Boboi - Perkhemahan 3

1.2K 7 1
                                    

Dalam aku cuba melayan mata yang susah nak tidur tiba-tiba terasa bahagian kemaluan ku disentuh. Aku tak menggelabah tapi cuma membiarkan saja sambil mataku terpejam. Terasa tangan itu cuba menggenggam batangku yang masih diselimuti dengan kain sarung tanpa spender. Ramasan tanpa diundang itu membuatkan batangku membesar. Ramasan dan belaian masih berterusan perlahan-lahan. Dadaku berombak kencang. Ku cuba mengawal perasaan ku. Terfikir aku seketika...adakah Ahmad atau Nik yang cuba menodai ku. Aku layan seketika permainan indah itu. Namun kelembutan usapan dan ramasan itu membuatkan batangku mencanak tanpa dapatku tahan lagi. Tak boleh jadi ni...getusku dalam hati. Perlahan-lahan tangan kiriku menyelinap di bawah cuba menangkap tangan yang sesuka hati membangunkan batangku yang gersang.

Papp...jari yang ku tangkap berada di sebelah kananku rupanya...tangan Nik. Terasa gebu dan tebal jarinya. Terkejut dia di sebelah...mungkin menyangka yang aku telah tidur. Aku beralih memegang jarinya dengan tangan kananku. Dia cuba melepaskan diri tapi tegap genggamanku menyukarkan dia untuk terlepas.

"Maaf uncle...sorry, Nik tak sengaja", ungkapnya perlahan dengan suara yang bergetar seolah-olah ketakutan. Aku tarik tangannya dan beralih sedikit ke kanan untuk mendekatinya. Samar-samar kelihatan body tembamnya yang tak berbaju tu. Perlahan aku bisik kat telinga dia. "Uncle tak marah Nik. Jangan takut ye. Kenapa Nik buat mcm ni", ujar ku lagi. "Nik nak cuba je", balasnya ringkas. Ku lepaskan tangan dan baring mengiring mengadap Nik yang terlentang. "Uncle tak kisah kalau Nik nak pegang. Rasa best juga", ujarku cuba berseloroh. Nik masih terdiam. Selamba aku usap perut tembam dia tu sambil main jariku kat pusat tenggelam dia.  Tangan kiri Nik memegang pergelangan tanganku seolah-olah cuba menahan tanganku dari menjelajah lebih luas tapi kedengan bunyi nafasnya yang agak berat...seolah-olah menikmati permainan jariku. "Jom kita keluar kejap minum. Uncle nak berbual kejap ngan Nik. Pakai baju ye", pesan ku.

Kami berdua duduk di bangku di luar khemah sambil minum kopi suam yang Nik ambil dari kanopi urus setia. "Nik bagitau uncle kenapa Nik berani nak pegang batang uncle tadi", aku bertanyakan soalan kepadanya. Nik terdiam seketika. "Sorry uncle, Nik cuma nak rasa saja", katanya. Dalam perbualan panjang kami itu baru ku tau kenapa Nik bertindak demikian. Dalam memenuhi masa terluangnya dia sering juga melayari website porno yang diberi oleh kenalan mayanya. Yang paling biasa dia layari ialah xhamster. Malah dia download banyak video sex dan simpan dalam MEGA app. "Nik suka lelaki ke", tanyaku. "Suka tengok" katanya. Video yang dia suka tengok ialah lelaki yang buncit dan gemuk sex dengan perempuan. Lelaki yang buncit ni cute katanya.

Hahaha...patut la dia nak try pegang batang aku. "Lelaki main ngan lelaki Nik tak suka ke", tanyaku lagi. Seolah malu nak menjawab, dia diam seketika memandang ku sambil tersengih. Aku dah agak mesti dia suka juga tengok ni. Video yang dia simpan hampir 50GB dalam MEGA app tu katanya. Mak aihhhh...banyaknya. Aku punya koleksi pun tak sampai 30GB. Nik bagitau video sex yang dirasa best semuanya dia download termasuk video gay chubby dan buncit. "Nik pernah tak sex dengan laki atau perempuan", tanyaku lagi. "Tak pernah lah uncle. Nik cuma minat tengok je", balasnya perlahan sambil menunduk kepala. "Uncle orang kedua yang Nik penah pegang", sambungnya lagi. Terkejut aku... "siapa orang pertama Nik?"

"Daddy...", katanya perlahan. Terkejut besar lagi aku. Rupa-rupanya dia penah pegang batang daddy dia masa daddy dia tertidur depan tv. Mak dia dalam bilik, katanya...sebab dah lewat malam. Daddy dia boroi badan besar dan dada berbulu halus. Bulu dada daddynya sampai perut...kalau dah sampai perut mesti la bawah perut tu pun penuh bulu kan...hihihihi...aku pula yang nak stim dengar Nik cerita pasal daddy dia. "Besar ke Nik", tanyaku cuba bergurau. Nik tersenyum seraya berkata..." lembik lagi tapi macam tebal je", katanya lagi.

Aku pula yang dah terbayang macamana rupa batang daddy dia tu...hahaha. "Nik...klau Nik nak pegang uncle punya takpe tapi jangan cerita kat orang lain ye...rahsia kita berdua je", kataku manja dengan dia. Dia cuma menggangguk dan senyum saja. "Tapi uncle pun nak juga pegang Nik punya baru adil kann..."sambungku lagi. Nik tersengih tanpa menjawab.

Boboi - PerkhemahanWhere stories live. Discover now