Capitolul-39 partea 2

490 24 1
                                    

ALEXIS

Hundos își strânse buza în gură când se gândea la propunerea mea. Mi-am încrucișat mental degetele și m-am rugat să fie de acord.

"Nu știu, Alexis. S-ar putea să te rănești", a spus el încet, aruncându-mi o privire îngrijorată. I-am aruncat un mic zâmbet și am pășit înainte ca să pot înfășura brațele în jurul lui.

- Ai încredere în mine, Hundos? I-am șoptit la ureche în timp ce-și îngropa fața în părul meu.

El gemu: "Știi că nu asta e problema mea. Problema mea este că grifonii vin aici pentru tine și vrei să fii momeala."

M-am tras înapoi și mi-am simțit inima caldă la îngrijorarea de pe fața lui.

Nimeni nu s-ar putea sătura vreodată să știe că pe cineva îi pasă atât de mult de ei.

M-am ridicat în vârful picioarelor și i-am ciocănit buzele, făcându-i să se înmoaie, "Sunt o Luna, Hundos. Haita vine ..."

Buzele lui s-au așezat pe ale mele înainte ca eu să îmi pot termina chiar propoziția. Mi-a legat degetele în părul meu și m-a smuls mai aproape, astfel încât pieptul meu a fost zdrobit de al lui. M-a sărutat cu o intensitate pe care nu o mai simțisem până atunci. Am fost copleșit de emoțiile care au călătorit prin legătura de partener și mi-au trimis inima în exces.

I-am strâns umerii în timp ce încercam să rețin un gem. Felul în care îmi devora practic buzele era atât de ... îmbătător.

Aproape că am uitat unde suntem, dar mi-am amintit repede că nu era momentul să mă transform într-o femeie excesiv de excitată. A fost destul timp pentru asta după aceea.

Hundos m-a eliberat pentru o secundă și mi-a privit buzele umflate cu ochi întunecați, lăsându-mă să respire. Abia am avut timp să inspir, înainte să-mi revină buzele.

- A mea, mârâi el, fără să-și încetinească ritmul buzelor o dată.

Lupul meu aproape că s-a prăbușit când a auzit acea afirmație și nu mai este nevoie să spun că am fost la fel de șocat. Nu și-a proclamat niciodată exact posesivitatea atât de clar înainte, de când știa că nu prea îmi place asta.

Dar știam că ceea ce simțea el acum nu era posesivitatea de a ucide-fiecare-lup-bărbat-în-vecinătate. A fost mai mult posesivitatea de a-mi proteja prietenul.

M-am simțit ușor în timp ce se trase înapoi și mă privea cu o privire mult mai tandră pe față, în timp ce amândoi am încercat să ne calmăm respirația.

Își sprijini fruntea de a mea și închise ochii strâns: „Eram coafor".

Aproape că mi-am sufocat saliva la declarația lui. Ce naiba trebuia să însemne asta? Nu-i plăcea părul meu înainte?

A chicotit și m-a privit cu o privire care mi-a făcut durerea inimii. "Am spus că vreau un partener care avea o inimă bună, cu numai interesul haitei la inimă. Trebuia să fie puternică și să poată lupta singură".

M-am prins încet de ceea ce ajungea și mi-am simțit buzele curbându-se în zâmbet. Ochii lui străluceau de o emoție pe care o vedeam de fiecare dată când tatăl meu se uita la mama mea.

„Dragă zeiță a lunii", a șoptit el, „trebuie să-mi cer scuze. I-ai dat unui lup care stătea pe un cal înalt ca Muntele Everest un partener cu o inimă de aur".

Și-a lovit nasul cu al meu: „Nici un joc de cuvinte".

Mi-am dat ochii peste cap jucăuș și i-am simțit buzele curbându-se într-un zâmbet pe obrazul meu în timp ce el continua să vorbească: „Ar trebui să-ți mulțumesc pentru eternitate, dar nu pot. Nu când o venerez mai mult decât tine".

||The Alpha||.    [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum