8. fejezet

36 8 2
                                    


-- Reggel --


Patrick szemszöge:

Arra ébredtem, hogy valaki bökdösi a hátam.

- Mi az? - kérdeztem álmosan.

- Te mellettem aludtál? -kérdezte mélatatlankodva Kai.

- Dehogy!

- Akkor hogy kerültél mellém?

- Én nem tudom... Éjszaka éreztem, hogy esek le az ágyamról. Kicsit rosszul aludtam. Valószínűleg azért.

- Értem, de akkor nagy szerencséd volt, hogy nem rám estél. Apropó... Én se aludtam a legjobban.

- Hogyhogy? - kérdeztem.

- Igazából csak a film miatt. Kicsit féltem éjszaka. Nem vagyok annyira fáradt, de egy kávé jólesne.

- Akkor lemehetek csinálni neked?

- Nem értem, hogy ezt miért kérdezed meg. Mindenesetre nagyon kedves tőled. Igen. Köszönöm.

- Nincs mit, akkor mindjárt jövök oké?

- Oké.

Hol is van a kapszula? Meg is van. Eddig nem én csináltam neki a kávét. Vajon hogy szereti? Itt a probléma. Mi van, ha elrontom? Felmentem a lépcsőn és bekopogtam.

- Bemehetek? - kérdeztem. Igaz, hogy ez az én házam vagyis szobám, de mi van ha öltözik épp? Nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni Őt.

- Persze, gyere be nyugodtan. Egyébként miért kopogtál? - kérdezte.

- Csak nem akartam rád nyitni. Azt hittem öltözöl.

- Ha öltöztem volna akkor azt a fürdőben tettem volna. Szóval legközelebb gyere be nyugodtan.

- Rendben. Hogy szereted a kávét?

- 2 cukorral és kis tejjel.

- Oké. Mindjárt hozom - mondtam majd választ sem várva visszamentem a konyhába. Megcsináltam a kávét majd elindultam vissza a szobába.

- Meghoztam a kávéd. 2 cukorral és kis tejjel. Remélem nem sót raktam bele, mert szokásom összekeverni a cukrot és a sót - mondtam nevetve - Csináltam reggelit is magunknak. Palacsintát és gyümölcssalátát. Remélem szereted.

- Azta! Köszönöm, bár nem vagyok éhes, viszont ez nagyon finomnak néz ki, úgyhogy muszáj lesz megennünk MIND! - kiáltottam fel a végén. Elnevettük magunkat majd leültünk a földre és megettük a reggelit.

- A nevelő szüleid mit szólnak ahhoz, hogy hozzánk "költöztél"? Remélem nem zavarja őket.

- Nem szóltam még nekik, de igazából szerintem örülnek neki, hogy nem vagyok ott. Azt kell, hogy mondjam, én is örülök, hogy itt lakhatok. Köszönöm - szimpatikus nekem Kai. Szinte már legjobb barát. Vagyis... Bevallom kicsit többet érzek iránta.

- Ugyan már ne szórakozz. Végre van egy lakótársam akivel nagyon jól kijövök. Tudom ott van Damon, de ő másabb mint te. Ő nagyon antiszociális és nem tudok úgy lenni vele, mint veled - lehet ezzel gyanús vagyok már neki.

- Aranyos vagy! - mosolygott - Tudod... Ez alatt az idő alatt amióta itt laksz, olyan jó kapcsolatban lettünk, hogy már szinte a legjobb barátomnak tekintelek. Sose voltak még barátaim, mert a nevelőszüleim ebbe is beleszóltak - tényleg nem ápolhatja a legjobb kapcsolatot a szüleivel.

- Nagyon gonosz nevelőszüleid vannak, sajnálom - néztem szomorúan a fiúra - Viszont azt nem értem, hogy 20 évesen még miért nem költöztél el.

- Hát nem tudtam, hova költözhettem volna. Most pedig ideiglenesen itt lakok nálatok.

- Hogyhogy ideiglenesen? Nem szeretnél végleg ide költözni? Csak ketten lennénk, ha Damon elmegy. Jó lenne, legalább én sem lennék egyedül. Te pedig végre nem az undok nevelőszüleidnél laknál - lehet, hogy ez egy kicsit most hirtelen jött neki, mert egy kicsit meglepődött.

- Tényleg beleegyeznél ebbe? Mert ha igen, akkor szívesen laknék veled örökre. Csak mi ketten.

Kylan szemszöge:

Amit most mondtam az már majdnem felér egy szerelmi vallomással. Én többet érzek iránta, mint barátság. Mostmár talán biztos vagyok benne. Igazából, ha az lenne, hogy a fiúkat szeretem vagy a fiúkat is, akkor sem lenne vele probléma. Én nem ítélek el senkit és magamat is elfogadnám, ha biszexuális vagy meleg lennék. Hogyha én tényleg szerelmes vagyok belé, akkor Ő vajon szerethet-e viszont?

- Ennek nagyon örülök, de most nem megyünk le sakkozni? - kérdezte egy apró mosollyal az arcán.

- Mi ez a spontán ötlet? Miért pont sakk?

- Hát csak kedvem támadt egy jó kis sakk mattot kiejteni a számon - nevetett fel Rick.

- Igazából nekem is van kedvem sakkozni... Meglátjuk ki lesz a nyertes - kacsintottam egyet Rick felé.

Ééés itt vége is a fejezetnek...
Remélem jól vagytok.
Tudjátok, jövő héten szombaton új rész.

Rothadó Álmok Where stories live. Discover now