PS: media Hundos^^^^^^"Alpha, am documentele despre noile transfere. Vrei să le depun?"
Mi-am crăpat articulațiile obosite și mi-am întins picioarele, ascultându-mi lupul scâncind. Voia să mă merg la alergat.
"Du-te."
Am oftat, ciupind zona dintre sprâncene. Beta mea a ridicat o sprânceană la aspectul meu zdrențuit. Nu exista nicio îndoială că arătam ca în vârstă de douăzeci de ani. Aveam nevoie de o pauză.
Prost. Dintr-o dată, ușa s-a deschis din nou în timp ce Gamma mea a intrat de parcă ar fi deținut biroul meu. I-am mârâit liniștit și el a dat ochii peste cap, sărind entuziasmat pe canapea.
- Deci am auzit că mergem la teritoriul Burlington? Boston se repezi afară, strângând entuziasmat una dintre perne.
Matthew mi-a aruncat o privire și s-a întors la dulap. Amândoi știam că este mai entuziasmat de a-și găsi sufletul pereche decât de a discuta despre bătăuși.
- Suntem, am spus încet,
îndreptându-mă pe scaun.A zâmbit. "Am auzit că fiica lui Alpha este fierbinte. Da foarte fierbinte."
- Am auzit că este o tâmpită răsfățată. Matthew interveni, trântind dulapul.
Lupul meu a mârâit în capul meu, dar l-am ignorat. Îmi făcea nervii cu tot mârâitul pe care-l făcea.
"Nu contează ce este ea. Suntem acolo doar în scopuri comerciale." Am spus cu fermitate, subliniind cuvântul „afaceri".
"Hei, nu mârâi la mine. Devin se entuziasmează jos că o lovește." Mormăi Boston, arătându-mi privirea inocentă. Lupul meu a mârâit mai tare și am pufnit.
"Uite, lupul meu se enervează cu adevărat. Ultimul lucru de care avem nevoie este ca Alpha Horris să ne întrerupă acordul, deoarece unii tâmpiți nu l-au putut păstra în pantaloni." Cei doi au ridicat mâinile în semn de predare.
"Hundos, suntem cu toții virgini aici, cu excepția lui Devin, desigur. Știi asta. Ne dorim doar cu parteneri noștri". Spuse Matthew.
Boston aprobă din cap. „Suntem la fel de virgini ca Fecioara Maria".
Lupul meu a mârâit și mai tare, dându-mi o durere de cap puternică.
M-am uitat la el, încercând să-mi păstrez controlul asupra furiei mele. - Și veti fi o Bloody Mary dacă nu părăsiți afurisitul meu de birou acum!
În loc să plece omu meu a chicotit și a clătinat din cap: „Trebuie să te lași".
Mi-am apucat capsatorul și l-am aruncat spre el, făcându-l să se scufunde. Capsatorul a aterizat pe covor cu o bubuitură moale și Boston s-a ridicat. - Vaii, fără frică,Hundos.
Lupul meu a bubuit și a dat ochii peste cap. - Supărați-l pe Hundos,poate că veți avea o dispoziție mai bună mâine. M-am ridicat de pe scaun, mârâind de lipsa lui de respect. Cel mai bun prieten sau nu, am cerut respect tuturor lupilor.
Odată ce Boston a plecat din cameră, am oftat și m-am lăsat pe scaun.
Trebuia să scot această întâlnire din drum și să repez înainte să încep să ucid oameni nevinovați.
- Fiule? Mi am ridicat capul și mi s-a format un zâmbet cald pe față.
"Hei tata."
A pășit în vechiul său birou și s-a uitat în jur cu aprobare. Când ochii lui s-au așezat din nou asupra mea, a strălucit și a mers spre locul în care eram așezat.
CITEȘTI
||The Alpha||. [IN CURS DE EDITARE]
Werewolf(FINALIZATĂ!!) Hundos nu-și dorește cu adevărat un suflet pereche, dar știe că va avea unul indiferent de ceea ce vrea. Deci, el decide că înainte ca el să o accepte, ea trebuie săi îndeplinească așteptările. Și are multe Alexis este bucuria și via...