Malam itu habis aktiviti sekitar jam 1030 malam. Kami lepak ditepi unggun api sambil berbual dengan guru-guru dan pengawas yang bertugas namun mataku masih melilau mencari kelibat cikgu buncit itu. Terbayang akan pantat tembamnya sentiasa membuat batangku mengeras saja. Aku bertanya dengan Cikgu Dean. Cikgu Dean memberitahu namanya ialah Cikgu Sazli seorang PKHEM. Esok baru dia bermalam katanya lagi. Melepas la aku nak berbual dengan dia...getusku. Ku lihat Nik duduk keseorangan di bangku kayu berhampiran dengan khemah kami.
Aku meloloskan diri sekejap bila tada kelibat orang lain bersama Nik. "Kenapa sorang2 ni Nik", tanyaku. "Takde la uncle. Malas nak lepak kat sana", jawabnya selamba sambil tersenyum. "Nik tak biasa kan stay hutan camni, mestilah boring" balasku duduk disebelahnya sambil merangkul bahunya. Body tembamnya sentiasa membuatkan aku terpesona. Budak2 montel macam dia ni memang cute. Nampaknya Nik ni memang pendiam juga, lebih suka menyendiri tak macam Ahmad yang aktif bergerak ke sana sini. Perbualan kami berdua lebih terarah kepada kehidupan Nik.
Rupa-rupanya dia ni anak orang berada juga. Ayahnya seorang pegawai polis yang berpangkat dan ibunya seorang pegawai perubatan. Ada seorang kakak yang belajar di universiti. Kat rumah boring juga katanya sebab ayah dia sentiasa sibuk. Patut la budak ni macam tak biasa bergaul. "Nik ada bawa HP tak", tanyaku.
"Ada dalam beg. Cikgu tak suruh pakai kalau ada aktiviti", katanya. Lama juga kau berbual dengan Nik. Tak terasa jam dah menunjukkan hampir 12 tengah malam. Ruang khemah itu memang sesuai untuk kami bertiga. Ahmad dah tidur dah di tepi tanpa baju.. So aku ambil tempat di tengah. Ada lah juga sedikit ruang untuk aku golekkan sikit badan boroi aku ni. Nik baring disebelahku dengan berbaju dan berseluar panjang. Aku dengan selamba tukar seluar depan dia dan guna kain sarung. Aku dah biasa berbogel kat rumah nak buat macamana...terpaksa lah pakai sarung je.
Then aku buka sluar dalam nak bagi bebas batang ku. Disebabkan suhu agak panas aku buka juga baju dan tidur hanya menggunakan sarung. Nik kat sebelah perhatikan saja perlakuan ku. Kipas kecil yang ku bawa, ku pasang juga supaya keadaan dalam khemah lebih dingin. "Nik tak panas ke", tanyaku. "Panas la juga uncle", katanya. "Kalau panas buka la baju tu, susah Nik nak tido nanti kala berbungkus macam tu. Tengok Ahmad dah berdengkur dah", balasku sambil ku cuit pipi tembamnya. Dengan agak malas Nik menurut perintahku. Ternyata badan tembamnya disinari cahaya suram lampu dari luar kelihatan menggamit nafsu ku. Batang ku mula mengeras. Tak boleh jadi ni...getusku. Aku cuba menenangkan adrenalin sex ku dengan cuba memikirkan benda lain. Takut nanti bertongkat kain sarung yang aku pakai...hahahaha. Aku ni jenis susah nak tidur juga kalau tempat2 macam ni. So aku just tutup mata dan berusaha untuk tidur.
Tiba-tiba................................
YOU ARE READING
Boboi - Perkhemahan
RomancePerkenalan tak sengaja semasa perkhemahan. Terjadilah aktiviti terlarang tapi menyeronokkan. Buat peminat boroi, buncit, gendut, cute dan macho.