ALEXIS
Chiar dacă grifonii au scăzut, nivelul nostru de stres nu scăzuse deloc.
Au fost atât de multe lucruri de făcut, odată ce ne-am întors la haita.
Bineînțeles, mai întâi, a trebuit să ne lăsăm mamele să plângă peste noi câteva minute. Apoi, tatăl meu a refuzat să mă lase să plec - lupul său era supărat și în modul tatălui supraprotector. După aceea, a trebuit să mă ocup de Hundos, care practic s-a speriat de fiecare dată când am ieșit din casă.
Eram ocupați să readucem haita la starea normală, așa că am fost în permanență pe fugă. Mă duceam la spitalul de haita aproape în fiecare zi ca să ajut și sa-mi ai sângele, astfel încât să poată fi folosit pentru a vindeca rănile mai grave. Boston și Matthew erau ocupați să se asigure că toți membrii haitei evacuați reveneau în siguranță și că toate aranjamentele funerare erau în ordine pentru războinicii haitelor care muriseră în noaptea în care am dispărut.
Hundos, pe de altă parte, încerca să pună mâna pe Patsy și pe membrii altor specii, astfel încât să putem forma un contract de sânge, așa că am știut că nimeni nu ne va ataca din nou de dragul sângelui meu. Până acum, vampirii erau de acord, dar dragonii erau puțin mai greu de convins - le-a plăcut ideea de a putea arde o țară întreagă în câteva secunde - deși Hundos lucra la convingerea lor că nu au nevoie de asta multă putere.
În ceea ce privește grifonii, nu auzisem nimic de când am aruncat în aer munții. Un grup de urmăritori îi supraveghea în caz, dar nu au avut nimic suspect de raportat până acum. După ce ne-am întors la haita, ne-am îngrijorat că grifonii vor reveni, dar Lacey ne-a liniștit că zona în care am aruncat în aer a fost locul în care și-au depozitat toate armele și explozivii. Aruncându-i în aer, i-am lăsat fără apărare.
- Bună ziua, îngerul meu delicios.
Am ridicat o sprânceană și mi-am întors capul ca să mă pot uita la Hundos care stă în spatele meu. Și-a strâns buzele ca și când ar fi adâncit în gânduri și a clătinat din cap: „Nu, asta e o gură".
Renunțase la porecla Fruit Loop pentru că nu era suficient de semnificativ pentru el și încerca să găsească altceva care să mă sune.
- Știi, ai putea sa-mi spui dupa numele meu, i-am spus, sărutându-i obrazul înainte de a mă întoarce la vase. Oftă și apucă prosopul de vase pentru a-i ajuta să se usuce.
"Dar toată lumea face asta, vreau ceva pe care numai eu să-l pot numi", mormăi el.
Am chicotit: "Ai mult timp să alegi o poreclă. Ești blocat cu mine mai mult de câteva decenii."
"Cred, dar uită-te la Bradley. El tocmai și-a găsit partenera și are deja o poreclă pentru ea."
Hundos l-a evacuat pe Bradley împreună cu ceilalți membri ai haitei în acea noapte, pentru că nu voia să riște viața fratelui său, dar ceea ce a fost surprinzător a fost că nici măcar nu s-a luptat. Potrivit lui, lupul său îl implora să meargă cu ceilalți membri ai haitei, așa că a făcut-o, doar pentru a-și da seama că partenerul său aștepta la cealaltă haită. Era o fată dulce și nu-i păsa cu adevărat că Bradley nu putea vedea - era doar fericită să-și găsească perechea.
- În mod clar, Bradley era mai pregătit pentru partenera sa decât tu, am spus, încercând să nu râd de privirea nemulțumită a feței sale.
"Mă voi gândi la ceva. Patsy mi-a răspuns de altfel mesajului meu", a spus el, uscând ultimul vas și înfășurându-și brațele în jurul taliei mele.
CITEȘTI
||The Alpha||. [IN CURS DE EDITARE]
Lupi mannari(FINALIZATĂ!!) Hundos nu-și dorește cu adevărat un suflet pereche, dar știe că va avea unul indiferent de ceea ce vrea. Deci, el decide că înainte ca el să o accepte, ea trebuie săi îndeplinească așteptările. Și are multe Alexis este bucuria și via...