Boboi - Perkhemahan 7

746 10 0
                                    

Serentak dengan jeritan penuh bernafsu ku itu, terpancutlah air mani yg kuat dan banyak menerjah kerongkong Nik. Dia terkejut dengan pancutan itu sambil berusaha melepaskan kepalanya tapi aku segera tekan kepala Nik dan bagitau untuk dia terus hisap kepala dick ku yang mengembang kuncup memerah semua air ku yang bertakung dengan banyaknya walaupun dah banyak pancuut malam tadi.. Nik tersedak dan terbatuk sambil terus berusaha untuk melepaskan diri.

Ummmmppppppphhhhhhh....kedengaran suara Nik yang tertahan. Setelah melepaskan semua air mani ku baru ku lepaskan pegangan tanganku kat kepala Nik. Dia bangun terus bersandar menarik nafas dalam berkali2. Kelihatan matanya merah dan air mani kelihatan meleleh keluar dari mulutnya. Segera dia ambik tisu dan meludahkan sisa2 air mani yang memenuhi mulutnya. Aku tersenyum lega kepuasan memandang pelakuan Nik. Kesian pun ada juga hehehe.

"Tak sedap la uncle. Dah la banyak pula tu. Rasa payau...nak termuntah," kata Nik keletihan. Aku tersenyum seraya berkata "itu le rasa air mani. Kalau biasa nanti best Nik telan".

Aku berhenti sekejap ditepi jalan membetulkan seluarku. Lega rasanya setelah memancutkan mani yang telah ku simpan dari malam tadi...masih banyak juga hehehe. Aku ramas kembali seluar Nik dan terasa memang tegang. Segera ku masuk dan parking di satu lorong kecil yang agak tersorok. "Eh...kenapa uncle parking kat sini", soal Nik.

"Uncle nak isap batang Nik...dah tegang dah tu", kataku sebab aku sendiri pun dah tahan sebenarnya nak kulum batang boy chub idaman ku ini.

Nik diam saja tapi segera di londehkan seluarnya seolah2 tak sabar juga untuk menikmati sedutan ku. Baru dapat ku lihat dengan jelas batang budak ni. Kelihatan coklat sedikit, keras tegak lurus ke atas dengan kepala pink. Kelihatan garis sunat separuh batangnya. Bulunya jarang2 tapi agak panjang...sesuai dengan umurnya. Segera ku jilat kepala dick dia.

"Ahhhhh....sedapnya,"suara Nik keluar berkali2 menikmati keseronokan diisap. Ku dongak kepala melihat Nik, dia memejamkan matanya. Memang betul2 dia amat menikmati moment indah itu. Ku sedut sampai ke pangkal batangnya.

Aku segera bangun bila terdengar bunyi kereta mendekati. Disebabkan parking lorong tepi jalan memang akan ada kereta yang lalu lalang. Takut juga kalau ada kereta yang berhenti atau nak masuk lorong itu. Nik buka matanya yang kelihatan kuyu dan stim itu.

"Nak pancut uncle...." katanya. Segera aku isap lagi dan Nik mula pegang kepalaku. Semakin kuat sedutanku semakin kat juga dia memgang kepalaku. Suaranya hanya terkeluar...ahhhhhhhhhhhh saja menandakan dia akan pancut bila2 masa.

"Pancuttt uncle.....ahhhhhhhhhhhhhhhhh...shhhhhhhhh...ahhhhhhh"

Nik menjerit kecil dan menekan kepalaku. Serentak itu juga 2 das pancutan kuat menerjah mulutku. Ku telan terus. Ku segera bangun sikit sambil memegang batang Nik. Kelihatan air mani keluar slow2 dari lubang kencingnya dan kepala dicknya kembang kuncup memerahkan semua air maninya keluar. Segera ku jilat dan ku sedut kepala dicknya. Nik dan melenguh2 menahan sedap dan geli. Bersih dick Nik ku jilat...tak bersisa...hehehe.

Nik bersandar kelelahan dengan dicknya masih tegang. Ku jilat sisa mani sekitar pangkal dicknya sambil tangan ku meramas tetek gebunya. Aduhhh....memang nikmat sekali...puasssssssssss.

Ku tenung Nik dan melihat dia masih bernafas kencang kepuasan. Aku segera lap mulutku dan beredar dari situ takut nanti lewat sangat sampai ke tapak perkhemahan. Dalam perjalanan membeli barang, kelihatan batang Nik mengendur dan nampak kecik je. Segera dia pakai semula seluarnya seperti sediakala.

Aku pandang dia..."tq Nik, sedap air Nik, batang pun best".

Nik tersenyum..."tq uncle...puas rasa dah. Tak penah rasa syok sangat camni".

"Kalau ada masa nanti boleh la kita buat lagi ye Nik. Uncle suka and sayang Nik," kataku tersenyum.

"Boleh je uncle. Nik suka la kena isap...best sangat," katanya tersengih menampakkan senyumannya yang cukup cute.

Selesai beli barang kami terus balik. Sepanjang perjalanan aku berbual dengan Nik. Memberinya sedikit nasihat tentang pelajaran dan kehidupan. Sempat juga aku cerita pasal sex dengan dia hehehe.

"Nik tau pelincir KY ke".

"Penah tengok kat internet je uncle, tapi tak penah tengok yang asli," katanya.

"Malam nanti uncle tunjuk kat Nik."

"Apa gunanya tu uncle," tanya Nik.

"sebagai pelincir...bagi licin kalau nak buat sex," balasku. "Rasa sejuk sikit dan macam jelly. Sapu kat dick dan lubang supaya senang masuk dan tak sakit...kataku lagi.

"Ye ke uncle. Uncle selalu pakai ke. Macam mana rasa masuk lubang...sedap ke," bertalu2 soalan dari Nik.

"sedap sangat...nanti uncle ajar Nik pakai," balasku tersenyum.

"nak pakai kat lubang mana nanti"...soal Nik.

"nanti cuba kat lubang uncle la"...kataku.

Kelihatan Nik terlopong sedikit...maybe dia tak sangka aku akan kata macam tu. Dalam otak aku memang dah ada plan lagi syok iaitu aku nak dia fuck aku dan semestinya aku teringin sangat nak merasa lubang chub boy yang pasti maha ketat tu...hihihihihihi.

"Nik nak rasa tak dick Nik tu masuk lubang...best wooooo....macam kena urut,,,lagi sedap dari kena isap," kataku cuba memancing dia.

Nik tersengih... "penah tengok kat internet, macam best je, uncle...tapi takkan tak sakit sebab tengah yang kena fuck tu macam menjerit2," balas Nik.

"Tak la juga Nik. Kalau 1st time sakit la sikit bila mula masuk tapi lama2 sedap sebab lubang dah boleh sesuaikan diri. Yang kena fuck pun akan rasa sedap," balasku panjang lebar. Aku terfikir bahawa aku mesti yakinkan dia. Kalau tak nanti terlepas peluang nak merasa batang dan lubang chub cute ni.

Kelihatan seluar Nik mengembang menunjukkan dia stim dengar cerita aku tadi. Pasti Nik dah tak sabar hehehehe.

"Mana lagi sedap uncle...lubang pompuan ke lubang laki," tanya Nik tersengih.

"Dua2 sedap la Nik. Lubang pompuan lembut lemak berkrim. Lubang laki lebih ketat dan padat..."balasku. Tapi Nik kena kawin la...rasa semua lubang tu. Kawin ni wajib...ada family sendiri. Main dengan laki ni Nik just enjoy saja ok...pesanku pada Nik.

"Tapi Nik kena sembunyi2 la. Sebab benda ni orang tak suka apatah lagi family Nik nanti".

"Batang Nik macam dah keras je tu. Macam tak sabar je nak try..." soalku pada Nik sambil tersengih. Nik segera menutup kangkangnya seolah2 malu bila aku perasan batang dia menegang...hahaha.

"Uncle cerita camtu tadi syok pula Nik dengar,"jawabnya ketawa.

Aku terus ramas kangkang dia dan memang terasa dick dia masih menegang.

"Tq uncle sebab jarang saya dapat berbual macam ni dengan papa," kata Nik agak sayu je bunyinya. Sambil drive aku menoleh.....

"Kenapa Nik," soal ku.

"Papa sibuk je dengan kerja dan kawan dia tu. Jarang dapat lepak ngan papa," katanya sambil merenung ke luar tingkap.

Kesian pula aku tengok dia. "Nik anggap je uncle ni macam papa Nik. Kalau ada yang nak Nik luahkan selepas ni cari uncle je ok," balasku.

Akhirnya kami sampai ke tapak perkhemahan.

Boboi - PerkhemahanWhere stories live. Discover now