hogy messze van és még azért is el kell sétálni.

- Hol parkolsz? - kérdeztem.

- Hát ott, ahol álltam, amikor a mérget adtam el - bólintottam. Nincs messze annyira. - Amint egy kicsit jobban felébredtem, indulhatunk is akár.

- Oké - mondtam és kimásztam az ágyból.

- Azt nem is mondtam, hogy az erőm úgy hat, hogy egy mezőt hoz létre és nem kell feltétlenül futnom hozzá. Például vezetem az autót és akkor is tud aktiválódni. Így sokkal gyorsabban odaérünk a házhoz. Csak egy bökkenő van. Nem tudom, hogy hol van az a ház. Viszont Fehérvárig eltalálok. Onnan pedig mehetünk normális tempóban és majd esetleg navigálsz.

- Nem is rossz ötlet - mondtam és ez után el is indultunk a kocsihoz.

- Mindened megvan? Nem leszel rosszul ilyen gyors autóban üléstől? - tette fel ezeket a kérdéseket kissé aggódó hangnemben.

- Igen, mindenem megvan és nem. Nem leszek rosszul. Rick teleportálása is hasonló lehet és azt már megszoktam - mondtam egy apró mosollyal az arcomon.

- Akkor minden rendben. Indulhatunk? - miután bólintottam és az autó elindult. Egy perc sem telt el és már Fehérváron belül voltunk. - Innen merre? - kérdezte. Elnavigáltam a házhoz. Leállította a kocsit, majd én kiszálltam a járműből.

- Te nem jössz? - kérdeztem a fekete hajúra nézve.

- Tényleg bemehetek? - kérdezte kicsit félénken. Egyébként nem is értem, hogy ez miért kérdés.

Rothadó Álmok Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz