Eda:Hamile değilim..
Eda aşağı tepkisiz bir şekilde inip Afra'nın yanına gider.
Afra:Noldu ? Ne çıktı sonuç ? Hamile misin ? Ayy teyze mi oluyorum ? Eda acaba kız mı erkek mii ? (Buraları hızlı söylüyor)
Eda:Değilim..Hamile değilim Afra..Ama be-ben hissediyorum bebeğimi..Burada..
Afra, Eda'yı kendine çekip sarılır.
Afra:Belki test yanlıştır.Ben yedek almıştım onu da yap bi.
Eda:olabilir mi ? Test yanlıştır belki de dediğin gibiEda yukarı tekrar çıkıp testi yapar sonuç yine negatiftir.
Afra:Eda'm üzülme belki de değilsindir.Hissediyorum diyorsun Öyle hissetmek istediğin içindir ama yine de hastaneye gidelim.İçin rahat etsin.
Eda:ş-şimdi gidelim olur mu ?Afra ve Eda hastaneye gider.Doktor Eda'yı yatırıp karnına jel sürer.Ultrasondan bakmaya başlar.
Doktor:Evet Eda Hanım.Maalesef hamile değilsiniz.
Eda:n-ne ?Eda ağlayarak odadan çıkar Afra'nın yanına gidip sarılır.
Afra:Eda'm üzülme bebeğim..Hiç olmayacak diye bir şey yok ki.Elbet zamanı geldiğinde,bebeğini kucağımıza alıp seveceğiz.
Eda:Ö-öyle mi dersin ? Olur muyum tekrar hamile ? Olurum ya.Serkan da ben de sağlıklıyız.Olurum olurum.Aynen.
Afra:olursun tabii.O zaman miniğimizi severiz.-----------------------------
Eda:Serkan hadi uyan.Kahvaltı hazır.
Eda,Serkan'ın yanağını öper.Serkan aslında uyanıktır ama fırsatçılık yapacaktır.Eda,Serkan'ın uyandığını anlar.Ve
Eda:S-serkan k-kan..
Serkan:nerde Eda iyi misin noldu ? Bana bak iyi misin ?
Eda:günaydın sevgilim
Serkan:ne yani kan yok mu şimdi ?
Eda:yok uyanman için yaptım fırsatçı.
Serkan:n-ne ? Edaa bir kere öpeyim.
Eda:tamam tamam öp bir tane.Serkan,Eda'yı öpeceği zaman Eda'nın miğdesi bulanır.Hızlıca lavaboya koşar.Serkan ilk afallasa da Eda'nın yanına gider.
Serkan:Eda iyi misin ? Noldu bir anda ?
Eda:serkan git iğreneceksin.
Serkan:hiçbir yere gitmiyorum Eda Yıldız.Gel bir hastaneye gidelim.Nolmuş öğreniriz.Eda'nın aklına 1 hafta önceki olay gelir.Gözü dolar.
Eda:üşütmüşümdür.önemli değil.
Serkan:Eda ısrar ediyorum.
Eda:p-peki o zaman kahvaltıdan sonra gidelim.
Serkan:kahvaltıyı sonra yaparız.Sen daha önemlisin.
Eda:Serkan lütfen..
Serkan:pekiEdSer kahvaltılarını yapıp hastaneye giderler.
Yarım saat sonra
Doktor:Eda Hanım tebrik ederim hamilesiniz 1 aylık.
Eda:N-ne ? Emin misiniz ? Geçen hafta hastaneye gittiğimde hamile olmadığımı söylemişlerdi.Siz yine de ultrasondan bakabilir misiniz ?
Doktor:Tabiki gelin şöyleDoktor ultrasondan bakar.
Doktor:Bakın Eda Hanım burada.
Eda:B-bu benim bebeğim mi ? Daha küçücük.Fotoğrafını alabilir miyim ?Eda teşekkür edip odadan çıkar.Serkan'ın yanına gider.
Serkan:İyi misin ? Nolmuş?
Eda:Dediğim gibi üşütmüşüm sadece