ALEXISHundos s-a urcat deasupra mea și mi-a prins brațele de saltea cu un mârâit, făcându-mi stomacul să răsucească cât de aproape era.
„Sunt tentat să te pedepsesc pentru tot rahatul cu care m-ai tachinat", a spus el, buzele lui abia pășindu-le pe ale mele.
M-am răsucit sub el și am tras-o de cămașă: "Jur pe Zeița Lunii, Hundos. Dacă pleci chiar acum, voi găsi o altă modalitate de a coborî."
În momentul în care aceste cuvinte mi-au părăsit buzele, ochii lui s-au întunecat de furie și pofta, „Tu mic ...
I-am smuls din nou gulerul și mi-am lovit buzele de ale lui înainte ca el să poată termina acea propoziție. A mârâit și m-a lăsat să iau controlul asupra sărutului în timp ce îmi desface prosopul și mi-a despărțit capetele.
Piele de găină mi-a acoperit stomacul, în timp ce mâinile sale calde mi-au atins delicat pielea goală de parcă ar crede că mă voi rupe dacă mă atingea prea tare.
Mi-a eliberat buzele și și-a aplecat capul, astfel încât să poată apuca unul din mugurii mei roz în gură. Mi-am încâlcit degetele în părul lui și am scos un geamăt liniștit în timp ce el suge și mi-a lins beasta cu blândețe.
„Ești cel mai dulce lucru pe care l-am gustat vreodată", a șoptit el, întorcându-se înapoi pentru a linge și a-mi mușca amprenta, până când i-am plâns să mă atingă acolo unde am vrut. înainte de a mă deplasa peste stomac în locul în care mă durea cel mai mult.
Degetul lui mi-a înconjurat de câteva ori nodul, înainte să-mi împingă încet un deget.
Ochii lui s-au apropiat de ai mei și a zâmbit puțin la privirea de pe fața mea: "Cum te simți asta?"
Nu am avut cuvinte care să o descrie. Singurele zgomote pe care le puteam face erau gemete și scâncete fără suflare pentru cât de bine se simțea.
A mârâit cu umilință la tăcerea mea: „Răspunde-mi".
Am vrut să-mi rotesc ochii spre partea masculină Alpha a lui, dar am ales să mă așez și să-l sărut cu blândețe, deturnându-i atenția. A încetat să mai miște degetele și și-a folosit cealaltă mână pentru a-mi smulge părul înapoi, astfel încât să poată să mă devoreze gâtul.
Am închis ochii și i-am gemut numele în liniște înainte de a mă întinde pentru a-i descheia cămașa. Odată ce am terminat cu asta, l-am îndepărtat de mine, ca să mă pot apleca și să-i sărut gâtul. A mormăit din nou și m-a apucat strâns de fund, strângându-l și masându-l în moduri care mă făceau să fredonez de plăcere.
Nu prea avea gust de nimic, dar parfumul lui era suficient pentru a-mi face capul să se rotească în cercuri. I-am mușcat amprenta și am supt-o ușor, determinându-l să scoată un sunet animalist în fundul gâtului.
Cineva era supărat de toate aceste tachinări.
M-am îndepărtat și am început să-i deschei blugii, care l-au scos din ceața lui pofticioasă. M-a apucat de mâini și m-a împins înapoi pe pat înainte de a-și desface blugii și de a-i scoate.
Cămașa i-a ieșit înaintea lui, înainte de a rămâne doar boxerii lui care nu au făcut nimic pentru a-și acoperi efortul.
„Ai un ..." Am început cu un zâmbet răutăcios, dar el nu m-a lăsat să termin înainte de a-mi desprinde coapsele și de a-mi devora pofta de foame. Am gâfâit și l-am apucat de păr în timp ce mă mânca cu mici mârâituri și mârâituri. Inima îmi bătea atât de tare, încât o auzeam în urechi.
Abdomenul meu se strângea la fiecare sărut pe care-l punea pe mine. Mi-am strâns ochii în timp ce mă simțeam mai aproape de margine.
Eram atârnând pe marginea extazului când el m-a apucat de șolduri și m-a tras în sus, astfel încât picioarele mele au aterizat pe umărul lui. Noul unghi i-a dat ocazia să-și împingă limba mai departe și să-mi suge faldurile cu o nouă vigoare.
Și asta a fost suficient pentru a mă împinge peste margine în valurile extazului.
Era un lucru bun că nimeni nu era în casă în acest moment, altfel m-ar auzi gemând numele lui Hundos într-un ton care le-ar putea face timpanele să iasă.
Hundos mi-a eliberat încet picioarele și și-a lins buzele, în timp ce mă privea zvârcind sub el: „Va trebui să mă întorc câteva secunde mai târziu".
Am zâmbit puțin și el și-a așezat încet corpul deasupra mea după ce și-a scos boxerii. M-a sărutat cu o pasiune care a început să-mi retragă nervii în exces.
Mi-am înfășurat brațele în jurul gâtului și picioarele în jurul taliei sale, rugându-l în tăcere să o facă. Mi-a sărutat obrazul și și-a sprijinit fruntea de a mea.
"Esti gata?" Șopti el, dându-mi un zâmbet uluitor. I-am întors zâmbetul și am dat din cap: „Sunt gata".
El s-a strecurat cu ușurință în mine, datorită cât de îmbibat am fost și amândoi ochii noștri s-au mărit la senzația că el se află în mine. Era atât de cald și sentimentul că mă bate și mă umple aproape că îmi aducea lacrimi în privința cât de plăcut era.
Fără a menționa că a-l avea atât de aproape de mine a fost un nivel cu totul nou de intimitate - unul care m-a simțit fără suflare și copleșit de emoție. Emoția crudă din ochii lui Hudson m-a făcut să mă simt atât de iubită, încât aș fi fost singura persoană pentru care a avut ochii și pe care ar fi adorat-o vreodată în viața sa.
Nici nu mi-am dat seama că o lacrimă mi-a părăsit ochiul până nu l-a sărutat.
A intrat și a ieșit într-un ritm blând, oferindu-mi timp să mă acomodez în timp ce lovea locuri mai adânci în mine. Gurile noastre nu au încetat să se miște o secundă când ne-am sărutat și ne-am înghițit reciproc gemetele.
A ridicat ritmul împingerii sale, determinându-mă să-mi ridic șoldurile pentru a le întâlni pe fiecare cu un nou unghi mult mai adânc.
El și-a îngropat fața în gâtul meu și a gemut în liniște. Îl simțeam înțepenindu-se deasupra mea și s-a întors puțin înapoi, pentru a-și așeza mâna între picioare și a-mi freca repede.
Spatele meu s-a arcuit de pe pat și i-am simțit din nou gura pe beast, în timp ce ne apropiam amândoi de orgasm. Mormăiturile lui Hudson au devenit mai puternice și forțele sale au devenit inegale până când a ieșit și mi-a eliberat pe stomac și pe sâni.
„A mea", mârâi el de parcă m-ar fi marcat a doua oară.
Vederea feței lui în timp ce venea și sunetele mârâiturilor sale fierbinți au fost suficiente pentru a mă face să-i strig numele a doua oară în această seară.
S-a întins lângă mine și m-a tras în brațe în timp ce încercam să ne tragem respirația.
„Te iubesc", a spus el încet, umblându-mi obrazul.
I-am sărutat osul gulerului și m-am ghemuit mai aproape de el: „Și eu te iubesc".
S-a ridicat și s-a dus la baie înainte de a ieși cu un prosop ud. A început să mă curețe și asta a fost tot ce mi-am putut aminti înainte de a leșina.
CITEȘTI
||The Alpha||. [IN CURS DE EDITARE]
Weerwolf(FINALIZATĂ!!) Hundos nu-și dorește cu adevărat un suflet pereche, dar știe că va avea unul indiferent de ceea ce vrea. Deci, el decide că înainte ca el să o accepte, ea trebuie săi îndeplinească așteptările. Și are multe Alexis este bucuria și via...