Eda uçurumdan düşeceği zaman serkan elini uzattı.Eda Serkan'ın elini tutup çıkmaya çalışıyordu.
Serkan:Eda dayan nolur.Sık elimi bırakma..Seni yine kaybedemem..
Eda:Serkan yapamıyorum..Beni unutma..Eda dayanamamış Serkan'ın elini bırakmıştı.Serkan delirmişti.Hemen ambulansı aradı.Uçurumun aşağı kısmına doğru indi.
Serkan:Edaaa duyuyor musun beni ?
Eda'yı kanlı bedeninin arasında görüp hemen başına geldi.
Serkan:U-uyan Eda'm be-beni bırakma..Sensiz yapamam..Olmaz..Uyan ne olur..Yine bana gül..Yine bana sarıl..Yine beni öp.
İstersen kız,söv,bağır ama gitme..Serkan ağlamaya başlamıştı.Gözündeki yaşlar durmak bilmiyordu.Boğazı düğümlenmişti.Sanki boşluktaydı.Ambulans geldi.Eda'yı sedyeye bindirip hastaneye götürdüler.Ameliyata aldılar.Serkan Afra ve Mert'e haber vermişti.Onlarda hemen geldi.
Mert:S-serkan iyi olacak Eda.O seni bırakmaz..Bırakamaz..
Serkan:Eda'm..İyi olacak..O..O çok güçlü bir kadın..Beni bırakmayacak..Onu bir daha bırakamam..
Ameliyat 7 saat sürmüştü.Doktor çıktı.
Serkan:N-noldu ? E-eda iyi değil mi ? Görebilir miyim ? Bir şey desene..Noldu Eda'ya ? iyi de bir şey de artık.Lütfen..
Doktor:Maalesef..Eda Hanımı kaybettik..Başınız sağ olsun.
----------------------------
1 yıl sonraSerkan Eda'nın mezarının başına gider.
Serkan:Eda'm..Gül yüzlüm..Yoksun artık..H-hala alışamadım yokluğuna..O gün keşke..keşke sen elimi bıraktığın zaman ben bırakmasaydım o güzel elini..Bugün tam 1 yıl oldu..B-biliyor musun ? Se-seni ilk gördüğüm zaman farklı hissettim.Daha önce hiç hissetmediğim bir duygu..Aşk..A-ama çapkındım.Aşk'a kendimi kaptıramazdım.B-belki de şuan evimizin bahçesinde çocuklarımızı izleyecektik..K-kalbim..Kalbim hâlâ senin için atıyor..Seni asla unutmayacağım..Papatyam..
Yukarı koyduğum şarkıyla dinleyebilirsiniz.Bu bölüm kısa olmuş olabilir diğer bölüm uzun olacak.Destek olanlara ve olmayanlara teşekkür ederim.
İYİ Kİ VARSINIZ..SİZİ SEVİYORUM..