Gözlerimi huzurla açtım. Bu gece rüyama girmemişti, mutluydum. Yataktan doğrulduğumda Void'i gördüm. Gülümseyerek beni izliyordu. Tatlı ama piskopat. "Aman Tanrım, gerçekten hala burada mısın?" gülerek ayağa kalktı.
"Seni izlemek istedim." Bu çok tatlıydı.. Gülümsedim. Bugün haftasonuydu! Okula gitmeyecektim, mutluydum. "Bugün benimlesin, ha?"
"Aileme vakit ayırmam gerekiyor."
"Hadi ama, lütfen!" birden bana çok iyi davranıyordu. Yataktan kalktım. Ona doğru ilerledim.
Onu ilk kez kendi isteğimle öptüm. O da bana karşılık verdi tabii. Ellerini saçıma koydu. Ellerim istemsizce onun ensesindeki saçlara gidiyordu. En sonunda beni kucağına aldı. Gülümsedim. Yavaşça duvara yapıştırdı beni. Boynumdan öpmeye başladı. Aniden durdu, ne olduğunu anlamamıştım. Cama doğru bakmaya başladı. Beni yatağa bıraktı, cama doğru ilerledi. Sonra aniden ortadan kayboldu. Kapıdan annem girmişti. "Arkadaşların seni görmek istiyor, Veronica." deyip kapıyı sonuna kadar açtı. Hemen yatağın içine girdim. Üzerim uygun değildi. Scott, Stiles, Malia, Lydia ve Liam içeri girdi. Liam'ın burada ne işi vardı?
"Odada kim vardı?" dedi Scott kapıyı kapatarak. "Kim olabilir, sadece ben vardım?"
"İki tane kalp atışı duydum." Malia da onu onaylayarak, "Ben de." dedi.
"Yanlış duymuşsunuz demek ki? Hem siz neden geldiniz?"
"Void Stiles için, ne olabilir ki başka." dedi Stiles. Lydia gelip yatağıma oturdu. Yeniden kapı açıldı, yine annem gelmişti. "Veronica sabahın köründe ne planlıyorsunuz siz! Riverdale'den arkadaşların geldi." işte şimdi büyük bir siktir. İçeri Betty, Jughead ve Archie girdi. Nasıl gelmişlerdi buraya? "Void Stiles için geldiyseniz," Scott'ları elimle işret ettim ve kapıyı gösterdim, "Gidebilirsiniz, çünkü artık benim aklıma girmiyor."
"Yalan söylüyorsun!" dedi Scott. "Odanda Void vardı, o yüzden iki kalp atışı duydum!"
"Scott odamda kimse yoktu, diyorum sana!"
"Yeter mi artık?" dedi Betty. "Void benim aklıma girmeye çalışıyor, o zaman. Fakat iki gündür girmiyor." dedi Stiles.
"O zaman ölmüştür?" dedim.
"Bir şey yapmaya çalışıyor.." dedi Lydia.
"Buldum! Veronica onun okula gelmesini sağlayacak. Onu kapana sıkıştıracağız ve öldüreceğiz." kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı. Malia, Scott, Liam bana bakmaya başladı. Korkmuş gibi yapmak en iyisiydi. Liam da mı kurttu! Şaka gibi. "B-ben bunu yapamam.. Ondan korkuyorum!"
"Onu tehlikeye atmayacağım." dedi Archie.
"Onu öldürmeye çalışıyoruz farkındaysan?" dedi Malia.
"Ve bunu Veronica'yı tehlikeye atarak yapıyorsunuz." dedi Jughead. Scott derin bir nefes aldı. "Şu an size bir zararı olmuyor.. Bence öldürmeye de gerek yok." dedim.
"Sana acı çektiriyordu, sen hala onu düşünüyorsun." dedi Lydia. Cevap vermedim. Ne diyebilirdim ki?
________________
Bir kaç gün sonra Royal Family - Salvatore Brothers adlı kitabım geliyoo
Vote atmayı unutmayın