Aktiviti hari kedua berjalan dengan lancar. Aku dan Nik hanya berlagak seperti biasa...seolah2 tiada apa yang berlaku. Aku lihat Nik pun sibuk dengan urusannya sebagai pengawas. Sekali sekala ku perhatikan dia...kelihatan kemas dan segak. Tapi bonjolan lemak disebalik bajunya tetap menggamit indah pemandanganku. Bonjolan kangkangnya macam biasa je...tak le kembang sangat...hehehe. Budak2 bukan besar pun bulge. Bontot dia je yang nampak pejal di sebalik seluar track yang agak ketat. Kelihatan garis seluar dalamnya dan celah bontot yang menggiurkan. Aku pula yang stim tengok...hihihi. Dalam pada itu ada juga beberapa orang pengawas yang montel2 tapi ada sorang lagi yang menarik perhatianku. Kiutnya lebih kurang macam Nik juga tapi lebih besar dan nampak lebih tua dari Nik. Tak pe la...nanti kalau ada peluang untuk berborak dengan Nik, aku akan tanya...getus ku dalam hati. PKHEM boroi tu pun ada juga hari ini. Syok dapat tengok dia lagi. Boleh la jadi bahan fantasi seks aku. Hahaha. Aktiviti petang sedang berlangsung bersama dengan fasilitator yang lain. Baru aku teringat tentang plan aku nak beli sedikit barang sebagai hadiah untuk aktiviti malam nanti.
Aku segera ke kanopi urusetia untuk minum. Sempat juga berborak-borak dengan beberapa orang guru di sana dan menyatakan niatku untuk keluar ke pekan sebentar. Dalam otak aku memang nak ajak Nik keluar temankan aku. Malas nak ajak guru lelaki yang lain nanti tak jadi plan suci aku ni...hehehe. So pihak urusetia membenarkan aku untuk membawa seorang pengawas untuk membantu mengangkat barang nanti. Aku sarankan Nik dengan alasan dia satu khemah dengan aku dan dah biasa dengan dia...tak la kekok sangat nanti.
"Nik, jom ikut uncle pegi pekan beli barang sikit. Cikgu kamu tu dah benarkan tadi," kataku pada Nik. Nik membalas dengan senyuman... "tak bawa pengawas lain ke uncle," balas Nik. Macam tau je dia tu tentang plan aku.
"Uncle biasa ngan Nik je. Lagipun ada keja lain kita nak buat nanti," balasku balik sambil ketawa. "Cuci skit badan tu. Bau kereta uncle nanti," kata ku pada dia.
Perjalanan ke pekan terdekat mengambil masa kira-kira 20 minit. Dalam kereta kami berborak biasa je tapi lebih kepada kisah peribadi Nik terutamanya tentang minat dia kat lelaki. Ku selitkan juga nasihat seperti seorang ayah kepada anaknya...nasihat untuk masa depan.
Seterusnya aku malas nak tunggu lama lagi... "Nik tolong uncle kejap boleh," kataku.
"Tolong apa tu," balas Nik.
"Pagi tadi uncle dah isap Nik sampai pancut. Nik pula yang tolong isap uncle sampai pancut," kata ku balik.
Nik kelihatan keberatan tapi aku berusaha juga untuk yakinkan dia. Aku dah ready buka zip seluar slack yang aku pakai. Batang dah separuh tegang. Sebelum tu, sambil driving aku ramas2 tetek dan perut gebu dia tu. Dia siap naikkan baju kat atas. Geramnya aku tengok tetek dan perut Nik. Nik cuma bersandar rilex sambil menikmati permainan tanganku. Aku ramas kangkang dia...separuh keras terasa...hehehe.
"Aduhhhh...sakit la uncle picit camtu," jerit Nik.
Aku segera londehkan spenderku dan terpantul lah batang 6 inci ku yang separuh keras.
"Nik tolong uncle ye...kejap je," kataku.
Nik terdiam tapi matanya memandang tepat kat batangku. Pasti dia belum pernah lagi melihat secara dekat batang orang dewasa. Aku tarik tangan kanannya ke arah batangku untuk dia belai dan ramas. Nik kelihatan teruja memegang dan mengelus batangku yang makin menegang dalam genggamannya. Namun pemanduanku masih steady dan perlahan sambil menikmati tangan tembam Nik kat batangku. Jalan raya lengang menuju ke pekan disebabkan belum waktu puncak lagi...belum masa balik kerja. Kelihatan Nik belum cukup menikmati apa yang aku sajikan. Maybe pemikiran budak ni belum matang lagi...nafsu belum cukup mantap.
"Cepat la Nik...pleaseee. Uncle dah tak tahan ni," gesaku pada Nik. Perlahan dia membongkok dan ku tolak skit seat ku ke belakang untuk memudahkan Nik melayan batangku. Nasib baik guna 4WD dan cermin gelap.
Ahhhhhhhhhh.....shhhhhhhhhh...sedappppppp....
Suara ghairahku terkeluar bila mulut mungil dan lidah suam Nik menyentuh kepala dick ku yang mengembang maksima. Sedap tak terhingga. Pemanduanku perlahan saja pada masa yang sama ku cuba mengawal kenikmatan itu takut2 tertekan kuat pedal. Tak pasal2 terbabas nanti.
Nik menghisap separuh batang kerasku. Sekali sekala giginya mengena kat takuk kepala. Aku cuma pesan suruh dia guna bibir untuk kawal supaya tidak terkena gigi. Jilatannya kat kepala dickku memberi sensasi yang tak terhingga sehingga menggigil kepala lututku. Nikmatnya mulut budak ni. Digenggamnya batangku dan batang yang lebih dari genggamannya, dia hisap. Tu teknik yang biasa blowjober buat sebab takut kepala kena tekan...takut batang masuk sampai kerongkong...hahaha.
Mungkin kerana lenguh Nik bangun sambil menarik nafas panjang. Mulut nya basah dengan air mazi dan air liurnya sendiri. Aku terus ramas tetek Nik dan korek pusat tenggelamnya. Aku pun tak tau kenapa la aku obses sangat dengan lemak kat perut dan pusat tenggelam...so seksiiii. Celah kangkang Nik aku dah tengok macam mengembang je. Pasti batangnya mengeras...hehehe...
Kemudian dia isap lagi setelah aku memaksa sebab memang dah tak tahan nak terpancut. Tangan kananku pegang stereng kereta manakala tangan kiriku mengusap2 lembut kepala Nik.
"Isap kepala Nik...jilat, sedut," pesanku pada Nik sambil control nafasku yang tersekat2 menahan nikmat. Nik genggam batangku dan mula menghisap dan menyedut kepala dick ku membuatkan badanku makin bergegar. Pemanduanku semakin perlahan. Kepala dick ku makin mengembang dan serentak ku tekan dan tahan kepala Nik.
"Isap Nik...sedut kepala dick uncleee," kataku dengan suara tertahan2. Nik menggenggam batangku dan mulutnya bermain2 disekitar kepala dick ku.
"Argghhhhhhhhhhhhhhhhhh......uhhhhhhhhh.....ahhhhhhhhhhhhhh"
YOU ARE READING
Boboi - Perkhemahan
RomancePerkenalan tak sengaja semasa perkhemahan. Terjadilah aktiviti terlarang tapi menyeronokkan. Buat peminat boroi, buncit, gendut, cute dan macho.