Boboi - Perkhemahan 5

837 9 0
                                    

Nik menghisap lagi...terasa giginya terkena pada kepala dick ku dan takuk nya...mengaduh aku dibuatnya. "Nik...guna bibir ye jangan sampai kena gigi...sakit batang uncle", pesanku manja. Nik diam sebab masih menikmati batangku. Mesti dia teringin nak isap daddy dia tu tapi tak kesampaian. Tak pe lah...biar batang aku jadi ganti batang daddy nya...hehehe.

Nik berhenti seketika... "lenguh la uncle. Sakit mulut Nik. Besar sangat", ujarnya berbisik kat aku. "Takpe Nik, kejap lagi uncle nak pancut", tegasku sebab nak suruh dia isap lagi. Aku memang nak pancut dalam mulut dia ni. Tak tahan dah...mana nak kena hisap alang2 kan...hehehe.

"Tak nak la pancut dalam mulut...tak biasa takut termuntah nanti", ujar Nik. Tapi ku paksa juga dan akhirnya dia terpaksa menurut kemahuanku. Stok air mani yang belum tertumpah selama 3 hari aku nak sumbat semua dalam mulut budak ni. Nik kembali menghisap dan mengulum kepala dick ku. Rasa nikmat yang tak terhingga. Nafasku semakin berat kedengaran. Ku usap dan ku tolak pelan2 kepala Nik mengikut rentak hisapannya. Dan akhirnya...arghhhhh.....suara kepuasanku terlepas, ku cuba kawal supaya tidak keluar kuat sangat. Serentak dengan itu terpancutlah air mani pekat dan banyak menerjah kerongkong Nik. Dia cuba melepaskan batangku tapi ku tahan dan suruh dia isap kepala je. Sedap sangat dapat pancut dalam mulut teruna yang baru belajar hisap...hahaha. Nafasku tertahan-tahan menahan gelojak nafsu yang dah tertunai. Ku lepaskan peganganku pada kepala Nik. Dia keluar dari sebalik kain ku dan terus baring terlentang juga dengan nafas yang berat. Dimuntahnya air maniku pada bajunya. Ku dekati dia dan cium bibirnya. Terasa kesan air mani pada bibir mungil dan lidahnya. Nik hanya membiarkan saja.

Ku bisik mesra kat telinga dia. "tq Nik dah tolong puaskan uncle. Nik ok tak".

"Ok je uncle. Tak sedap lah rasa air mani", katanya.

"Nik jangan bagitau orang lain tau. Jangan cuba juga buat kat orang lain...bahaya. Ini rahsia kita berdua", balasku.

Kami berdua tidur kepuasan. Aku pasti Nik dah dapat pengalaman berharga dan dapat tidur lena setelah pertama kali keluar mani melalui hisapan. Awal pagi aku dah terbangun...sukar nak tidur. Jam baru menunjukkan 4.30am. Kesejukan mula terasa. Ku lihat Ahmad dah berbungkus selimut. Pengawas akan bangun 5.30am untuk persediaan aktiviti dan bertugas. Ku toleh ke kanan melihat Nik yang juga dah berselimut tapi masih tidak berbaju. Kelihatan lena dengan bunyi dengkur kecil. Ku suluh seketika guna hp ku. Memang cute dan suci je muka budak ni. Rasa nak gigit je...hehehe. Perlahan2 ku selak selimutnya. Tangan kanannya berada di celah kangkangnya. Ku alihkan tangannya dan kelihatan bonjolan besar pada kangkangnya. Stim budak ni, getusku. Ku ramas perutnya dan bermain dengan pusat tenggelamnya yang menjadi idamanku. Ku cuba londehkan seluarnya perlahan sebab takut dia terjaga. Berjaya juga ku lakukan dengan penuh berdebar-debar. Kelihatan batangnya keras dinaikkan ke atas. Patutla bonjolan nampak besar. Ku hidu seketika...bau kejantanan yang memberahikan. Lalu ku jilat kepala dicknya yang kembang tu. Terangguk2 batangnya menerima jilatanku. Namun Nik masih terlena. Geram betul ku tengok batang dia tu. Nak je aku duduk atas batang tu tapi ku tahan dulu nafsuku.

Aku meneruskan jilatan dan isapan ku kat batang dan telur Nik. Dia kelihatan bergerak2, mungkin dah tersedar agaknya. Namun aku masih meneruskan kegiatan sumbang ku itu. Kedengaran bunyi nafas Nik yang tertahan2. Aku pasti dia dah tersedar. Dia mula memegang kepalaku tapi tak bangun. Aku jangkakan dia tau aku yang isap dan dia sedang menikmati permainan pagi yang belum pernah dirasainya lagi. Air mazi Nik meleleh tak henti2 dari lubang kencingnya. Rasa likat tapi ku jilat dan sedut semua. Tiada yang lebih nikmat daripada sex di kala masih fresh awal pagi...hehehe. Aku londehkan lagi seluar Nik kat pahanya. Ku ramas ke dalam lagi mencari telur puyuh bermutu tinggi tu...hihihi. Nik kangkang skit pahanya untuk memudahkan aku menjelajah mencari telurnya. Telur Nik agak kendur dan dapat ku picit2 skit yang saiznya ku agak besar sikit dari guli. Ku jilat dan ku sedut telurnya menyebabkan Nik terangkat2 kegelian. Kerandut telurnya mula mengeras...respons dari isapan ku tadi. Batangnya masih tegak mencanak. Nik menolak2 kepalaku untuk mengelakkan aku dari terus mengerjakan telurnya. Ku masukkan lagi keseluruhan batangnya dalam mulutku dan ku mainkan lidahku di sekeliling kepala dan lubang dicknya. Makin terangkat2 punggung Nik menahan kesedapan. Nasib baik suaranya tidak terkeluar...takut juga dalam keadaan sunyi sepi hanya bunyi unggas saja yang kedengaran. Kemudia aku jilat pangkal dicknya terus beralih keperut gebu dan pusat tenggelam dia tu. Ku jilat puas2 sampai basah lencun. Tanganku sentiasa merayap ke segenap inci tubuh badannya sambil memintil2 putingnya yang kecil. Kedua2 tapak tangannya dah mula memegang kepalaku cuba mengawal kerakusanku menjilat dan menghisap. Sampai kat tetek gebunya tu ku jilat dan ku sedut lagi. Ahhhhhhh....uncleee...geli.....terkeluar suaranya halus dan tertahan sambil menolak2 lagi kepalaku. Aku tersengih sebab tahu budak ni memang cukup menikmati permainan gatal ku ini. Kedua2 tetek gebunya ku layan sebaik mungkin. Puas bermain dengan putingnya, mulutku naik lagi mencari dagu dan akhirnya bibir Nik yang mungil dan kecil itu. Ku sedut dan ku gigit manja bibirnya. Geram sangat nak gigit kuat2 bagi dia menjerit...hahaha. sambil tangan ku mengelus dan meramas batang keras Nik. Perlahan aku bisik kat telinga dia.

"Uncle nak rasa air mani Nik, boleh pancut tak".

"Boleh uncle. Nik pun dah tahan ni", jawab Nik perlahan dengan nafas yang agak tercungap2. Aku terus beralih semula ke batang Nik dan mula menghisap manja. Nik semakin kuat menggosok kepalaku dengan tangan kanannya memagang dahi ku mengawal pergerakan turun naik kepalaku ke atas batangnya. Bunyi nafasnya makin kedengaran laju dan terasa kepala dicknya yang besar itu makin mengembang dalam mulutku. Serentak itu pancutan pertamanya menerjah kuat dalam kerongkongku. Tangannya menekan2 kepalaku cuba membenamkan seluruh batangnya mungkin takut aku mencabut batang dari mulutku. Badan tembamnya melengkung naik cuba menyalurkan seluruh nafsu terpendamnya pada batang yang masih memancut2 air mani yang banyak dalam mulutku. Aku telan semua...terasa nikmatnya dapat minum air mani budak montel macam Nik ni. Nik masih terangkat2 dengan pinggangnya masih di lantai...cuba memerah kesemua air maninya untuk ku sedut. Kemudian barulah Nik terlentang keletihan tapi aku masih mengulum batangnya yang mula mengendur tapi masih keras. Sengaja ku mainkan lidah kat kepala dick dia dan sedut. Meronta2 Nik menolak kepalaku kegelian. Terusku lepaskan dengan penuh kepuasan. Aku bantu naikkan balik seluar dia tu takut nanti Ahmad pula yang terjaga. Nik kelihatan longlai hanya membiarkan saja perlakuanku. Aku sendiri nak terpancut juga tapi ku tahan sebab kedengaran dah ada penghuni khemah yang lain dah bangun. Takpe...simpan dulu air maniku ini. Mana tau ada peluang untuk aku pancut dalam mulut Nik siang nanti...lagi syok sebab terang...dapat lihat jelas body sedapnya itu.

Boboi - PerkhemahanWhere stories live. Discover now