Eda,Afra'nın yanına gider.
Eda:Afra'm..
Afra:Canım kötü bir şey mi oldu ?
Eda:hamileyim
Afra:NEEEE ? SEN ? HAMİLESİN ? HAMİLE ? EDAAAA HAMİLESİN KIZIMMM.
Eda:Sakin ol ahhahhaha.Bir de 1 aylık hamileymişim.
Afra:Nasıl ya ? Bir hafta önce gittiğimizde yok dediler.
Eda:Belki de göremediler.Neyse ben Serkan'a süpriz yapmak istiyorum.----------------------------
Serkan, Eda'nın verdiği kutuyu açar.1 çift bebek ayakkabısı görür.Eda'ya bakar.Eda çok heyecanlıdır.
Serkan:Aldır..O bebeği yarın aldır.
Eda:N-ne diyorsun Serkan ?Serkan cevap vermez.
Eda:KONUŞSANA ARTIK SUSMA KONUŞ NE ALDIRMASI ŞAKA YAPIYORUM DE SERKAN.Şaka yapıyorum de lütfen..
Serkan:aldır
Eda:SEN NE KADAR CANİ BİR ADAM OLDUN.PARDON ADAM OLMAYAN BİRİNE ADAM DEDİM.ADAM OLAN BÖYLE YAPMAZDI.BENİM DE ADIM EDA YILDIZSA BU BEBEĞİ ALDIRMAYACAĞIM.KENDİM BAKARIM AMA SANA ASLA YÜZÜNÜ BİLE GÖSTERMEM.SENDEN NEFRET EDİYORUM SERKAN BOLAT.
Eda hızlıca evden çıkıp Afra'nın yanına gider.
Eda:Afra..Aldır dedi..
Afra:Bizim Serkan mı ? O asla böyle bir şey demez Eda.Baba olmayı çok istiyordu o.Bu işin altında bir şey var ve bulacağız.
Eda:istemiyor bizi Afra..Unutacağım onu..
Eda Afra'nın dizine yatar.Afra Eda'nın saçlarını okşuyodur.Afra:Geçecek bebeğim..Ben hep sizin yanınızda olacağım..
Eda:İyi ki varsın..
Afra:Sen de iyi ki varsın..-------------------------
Serkan:AKLIM ALMIYOR MERT BEN ONUN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA ALDIR DEDİM ÇOCUĞUMU ALDIRMASINI İSTEDİM NAPACAĞIM MERT.yardım et ..
Mert:Ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten.
Serkan:Hepsi x'in yüzünden.Bana 'ya Eda'dan ayrılırsın ya da o ölür'dedi.
FLASHBACK
Serkan'ın telefonuna x'den mesaj gelir.
Mesaj:Konum atacağım oraya gel.
Serkan x'in attığı konuma gider.
Serkan:ne istiyorsun benden
X:Eda'yı istiyorum.Ya Eda'dan ayrılırsın ya da o ölür.Seçim senin 5 dakika içinde kararını ver.
FLASHBACK SON