Capitolul-51 partea 2

409 19 0
                                    

HUNDOS

"Ce se petrece aici?" Am întrebat cu grijă, urmărind cum mâna lui Matthew se slăbește în jurul gâtului lui Max. Boston mârâi și îl împinse pe Max la pământ, cu brațele la spate.

Matthew se uită la Max, dar se adresă mie spunându-mi: "Ghici cine a încercat să-ți saboteze relația cu Alexis?"

"Max, despre ce vorbește el?" Am răstit, simțind că frustrarea mi se ridică din nou. Max nu răspunse și se hotărî să-i înfometeze pământul cu un mormăit.

În timp ce mă uitam în jos la el, capul meu roia de atâtea gânduri, unele care mi-au făcut temperamentul să atingă niveluri pe care nici nu știam că sunt posibile. M-am simțit tremurând în timp ce realizarea mi-a venit în minte.

- Le-ai duce la Alexis și i-ai anunța că acestea trebuie terminate în trei zile?

- Este suficient timp?

- Ar trebui să fie. Cred în ea.

Nu m-am gândit la asta înainte, dar lui Max nu i-a plăcut niciodată cu adevărat Alexis. El o ignoră și, ori de câte ori îi spunea ceva, nu o lua în serios sau îi răspundea pe jumătate.

Probabil că asta i-a dat hârtiile ieri și s-a prefăcut de parcă aș vrea să le facă într-o singură zi. Și, bineînțeles, a funcționat perfect pentru el, pentru că am explodat asupra ei când nici măcar nu avea vina - era exact la locul nepotrivit la momentul nepotrivit, ceea ce a funcționat din nou în favoarea lui.

"Rahat, Hundos. Hundos! Hundos, nu aici."

Vocea lui Matthew nici măcar nu s-a înregistrat în creierul meu în timp ce mă trezeam tremurând de furie.

Plămânii îmi ardeau în timp ce respirația mi-a scăpat în pantaloni scurți și răgușeli. Inima îmi bătea într-un ritm care să-i trimită pe oameni la spital. Ghearele îmi erau deja afară și săpate în palmele mele, tragând sânge în timp ce furia se înfășura în mine.

Voiam sânge. Lupul meu a vrut sânge. Și am vrut sângele lui Max.

BOSTON

Max. A fost. Înșurubat. Și el știa și el.

Frica era clară ca ziua pe fața lui, în timp ce urmărea reacția lui Hundos.

Nu știam de ce va încerca să le rănească relația, dar oricare ar fi motivul, nu a fost suficient de bun. Nu a existat niciodată un motiv întemeiat pentru a răni un cuplu precum Hundos și Alexis.

Ea a fost yin-ul lui yang. Ea a fost apa care i-a aruncat focul. Ea a fost gravitatea lui când a urcat prea sus.

Zeița Lunii a lovit aurul când i-a împerecheat pe cei doi, deoarece nu exista lupă în lume care să poată ține pasul cu Hundos și să-l țină la coadă.

Aceasta nu era nici măcar o părere. A fost un fapt - unul pe care toată lumea îl știa, cu excepția lui Max.

A provocat probleme, acum urma să plătească. Scump.

Hundos tremura ca un vulcan pe cale să erupă și atunci când a făcut-o, nimeni nu ar trebui să încerce să-i stea în cale. Ar fi o dorință de moarte. Fălcile îi băteau ca o bombă cu ceas și știam că au trecut câteva secunde înainte ca el să explodeze.

Am dat din cap către Matthew și ne-am îndepărtat încet de Max, pregătindu-ne să-l scoatem pe Hundos după ce a primit câteva lovituri.

În momentul în care ne-am mutat din drum, Hundos a scos cel mai tare vuiet pe care l-am auzit vreodată în viața mea.

||The Alpha||.    [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum