Boboi - Perkhemahan 8 (Ketua Pengawas)

919 19 6
                                    


Malam itu selesai aktiviti aku tidur awal sebab giliran aku pula untuk membantu menjaga kawasan perkhemahan bersama dengan beberapa orang pengawas dan guru. Ketika aku bangun sekitar jam 0100 Nik dan Ahmad dah tidur. Kedua2nya berdengkur kecil. Ku pandang seketika Nik dan dia tidur berbungkus selimut. Kesian...mungkin keletihan bertugas dan berjaga tadi sebab turn dia sampai jam 11 malam. Aku pakai baju lengan panjang dan bersarung saja...tapi pakai seluar dalam la. Segera ku capai lampu picit dan keluar dari khemah. Kelihatan Cikgu Dean duduk seorang di khemah urusetia sambil layan lagu. Aku tak berminat sangat dengan dia sebab body dia bukan taste aku...hihihihi. Body dia agak tegap almaklumlah guru sukan dan masih muda. Kemudian mataku melilau dan terlihat seorang pengawas sedang berjalan2 dihujung kawasan khemah. Mungkin dia sedang meninjau kawasan persekitaran.

Aku segera berjalan ke arah pengawas itu dan terus menyapa. Rupa-rupanya dia adalah Luke, ketua pengawas untuk aktiviti perkhemahan ini.

Sedikit maklumat berkaitan dengan Luke :

Pengawas tingkatan 4

Berumur 16 tahun

Tinggi dalam 166cm...

Berat maybe dalam 78kg

Boroi tegap macam bapak orang...hehehe

Muka nampak matang dan kulit sawo matang

Body licin

Bapa orang Kadazan, mak orang Cina

Bapa keja offshore, ikut mak dia pindah ke ****** sebab mak dia cikgu juga

Memang taste aku sangat2 juga ni especially perutnya yg boroi tu tak padan dengan umur. Kiranya body dia ni matang awal la. Stim aku tengok dia ni...hehehehehe.

Segera dia menyapa aku. Memang Luke ni peramah sesuai dengan jawatannya. Kami duduk berborak dihujung kawasan tapak perkhemahan yang agak gelap sambil berjaga disitu. Luke ni memang suka berbual dan agak nakal sebab dia ni jenis lepas cakap. Seronok juga berbual dengan dia. Orang macam ni kalau cerita pasal seks memang boleh je.

"Selalu lancap ke Luke," soal ku bila kami dah masuk cerita lucah sikit.

Luke ketawa... "takde lah uncle."

"elehh....umur macam kamu ni takkan tak pernah. Tipu la..." balasku cuba memancing dia.

"ada la sekali sekala bila rasa nak," katanya sambil tersengih.

Melalui perbualan dengan Luke, dia mengaku pernah tengok porno. Kadang2 dia lancap sambil tgok porno sebelum tidur. Aku syok tengok Luke ni tapi kangkang dia macam nampak kecik tak besar macam body dia tu. Agak2 mungkin batang dia ni jenis kecik kot...otak kotorku berfikir.

Kebiasannya dia akan pakai pakaian yang ketat2 menampakkan body bulat boroi dia tu. Memang slalu juga aku perhatikan kangkang dia setiap kali ada peluang. Memang tak besar bulge dia walaupun pakai seluar ketat.

"Porno apa kamu selalu tegok Luke," soal ku lagi.

"Semua saya pernah lihat uncle..." katanya sambil ketawa.

"Ohhh...kalau camtu normal, lesbian, gay mesti kamu dah lihat kan...." balasku senyum.

"Mana lagi best...".

"Mestilah laki main dengan pompuan best. Kalau laki jolok laki kotor la," balas Luke balik.

Alamak...terdetik dalam hatiku. Ni jantan straight ni. Susah la nak dapat. Ak berusaha untuk mencari idea nak dapatkan Luke ni. Keras dah batang aku menahan nafsu.

"Alaaa...kalau dah kena isap sedap juga la Luke," kataku.

"Ehhh...uncle ni macam pernah je. Kotor lah."

"Uncle dah pernah rasa semua la Luke. Kita kan lelaki...enjoy life kena ada tapi kawin tetap kawin."

"Uncle penah main dengan lelaki ke. Ishhh...tak rasa jijik ke. Uncle main lubang bontot?" Luke tersengih cuba dapatkan kepastian.

"Takde lah Luke. Tapi penah je kena isap dengan laki. Masa uncle kat muda2 dulu2. Time clubbing mabuk uncle masuk tandas kencing. Tiba2 ada sorang pondan masuk...cantik gak. Lama dia tenung uncle kencing. Uncle marah dia...gay ke, nak isap batang?"

"Pondan tu terus pegang batang uncle...stim trus uncle sebab otak dah fikir nak cari pompuan bawa balik hotel nanti...hahahaha. Terus dia isap batang uncle. Uncle tolak kepala dia tapi dia terus isap. Tapi sedap pula rasanya. Tak macam pompuan isap. Terus uncle tarik dia masuk bilik tandas yang kosong dan lock pintu. Uncle fuck mulut dia sampai pancut. Sedap giler kena isap camtu..." panjang lebar cerita aku kat Luke. Nampaknya Luke concentrated mendengar cerita aku tu.

"Isshhhhh....geli lah," kata Luke.

"Nanti kamu dah dewasa tau la kamu. Masa tu kamu dah bebas cari duit sendiri pasti kamu akan enjoy juga..." aku masih cuba mempengaruhi Luke.

"Tengok sekarang pun kamu dah pandai melancap kan...entah2 dah pernah girlfriend dan penah main."

Luke ketawa sambil menjelirkan lidahnya.

"GF tu memang ada la uncle. Saya ni kan ramai peminat."

"Ye...muka pun macam playboy"...kataku ketawa.

"Penah ke lihat batang orang dewasa."

"Tak pernah lihat yang real tapi kalau kat video tu biasa la."

"Pompuan suka batang besar atau panjang. Kalau pendek boring la...masuknya tak dalam."

Luke terdiam seketika.

"Uncle punya besar ke," dia tersengih memandangku.

"Mesti la besar...ramai pompuan suka, siap nak lagi dan lagi,"kataku dengan bersemangat.

"Bukan pompuan je...jantan pun ramai yang minat kat uncle. Uncle kan macho."

Luke kelihatan cuba menumpukan perhatian dengan cerita ku. Nampaknya aku masih ada chance untuk dapat jantan straight ni.

"Tengok boleh?"

"Ishhhh...mana boleh budak2 macam kamu tengok batang orang dewasa. Tak sopan. Batang kamu pun belum tumbuh bulu ada hati nak tengok uncle punya," aku cuba teknik RO kat Luke.

"Alaaa...dah lebat la uncle. Saya dah 16 tahun. Takkan tak tumbuh bulu lagi," Luke membalas seolah2 tak puas hati.

Hehehehe...aku rasa pancingku hampir mengena dah. Aku bagitau dia kalau betul nak lihat batang aku...jom pegi belakang pokok sebab gelap. Uncle nak kencing.

Boboi - PerkhemahanWhere stories live. Discover now