Kami pun masuk semula dalam khemah dan sama2 buka baju. Ahmad masih lena berpelukkan bantal kecilnya. Aku kembali tidur mengiring dan tangan kiriku mula membelai perlahan-lahan dada, perut dan tangan Nik. Aku dah stim dah bila dapat membelai body tembam dia tu. Licin, gebu dan suci...hahahaha. Nik cuma berdiam diri sambil sekali sekala tangan kirinya memegang2 tanganku sebab kegelian. Tanganku mula turun ke bawah cuba meramas batang dia di sebalik seluar trak yang dia gunakan.
Terasa bulge dia kecil mudah untuk ku genggam. Tapi terasa batang dia agak keras. Aku mula meramas mesra area kangkangnya. Kedengaran bunyi nafas Nik semakin berat menunjukkan dia pasti sudah memperoleh kenikmatan yang dia belum penah rasai. Tapak tangan kirinya aku letak kat batangku untuk dia ramas. Perlahan tanganku mula menyelinap ke dalam seluarnya yang agak ketat. Akhirnya dapat ku belai batang budak gendut ni. Terasa bulu halus pada pangkal batangnya yang dah mengeras. Tebal dan rasa macam panjang je....ni dari baka baik ni...getusku dalam hati. Mesti batang daddy dia tebal dan panjang. Ku raba2 kepala dick dia dengan ibu jariku. Rasa basah sikit dan kepala dicknya pun macam kembang juga. Memang sah dah high dah budak ni.
Aku pula yang semakin bergetar dada menahan nafsu. Sambil sekali sekala ku toleh ke belakang melihat Ahmad...takut2 dia terjaga. Akhirnya ku suruh Nik londehkan lagi seluarnya paras paha. Ku usap kangkang dan sekitar perutnya yang cukup menaikkan nafsuku. Nik cuma diam sekali sekala kedengaran suara nikmat yang perlahan keluar dari mulutnya. Tangan kirinya pula sudah berada di dalam sarungku. Tak perasan pula bila dia selak atau aku yang selak sendiri...hehehe. "Nik...uncle nak isap boleh tak", tanyaku perlahan. "Nak la uncle...cepattt", balas Nik. Gelojoh juga budak ni. Mesti dia dah tak sabar sangat. Pasti pengaruh video sex yang dia dah tonton tu cukup menebal.
Aku turun membongkok sedikit dan mula melahap batang yang masih suci itu. Bergetar body Nik bila mulutku menjilat batangnya buat kali pertama. Memang nikmat yang tak terhingga bagi budak macam dia yang 1st time merasa. Memang boleh tahan besar juga batang budak ni. Keras lurus batangnya. Kepala dick kembang, besar dari batang. Aku agak dalam 6 atau 8cm panjangnya. Ku isap kepala dicknya dan jilat. Makin menggelinjang budak tu kesedapan. Aku suruh dia perlahankan suara takut Ahmad terbangun. Telurnya pun aku isap dan jilat. Telur pun boleh tahan besar. Kiranya dick Nik ini bagi aku memang tak sepadan dengan usia dan bodynya. Walaupun terasa asin sedikit tapi kenikmatan dapat hisap chub macam dia tu dah cukup untuk aku lupakan rasanya. Air mazi dia terasa pekat.
Aku mula menggerakkan kepalaku naik turun menikmati batang Nik. Tangan Nik dah mula berani memegang kepalaku sambil menikmati sensasi yang dia tak terbayangkan. Bunyi nafasnya semakin laju dan berat. Dan tiba2 dia tekan kepala ku kuat. Serentak dengan itu terasa pancutan yang kuat menerjah kerongkongku. Nik dah terpancut buat kali pertama dalam mulut. Pancutan kuatnya satu saja tapi das2 kecil tu banyak. Ku isap dan sedut habis mani budak tu. Pekat beb....Nik masih menekan2 kepalaku dan nafas yang berlari kencang. Pasti dia memerahkan semua air maninya. Akhirnya dick dia mengendur dan ditolakknya kepalaku..."geli la uncle", katanya perlahan dengan nafas yang tersekat2. Aku tersenyum dan terus cium bibir mungilnya. "Masin..." kata Nik. "Tu la rasa air mani lelaki", balasku. "Uncle penah minum air mani ke", tanya Nik. "Tak penah la Nik tapi uncle memang nak rasa. Dapat juga uncle rasa Nik punya", jawabku. Walaupun aku dah penah tapi takkan nak bagitau kat dia kan...hehehe.
"Nik boleh tolong uncle tak", tanyaku lagi. "Tolong apa uncle"....
"Tolong isap uncle juga. Lama uncle tak pancut ni. Boleh kan...buat macam uncle buat kat Nik tadi"...
"Nik tak pandai la uncle. Lagipun besar uncle punya ni. Nanti Nik termuntah kalau pancut dalam mulut...tak sedap".....
"Nik isap separuh je. Uncle pun nak pancut juga. Tak nak la guna tangan"...
Akhirnya Nik setuju dan dalam kedudukan mengiring itu, aku luruskan kaki kanan dan kangkang kaki kiri ku ke atas so tak la nampak sangat kalau Ahmad terjaga. Aku selak kainku dan Nik menyusup masuk kepalanya celah kangkang aku. Aku pegang dan usap kepalanya. Terasa pelan2 mulut suam Nik mula mengemut kepala dick ku dengan mulut cutenya. Arghhhhhhh......nikmat yang tak terhingga ku rasakan. Terasa mulutnya memang kecil untuk batang 6 inci ku itu. Dia cuma dapat masukkan separuh saja. Ku tolak kepalanya lagi dan dia terbatuk. Segera ku toleh arah Ahmad takut dia terjaga....okk...masih lena...hehehe.
YOU ARE READING
Boboi - Perkhemahan
RomancePerkenalan tak sengaja semasa perkhemahan. Terjadilah aktiviti terlarang tapi menyeronokkan. Buat peminat boroi, buncit, gendut, cute dan macho.