Capitolul-21

695 27 0
                                    



ALEXIS


„Bine, mulțumesc, Alpha Beth, vom fi din nou în contact cu tine în curând", a spus Hudson, dând din cap spre mine în timp ce intram în biroul său.

I-am zâmbit și i-am așezat masa de prânz pe biroul din fața lui. A închis și și-a pus telefonul mobil în lateral înainte de a se uita curios la masă. „paste carbonara", am anunțat înainte să poată întreba ce este.

A luat cu furculița. Mesteca încet și părea să fie surprins de arome.

- La naiba, mormăi el, asta este buna.

„Mulțumesc", am zâmbit.

- Ai mâncat totuși? Întrebă el, oprindu-și mușcătura.

- Da, nu-ți face griji. A dat din cap și a continuat să introducă mâncare în gură.

"Deci, toți Alfa au fost de acord să ne alăture?" "Cei mai mulți dintre ei. Unii sunt puțin reticenți pentru că nu știu cu adevărat cine  ești. Unul dintre ei chiar a spus că nu vor face război pentru o femeie. Se pare că este ca o versiune vârcolac a războiului troian pentru lor."

Am gemut: „Nu vreau să fiu următoarea Helenă din Troia".

Hudson pufni: - Nu ești următoarea Helen din Troia, Alexis. Mergem la război din cauza binecuvântării tale, nu a frumuseții tale. În plus, îmi aparții pe bună dreptate. Nu te-am luat de la cineva.

Mi-am strâns buzele în gură la cuvintele lui. Oricât de plăcut era să-l aud spunând că sunt important pentru el într-un fel, nu-mi plăcea cu adevărat să fiu menționat ca un lucru pe care trebuia să îl păstreze.

Probabil că a observat privirea de pe fața mea pentru că s-a corectat: „Îmi cer scuze. Ce-ar fi să-mi aparții pe bună dreptate?"

Am zâmbit ușor, „Mai bine".

"Doar un avertisment, pot deveni un pic posesiv uneori. Am fost așa de când eram copil. Nu ezita să îmi spui dacă te deranjeze"

„Atâta timp cât nu ești stăpânitor, suntem bine". Înainte de a putea răspunde, ușa s-a deschis trântit și

Boston a valsat purtând o grămadă de dosare. A zâmbit când ne-a văzut pe noi doi și a închis ușa cu picioarele în spatele lui. "Oh, bine, eram îngrijorat că voi intra pe voi băieți care îi botezăm biroul."

M-am uitat la el și el a chicotit, zvâcnindu-mi părul: „Liniștește-te, scumpo. Știu că tu ești prea nevinovat ..."

Hudson și-a tăiat declarația cu o strălucire proprie: „De ce ești aici, Boston?"

"Am cererile din partea Deltelor pentru fonduri și transferuri."

„Grozav", a mormăit Hudson și și-a îndepărtat câteva dintre hârtiile sale pentru a face loc, „Asta mă va lua pentru totdeauna să trec".

„Pot ajuta", am spus, uitându-mă peste teancurile de hârtie de pe biroul lui pentru a vedea mai bine fișierele.

"Știi cum funcționează aceste lucruri?"

"Da, l-am ajutat pe tatăl meu cu hârtii tot timpul." Hudson dădu din cap:

„Perfect. Vom lua fiecare jumătate atunci".

„Plec ", răspunse Boston, „Încearcă să nu fii întrerupt din nou dacă ai de gând să te săruți la un moment dat".

Ne-am uitat fix la el, ceea ce l-a făcut să zâmbească: "Nu mă puteți păcăli. Știu că voi doi ați fost pe cale să vă sărutați când a apărut grifonul. Semnele erau acolo."

Hudson a mârâit cu umilință și Boston mi-a făcut cu ochiul: „Am ieșit. Distrați-vă, voi doi".

Odată ce a plecat, m-am întors spre Hudson și mi-am mușcat buza stingher la privirea nedescifrabilă de pe fața lui.

- Voi lua jumătatea acum, am spus încet, smulgându-l din gânduri. A dat din cap și a împins o grămadă mică de dosare spre mine. Cu un mic oftat, mi-am crăpat articulațiile și am apucat un pix, pregătindu-mă să scriu până mă durea mâna.

***

Cât timp a trecut? Am simțit că am stat aici ore în șir doar trecând peste hârtie.

Mintea mea era atât de epuizată de toate informațiile pe care le lua. „Să luăm o pauză", mormăi Hudson, observând căscatele mele frecvente.

„Da, te rog", am șoptit, așezând capul pe birou cu intenția de a face un pui de somn lung.

Cu toate acestea, Hudson a avut idei diferite. S-a ridicat și a reglat volumul pe playerul muzical, astfel încât acesta să fie puțin mai tare.

Apoi, s-a îndreptat spre partea mea a biroului și m-a tras ușor în sus: „Vino aici".

"Ce facem?" Am întrebat obosit, lăsându-l să mă apuce de mână. Mi-a așezat mâna pe partea inferioară a spatelui meu și a început să ne legana ușor.

I-am aruncat o privire confuză către care a clătinat din cap: „Trebuie să ne curgă din nou sângele".

Am ridicat o sprânceană: "Dansezi mereu când vrei să-ți curgă sângele?"

El chicoti liniștit: "Nu. De obicei merg la fugă. Dar, din moment ce plouă, m-am gândit că cel mai bine este să faci ceva înăuntru."

Am întors capul spre fereastră. Aparent, nici măcar nu observasem că plouă. Nu se revărsa, dar era suficient ca să putem auzi bâlbâitul moale împotriva acoperișului și a ferestrei dacă am fi liniștiți. - Cine te-a învățat să dansezi? L-am întrebat, readucându-mi atenția asupra lui.

"Mama mea. A crezut că fiecare bărbat ar trebui să știe să danseze sau, cel puțin, să știe să valsească."

Am dat din cap și mi-am sprijinit bărbia pe umărul lui, leneș.

Ca să fiu complet sincer, acest lucru nu a fost deloc ciudat. Mi s-a părut natural, mai ales că niciunul dintre noi nu părea incomod să fim apropiați. Într-un fel, am crezut că acel sărut ne-a adus puțin mai aproape.

A fost ca o piatră de temelie pentru a ne lăsa să ne atingem unii de alții fără nici o stângăcie. Nu știam dacă mă va accepta oficial sau nu, dar nu aveam chef să stric momentul întrebând. În plus, din câte știam, Hudson nu dăduse niciun semn de rezistență la lăsarea înfloririi relației noastre.

Am avut sentimentul că i-a plăcut ideea ca noi să luăm lucrurile încet și să ne cunoaștem înainte de a sări într-un parteneriat.

Hudson și-a lipit obrazul de al meu: "Balul Alfa este peste două săptămâni, apropo. Vrei să vii cu mine? Putem dansa cu o muzică mult mai bună."

Am râs ușor, "Sigur".

"Bine", a șoptit el.

Nu știam dacă este muzica sau legănarea, dar în curând m-am trezit închizând ochii și mișcând capul, astfel încât obrazul meu s-a așezat pe umărul lui Hudson.

Am adormit în câteva minute.

||The Alpha||.    [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum