Hatırlatma:
"Veronica'm, anlıyorum, hissediyorum. Bana yalan söyleme." şu an kafamın içindeki gülme seslerini o kadar iyi duyabiliyorum ki..
Şimdiki:
Ona söylemeli miyim? Hayır asla. Void beni öldürürdü. Anlatsam da anlamayacaktı zaten. Kurtlara, ölüm perilerine, iblislere kim inanırdı? Evet ben inanıyordum, ama o inanmazdı. Tanıyordum onu. Bir konu bulup onun kafasını dağıtmam gerekiyordu. Umarım anlamazdı. "Archie'cik boş versene. Benim umurumda değil, senin de umurunda olmasın." dedim.
"Ronnie lütfen, lütfen konuyu değiştirme." anlıyordu işte.
'Sana benden başka kimse Ronnie diyemez!'
"Çık şu lanet beynimin içinden!" kafama vurdum.
"Veronica? Sen iyi misin?"
"Archie biliyorum inanmayacaksın. Fakat şu an kafamın içinde biri var, arkadaşlarım bir kurt. Kafamdaki iblis beni istiyor. Ondan korkuyorum, birini öldürmemi istiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum! Be-ben bıktım artık." tüm sinirimi dökmüştüm.
"Sana ina- Veronica aklını mı kaçırdın?" biliyordum! Lanet olsun işte! "Hayır, kaçırmadım!"
'Void kendini göster. Lütfen.'
'Çok saf bir sevgilim var.. Gerçekten çıkacağımı düşünüyor musun?'
'Lütfen Void! Beni seviyorsan.!'
"Merhaba." sesin olduğu tarafa bakınca onu gördüm. Ayağa kalktım. "Bu o.." Archie hemen ayağa kalktı. Beni korumaya çalışıyordu Archie. Önüme geçmişti, Void bu duruma güldü. "Archie.. Yapma," dedim sessizce.
"Onu rahat bırak!" diye bağırdı. Herkes bize bakmaya başlamıştı. Annemler bile! Archie başıma bir bela daha açmıştı. Void aniden ortadan kaybolmuştu. Tanrım.. Hemen annemlerin masasına gittim. "Anne, nasılsınız? Nasıl gidiyor?"
"Archie, şizofren mi olmuş?" dedi babası. Yutkundum. "Ne- neden ki?"
"Orada birisi varmış gibi davranıyordu?"
"Oh, Tanrım sana şükürler olsun." dedim sessizce mırıldanarak. Archie'nin yanına gittim. Kolundan tutup dışarı çıkardım. "Archie, biliyorum. Bana yardım etmek istiyorsun ama lütfen bu konuya karışma."
"NE! Sen ne dediğinin farkında mısın! Karışma ne demek Veronica?!" büyük bir tepki vermişti. Buraya gelmekte büyük bir hata yaptım. "Archie sana yazacağım, beni rahat bırak, lütfen." hemen çıktım. Şoförü çağırdım. O beni eve götürdü.
_____________________
Vote atmayı unutmayııın
Bu bölüm biraz kısa oldu😩😩