Capitolul-39 partea 1

487 25 0
                                    

ALEXIS (puțin după ce Lacey află despre noul plan pentru grifoni)

Din anumite motive ciudate, aș putea gândi întotdeauna mai bine la duș. Era ca și cum apa caldă mi-ar fi ajutat creierul să-și formeze idei noi sau, în acest caz, soluții.

Mă bucuram de liniște până când se auzi o lovitură pe ușă.

"Alexis! Alexis!"

M-am oprit la mijlocul spumei și m-am uitat fix la ușă: "Ce este, Hudson?"

În loc să răspundă, a lovit din nou ușa până când i-a rupt balamalele și a aterizat pe țiglă. Am tresărit în timp ce zgomotul a răsunat prin baie și mi-am îngustat ochii spre el, "Chiar? Nu ai putea aștepta până când l-am deschis?"

Era clar că nu era atent la niciun cuvânt pe care îl spuneam pentru că a pășit dezinvolt peste ușa spartă și a deschis ușa dușului.

"Ce naiba? Hudson! O să primești apă pe tot podeaua!" Am țipat în timp ce el se întinse și mă trase afară. Mi-a întins un prosop și m-a ajutat să mă usuc.

"Ce se întâmplă?" Am întrebat din nou cu supărare.

"Laceysunat încă o dată. Griffinele sunt atacate mâine dimineață", s-a repezit în cuvinte abia inteligibile, dar am reușit să obțin esența a ceea ce spunea.

Inima mi-a căzut în stomac și o criză bruscă de greață m-a acoperit.

Mâine.

Aveam mai puțin de douăzeci și patru de ore pentru a scoate din ambalaj pe toți cei care aveau nevoie să fie evacuați. A fost cel puțin două sute de lupi.

Am terminat pentru.

Lupul meu a pătruns prin blocajul minții și a mârâit de pesimismul meu.

Ia capul împreună. Tu ești Luna. Haita depinde de tine.

Am expirat puternic și am început să-mi smulg hainele, „Ce ai făcut până acum?"

Își frecă fruntea: „A fost un lucru bun să trimitem E.A.C. Cel puțin zece alfa și războinicii lor de haita vor fi aici foarte curând".

Am dat din cap și i-am mulțumit Zeiței Lunii că nu am trimis-o o zi prea târziu. Nu ar fi existat nicio modalitate în care celelalte haite ar fi ajuns la timp.

Un E.A.C, cunoscut și sub denumirea de apel al alianței de urgență, era locul în care toate haitele erau rugate să uite toate rivalitățile și să se unească pentru a ajuta o haita care are nevoie. Și din moment ce haita l lui Hudson a fost cel mai mare, nu a existat nicio îndoială că mai mulți alfa vor intensifica pentru a ajuta.

Ca să nu mai vorbim că, dacă grifonii ar deveni nemuritori, primul lor scop ar fi să scoată orice altă specie.

"Haide, trebuie să începem să-i evacurăm pe toți. Tatăl tău și războinicii săi de haita vor fi aici în orice moment pentru a ajuta. Breydon i-a cerut lui Beta să aducă mai mulți războinici, iar Boston trimite trimiteri de spioni și urmăritori pentru a fi cu ochii pe toate potecile și cerul, în cazul în care grifonii decid să zboare înăuntru ".

- Și Lacey? Am întrebat în timp ce ieșeam din baie și spre scări.

"Este pe drum. Zboară și se oprește la limită. I-am spus deja războinicilor mei de haita să o lase să intre când ajunge."

- Știe Matthew?

El mi-a deschis ușa și mi-a așezat o mână pe partea din spate, în timp ce coborâm pe scările pridvorului, "Știe. Totuși, nu a dat nicio reacție."

||The Alpha||.    [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum