𓏲 🐰7᪤💐

20 1 2
                                    

🌼Гледна точка на Т/И🌼

Преглътнах шумно. Вече започваше да ме хваша страх. Единственото за което се моля в момента е децата да са добре.
-Така. Слушай ме много добре няма да повтарям.Имам 5 правила към теб които нарушат ли се няма да бъде добре.
1.Поддържай стаята си чиста и в ред.
2.Гледай децата да слушат. Знам, че са деца за това съм склонен да правя компромиси, но гледайте да не прекалите.
3.Не се разхождай из името без разрешение. Дори не си помисляй да припарваш моята стая.
4.Не чупи нищо.
5.Баща ми не трябва да знае, че си тук за това съм предприел мерки. Направих ти леко проучване и разбрах, че работиш на доста места. Напускай! От сега нататък ще се слееш с прислугата ми.И без това заплатата е много по- голяма от всичките ти работи взети заедно. Плюс това е и в моя полза. Ще се направя на ангел пред баща ми, че уж съм помогнал на бедното момиче от училище. Щом в твоето бедно състояние те е допуснал да учиш в училището ни значи е видял нещо в знанията ти, но все пак се дръж на ниво.

-Така това е като цяло. Допълнителната информация която исках да кажа е:Ако си забелязала в стаята ви имаше врата, е не е просто стая.Мога да го нарека апартамент? Все тая, просто влез през вратата и ще те отведе до кухня, хол и баня. На всички от прислугата съм уредил такива стаи, за да живеят максимално добре, но всеки е длъжен освен да поддържа имението чисто да поддържа и стаята си, казвам отново.
Споменах, че не можеш да се луташ наоколо без разрешение. Нека се поправя:Това се отнася само за третия етаж където е моята стая. Там са допуснати единствено дългогодишните ни работници. Ти ще чистиш първия и втория етаж. Ясно!
-Да! - казах аз. Няма да лъжа някак ми олесни живота... Не знам каква е причината, но винаги ще имам едно на ум.

🍒Гледна точка на Джънгкук🍒

Надявам се да съм изяснил всичко ясно и точно пред Т/И. Май бях прекалено строг, но така се налага. След като приключих с речите си ѝ споменах за работното време. Нейното е конкретно по-различно поради факта, че ходи на училище и е единствената прислужница която е гимназистка. Работниците в имението ни са добре подбрани мили хора и съм сигурен, че ще се разбират с нея и ще ѝ изяснят някои неща. Общо са 35.Да доста са, но пък и площта за чистене е голяма така, че се налага. Мисля, че най-близо до нашата възраст е момиче което наехме скоро. Името ѝ е Асами и е на 19.Да знам какво си мислите. Това не е местно Корейско име. Така е, защото тя всъщност е от Япония. Семейното ѝ състояние там било много тежко и за това е избягала тук в Корея. Май обичам да прибирам хора в затруднение, а?

Та относно Т/И. Когато сме на училище ще работи след часовете, но в сряда почива. През уикенда в събота е на цяла работна смяна , тоест цял ден и в неделя целия ѝ ден е свободен.Още утре ще наема бавачка да се грижи за децата.
Прекратявам мислите си за Т/И мисля, че вече е време да си лягам...

🍓А/Б🍓
🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸
Ако се чудите как изглежда работната унифорама Т/И нека ви я покажа!

🍓А/Б🍓🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸Ако се чудите как изглежда работната унифорама Т/И нека ви я покажа!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Същата униформа носят останалите момичета. Ето го и зимния вариант:

(който не се чувства комфотно с къса рокля целогодишно носи зимния вариант, но ако се наложи има и опация с къс ръкав)🌼🌸🌼🌸🌼🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼И като за финал ето я и мъжката версия:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(който не се чувства комфотно с къса рокля целогодишно носи зимния вариант, но ако се наложи има и опация с къс ръкав)
🌼🌸🌼🌸🌼🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼
И като за финал ето я и мъжката версия:

(който не се чувства комфотно с къса рокля целогодишно носи зимния вариант, но ако се наложи има и опация с къс ръкав)🌼🌸🌼🌸🌼🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼И като за финал ето я и мъжката версия:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸

Леко ненужна информация, но просто имам интерес към мода и тн.💗

🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸

. ˚◞♡ 𝑵𝒐𝒕 𝒔𝒐 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 ⃗🖤*ೃ༄𝘑𝘑𝘒 𝘟 𝘠/𝘕🐰🍷Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang