11.bölüm

383 32 17
                                    

Eda 5 aylık hamiledir.Bu süre boyunca Serkan'ı hiç görmemiştir.Ve görmek de istemiyordur.Bugün bebeğin cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gidecektir.Afra'ya haber verip evden çıkar.Hastaneye doğru gider.Arabayı sürerken bir anlık dalgınlıkla kamyona çarpar.Kamyondaki kişi hemen inip ambulansı arar.Eda'yı hastaneye götürürler.Hemşire Eda'nın telefonundan en son aradığı kişiye arar.

Afra:Eda neymiş cinsiyeti ? Kız di mii ?

Hemşire:Merhaba Eda Hanım trafik kazası geçirdi.En son sizi ara-

Afra:N-ne ? NE DİYORSUN SEN ?

Hemşire:Hanımefendi sakin olun öncelikle.********* Hastanesinde Eda Hanım.

Afra hemen telefonu kapatır.Mert'e haber verir.

Serkan:Nereye gidiyorsun ?
Mert:E-eda trafik kazası geçirmiş.
Serkan:n-ne ben de geliyorum.

Afra,Mert ve Serkan hastaneye gelmiştir.Afra ahlamaktan harap olmuştur.Serkan'ın gözleri dolmuş öyle hastane koridorunda bir oraya bir oraya gidiyodur.Mert de Afra'yı sakinleştirmeye çalışıyodur.

Serkan:Kesin x yaptı.Bu sefer s****m belasını.
Mert:Belki de o yapmadı.
Afra:neyden bahsediyorsunuz siz ?
Serkan:Eda'ya söylemeyeceksin ama

Serkan Afra'ya x'i anlatır.Eda'ya neden öyle davrandığını,aslında isteyerek öyle davranmadığını zorunda olduğu için öyle davrandığını anlatır.

Afra:o kendini ne sanıyor.Kuzum ne kadar üzüldü.

Doktor ameliyattan çıkar.

Doktor:Eda hanımı ve bebeği kurtardık ama bebek kazadan etkilenmiş.Yani bebeği aldırmazsanız bebek Eda'yı gün geçtikçe bitirecek.Bebek Eda Hanıma zarar veriyor.Eda Hanımı ikna etmeniz lazım.Şimdi normal odaya alıyorum.Tek kişi girebilir.

Afra bebeğin zarar verdiğini duyunca kendini tutamaz daha fazla ağlamaya başlar.Serkan sinirden yumruklarını sıkar.Hemen hastaneden çıkıp x'in yanına gelir.

Serkan:SEN YAPTIN Dİ Mİ ? EDAMA SEN ZARAR VERDİN.NEDEN YAPTIN ? AYRILMIŞTIM ONDAN.HANİ ZARAR VERMEYECEKTİN.ŞEREFSİZ.

X:hopp hoop sakin ol.Eda'ya yanaşırsan nolacağını göstermek için kısa bir özet geçtim o kadar.

Serkan:senin canını almadığıma şükür et.

X:hele ki öyle bir şey yap Eda gerçekten ölür.Yani bu özet birden ölüme dönüşür.Adamlarım çok asla peşinizi bırakmazlar.Size bu dünyayı dar ederim.Yüzünüz 1 saniye bile gülmez.Ayağını denk al Serkan Bolat.

------------------------------

Afra:Ama Eda göz göre göre ölüme gidemezsin aldırman lazım.

Eda:aldırmayacağım diyorum.Ben acı çekeyim,öleyim ama ona zarar gelmesine dayanamam.B-biliyor musun ? Cinsiyeti kızmış.Peri gibi bir kızım olacak.Onun sağlıklı olması için canımı bile veririm.

Afra:Eda çok tehlikeli ve senin gibi dünya güzeli bir yeğenim mi olacak yani

Afranın gözleri dolmuştur.

Eda:yaaa kuzum.Sen çok iyi bir teyze olacaksın.E-eğer bana zarar gelirse Meleğim sana emanet.

Afra:sana bir şey olmayacak Eda'm.Yeğenim sağlıklı bir şekilde doğacak ve seninle beraber bakıp büyüteceğiz.N-ne sen Melek mi dedin ?

Eda:evet..adı Melek olacak..Melek gibi bir kızım olacak..

Afra:Edaaa

Eda ve Afra sarılırlar.

Eda:ş-şey

Afra:noldu

Eda:Benim canım erik çekti.

Afra:Bu mevsim de zor bulunur ama.

Eda:Tamam ya o zaman istemiyorum.

Afra:Yok yok ben Mert'i arayım bulur o belki.

Eda:Zahmet olmaz mı ya ona

Afra:saçmalama bebeğim

Afra Mert'i arar.

Afra:hayatım şey

Mert:noldu aşkım

Afra:Erik alabilir misin ? Eda aşerdi de

Mert:ahahhahahah aşermeye mi başladı ? Bu mevsimde zor bulunur ama ben bulup getiririm.

-----------------------

mert:Eda aşermiş.

serkan:ne istiyor ?

Mert:erik istiyormuş.

Serkan:Ben bulup getirebilir miyim ? Sonra sana getiririm sen götürürsün onlara.Olur mu ?

mert;olur

Serkan 2 saat boyunca erik arar.Sonunda bulup eve gider.Mert'e erikleri verir.Mert de Edalara getirir.

Afra:Bulmuşsun

Mert sadece Afra'nın duyacağı ses tonuyla konuşur.

Mert:Ben değil Serkan buldu aslında.Eda'nın aşerdiğini duyunca kendisi bulmak istedi ben de olur dedim.

Afra:Yaa o x inşallah hak ettiği cezayı bir an önce alır.Şimdi Eda bizden bir şey istemek yerine Serkan'dan isterdi.Çok güzellerdi..

Mert:Merak etme sevgilim yine çok güzeller..Biz Serkan'la bir plan kurduk.Sonra anlatırım sana.

Eda:Ne konuşuyorsunuz öyle fısır fısır bakalım diyerek yanlarına gelmiştir.

Afra:Hiiç hiç öyle havadan sudan konuştuk canım.

Eda:Almışsınn

Mert:Al bakalım.Afiyet olsunn.

Eda:Gelsene içeri.

Mert:Yok sonra gelirim belki.Şuan işlerim var.

Eda:Peki ama sonra gel.

Mert:gelirim tabii

--------------------------

Eda:Çok güzelmiş bu

Afra:Afiyet olsun canım benim.

Eda:ahhh karnım ahhh A-afra yardım et ahhh çok acıyor ahhh

----------------------------------

doktor:Eda Hanım dediğim gibi bebeği aldırmanız lazım size zarar vermekten başka bir şey yapmıyor.

Eda:İstemiyorum..Benim canımı alın ama benden onun minicik canını istemeyin lütfen..

doktor:Bakın Eda Hanım zorlamıyorum ama o bebek doğamaz zaten çok zararlı.

Eda:Ba-başka yolu yok mu ?

Doktor:maalesef

Eda ağlayarak hastaneden çıkar.Serkan'ın yanına gider.

Serkan:Eda ne işin var burada ?

Eda hiçbir şey demeden Serkan'a sarılır.Birbirlerinin kokularını içine çekerler.İkisi de 5 ay sonra birbirlerinin kokularıyla rahatlamıştı.

Eda:Serkan bebeği aldırıyorum..İstediğin oluyor..

Serkan:

Eda:Mutlu ol Serkan Bolat

Karmaşık İlişki (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin