Serkan Eda'nın mezarının başında durup ağlıyordu.Daha kavuşamadan ellerinden kayıp gitmişti.Birden Serkan'ın omuzuna biri dokundu.Küçücük elleri vardı.
Kk(küçük kız):Neden ağlıyorsun ?
Serkan hiçbir şey demeden o kıza sıkıca sarıldı.
Kk:ağlama..kalbin mi kırıdı ? İstersen ben yapıştırabilirim.
Serkan:sen ne kadar güzel bir kızsın öyle..Burada ne işin var ?Küçük kız hiçbir şey demeden bi anda yok olmuştu..
--------------------------
Eda:Serkan..Uyan..Bırakma beni..Seni daha kaybedemem..
Serkan trafik kazası geçirmişti.
Flashback
Serkan Balca'nın elinden kurtulup Afra'ya Eda'nın yerini sormaya gitmişti.Eda'nın yerini öğrenip yanına gideceği zaman bir kamyonete çarptı.
Flashback sonSerkan o küçük kızı ararken Eda'nın kendisine seslendiğini duyar.
Eda:Serkan..Bırakma beni..
Serkan:E-eda sen gerçek misin ?
Eda:Bırakma beni..Serkan Eda'ya koşup sarılacakken Eda da bir anda kaybolur.
Doktor:Hastayı kaybediyoruz.
Hemşire:Nabzı düştü.Eda harap olmuş bir şekilde bekliyordu.Afra çay ve poğaça getirmişti ama Eda yememişti.Doktor ameliyattan çıktı.
Eda:İyi mi Serkan ? Görebilir miyim ?
Doktor:Ameliyat çok zor geçti ama hastanın hâlâ hayatî tehlikesi var. Yoğun bakıma alıyorum.5 dakika kalmak şartıyla görebilirsiniz.
Eda:Tamam yeterki göreyim.Eda Serkan'ın yanına gelip elini sıkıca tuttu.
Eda:S-serkan..Kader bizi hep ayrı tuttu.Daha kavuşamadan ayrıldık.Sana deli gibi aşık olmuştum..Masumdu benim sevgim..O-o gün Balca hamile dediğin zaman içimde anlam veremediğim duygular,acılar yaşadım.Şuan tam karşımdasın..3 yıl..Koskaca 3 yıl seni bekledim belki bir gün gelirsin,kader bizi karşılaştırır diye..Ve evet karşılaştırdı da ama böyle olmamalıydı..O-orada sen olmamalıydın..Ben senin yerine orada yatardım..U-uyan lütfen..Her istediğini yaparız..Yeter ki uyan ..
Serkan:Yapar mıyız ?
Eda:S-serkan
Serkan:Serkan yaEda Serkan'a sıkı bir şekilde sarılmıştı.Hiç bırakmayacak gibi..Saçlarını öpüp kokluyordu.
Serkan:Eda,öldürmeye mi çalışıyorsun beni.
Eda Serkan'a sarılmayı bırakmıştı.
Eda:P-pardon.Serkan uyandın..Yaşıyorsun..
Serkan:Evet,sevgilim
Eda:S-sevgilim mi ?
Serkan:Sevgilim değil misin ?
Eda:sen evlisin ama
Serkan:Değilim,Balca beni kandırmış..Hamile değilmiş.Öğrendiğim zaman senin yanına gelecektim ama hafızamı kaybetmem için ilaç vermiş.Sonra da ormanlık bir yere götürüp 3 yıl orda tuttu.Ben de en sonunda kurtulup senin yanına gelecekken işte bildiğin gibi trafik kazası geçirdim.
Eda:S-serkan şimdi o nerde ?
Serkan:Emniyete götürüp teslim ettim.Neyse ondan konuşmayalım.Her istediğimi yapacakmışız bir melek söyledi.
Eda:yaa Serkann,evet yapabiliriz.Ne yapalım ilk.Serkan hiçbir şey demeden Eda'nın dudaklarına yapıştı.Nefessiz kalana kadar durdular.
Serkan:Bir sonraki evde diyip piç gülüşü attı.
Odaya Afra ve Mert girdi biraz hasret giderdiler.
1 hafta sonra
Serkan:Edaaa hadii iyileştim.Odaya çıkabiliriz artıkk.
Eda:iyi tamam.Biraz zaman geçirirler.
Serkan:Eda benim gitmem lazım.
Eda:nereye serkan?
Serkan:akşam öğrenirsin.Serkan Eda'ya evlenme teklif etmek için sahilde güzel bir yer hazırladı.Ve Eda'ya gelmesi için mesaj attı.Eda 1 saat içinde geleceğini söyledi.Serkan Eda'yı beklerken Mert'le konuşmaya karar verdi.
Serkan:Mert Eda'ya evlenme teklif edeceğim.
Mert:En çok siz hak ediyorsunuz.3 yıldır hasret içinde kalmıştınız.
Serkan:Daha Eda gelmedi onu bekliyorum.Neyse hadi kapatıyorum burayı bir kontrol edeyim.Serkan telefonu kapatıp etrafı biraz kontrol etti.Eda gelmişti.
Eda:S-Serkannnn çok güzelll.
Serkan:Hepsi senin için sevgilim.
Eda:yaaa AşkımmEda koşup Serkan'a sarılmıştı.Sonra dudağına yapıştı.Serkan Eda'nın önünde diz çöktü.
Serkan:Eda'm..Papatya'm..Gülüşü güzel sevgilim..Sen yokken çapkın biriydim.Her gece başka biriyle olurdum.Sen peri kızı gibi hayatıma girip beni değiştirdin..Sihirli dokunuşlar yaptın..Hayatımıza girip mahveden kişiler oldu.Ama kader bizim ayrılmamızı istemeyip tekrar bir araya getirdi..Bu sefer ömür boyu hayatımda kalmaya..Çocuklarımın annesi olmaya..Her gün uyandığımda beni öpüceklere boğmaya..Evimizi neşeye,huzura katmaya hazır mısın Eda Yıldız..Benimle evlenir misin ?