Eda kapıyı açıp evden çıkacağı zaman
Serkan:Eda..Eda dur bir bekle.Bir şey demem lazım.
Eda:ne diyeceksen de yüzünü daha fazla görmek istemiyorum.
-----------------------------
Serkan:işte böyle x yüzünden sana bebeği aldır diyip ayrıldım.
Eda:s-serkan be-ben bilmiyordum.Özür dilerim.
Serkan:Senin bir suçun yok güzelim.
Eda:G-güzelim mi ?
Serkan:Güzelim değil misin ? Ha bir de dediğini unutmadım Eda Yıldız.Yüzümü daha fazla görmek istemiyordun sen yanlış hatırlamıyorsam.
Eda:Ş-şey ya şey
Serkan:Ne ?
Eda:Serkann zorlama ama ben bilmiyordum kii.
Serkan:Daha seni bırakmayacağım .
Eda:Asla gitm- ahhhhhh
2 ay sonra.
Eda bebeği istemeyerek de olsa aldırmıştır.X Eda ve Serkan'ın beraber olduğunu biliyordur ama doğru zamanı bekliyordur sıradaki hamlesi için.
Eda'ın telefonuna mesaj gelir.
05*********:Selam güzelim
Eda:Sen kimsin ? Ve bana güzelim diyecek hakkı nereden buluyorsun.
05*********:Sakin ol güzelim.
~Bu Numarayı Engellediniz.
Eda:Hiç derdim yokmuş gibi bi de telefon sapığı çıktı karşıma ya.
1 ay sonra
Eda ve Serkan bu süre boyunca çok iyiydiler.Eda gizli numaradan gelen mesajı Serkan'a söylememiştir.Eda'ya x kişisinden mesaj gelmiştir.Eda onun attığı konuma gitmek için evden çıkmıştır.Serkan da gizlice peşindrn gitmeye başlamıştır.
----------------------------
Eda:S-sen
X:Edacığım babaannene sarılmayacak mısın ?
Eda:NE İŞİN VAR BURADA ??!?! SERKAN'LA BENİ AYIRDIĞIN YETMEDİ Mİ ? NAPTIM BEN SANA HA SÖYLE .
Semiha(x):Sakin ol Eda.Sen babaannenle böyle mi konuşuyorsun ?
Eda:Sen benim babaannem değilsin Semiha Yıldırım.
Semiha:Neyse daha fazla lüzumsuz konuşmanı dinleyemeyeceğim.Seni başka bir şey için çağırdım.Sana iki seçenek sunacağım sen seçeceksin.
Eda:n-ne ? Ne diyorsun ?
Semiha:Ya benim dediğim kişiyle evlenirsin ya da Serkan'a veyahut kendine veda edersin.
Eda:SEN NE DİYORSUN ? KAFAN İYİ Mİ ? NASIL BÖYLE BİRİ OLDUN SEN ? SERKAN'A ZARAR VERMEYECEKSİN.V-vur be-beni.Vur..
Serkan onları dinlediği yerden çıkar.Semiha'nın adamı tam Eda'yı vuracakken Serkan merminin önüne atlar.
-----------------------
Eda:Senin yanına geliyorum sevgilim..Hayatta başka bir dayanağım kalmadı..Benim için kendini mermiye attığın gün zaten ölmüştüm.Bedenen yaşıyordum.A-ama artık geliyorum yanına.Beni bu hayatta tutacak hiç bir şey yok.B-belki de senin olduğun yerde mutlu oluruz ve bizi kimse ayıramaz..Sevgilim az kaldı birazdan geliyorum yanına..
Eda eline aldığı silahı kalbine koyar ve tetiği çeker.
~Bitti..
Her güzel şeyin bir sonu varmış.O son belki güzel olacak belki de hiç beklemediğin anda kaderin sizi ayırması şokuyla kalırsınız.
İlk hayali hikayemdi ve bana destek olanlara ve olmayanlara çok teşekkür ederim.
İYİ Kİ SİZ