5.Bölüm

103 7 0
                                    

Hayatımda herşey çok hızlı ilerliyordu. Rüzgarla bi anda kavga edip birbirimize düşman olmamız,Burağın bana hep kanka gözüyle bakması. Hiç hoşuma gitmiyordu açıkçası.Hayatım bok gibi resmen. Güzel olmayan kızlar neden sevilmez? Annem ve babam neden ayrıldılar? Kafam bir milyon yemin ederim. Bir şey bari düzgün ve güzel gitse olmazmı yani. Yeni uyandım ve karanlık bir odadayım. Rüzgar beni nereye getirdin başımın belası.
"İmdaat kimse yokmu buradaa?"
"Yardım ediiin!"
"Noldu bişeyin mi var?" Dedi o keskin bakışlı Rüzgar.
"Bırak beni evime gitmek istiyorum Rüzgar lütfen her istediğini yaparım bırak nolur!?
"Hıımm. Demek her dediğimi yaparsın."
Ne ima ettiğini anlamıştım ama onu ölsemde yapmazdım yani.
"Fesatlaşma tabiki o kadar da değil"
"Birazcık oyun oynasak sorun olmaz güzelim."
"Rüzgar bırak Eylülü Rüzgar nerdesin bırak kızı!"
Rüzgar zorla kolumdan tutup biyere götürmeye çalışırken Kayranın sesini duydum. Beni kurtarmaya mı geldi? Yok artık!
"Eylül rahat dur Kayranın bizi bulmaması lazım işimi zorlaştırma!"
"Rüzgar ne istiyosun benden ya yeter!" Diyip hıçkırıklara boğulmuştum.Küçücük birşeye ağlıyordum. Ve bu daha çok sinirimi bozuyor.
"Rüzgar sana bırak kızı demiştim onun bi suçu yok!
"Kayra ben senin ikizinim bana gelip şu kızı savunma unutuyorsun sanırım kardeş olduğumuzu?
"Eylül kaç burdan" dedi Kayra bunun üzerine Rüzgar kolumu daha sıkı kavradı.
"Hiç bir yere gidemezsin!" Ne yapıp edip Rüzgarın kolundan kurtulmayı başardım. Ve nereye gittiğimi bilmeden koşmaya başladım. Korkuyorum. Çok korkuyorum. Biri gelip beni bu kabustan çıkarmalı bir an önce. Ve o an en sevdiğimi gördüm hemen üzerine atladım.
"B b Burak ben çok kötüyüm"
"Eylül iyi misin bu ne hal buralarda ne işin var senin yoksa Rüzgar?"
"Şuan konuşmak istemiyorum ne olur beni eve götür."
"Eylül buraya gel Eylül!"bu Kayraydı hayır hayır olamazBurakla azıcık başbaşa kaldak ne olurdu sanki?
"Seni Rüzgardan ben kurtardım ben neler yapacağını tahmin bile edemezsin ve sen gidip şu Burakla berabersin öyle mi? Bir teşekkürü hak ediyordum ama cici kız!"
"Burak bizi biraz yalnız bırakır mısın?! Burak kafasını olumlu der gibi salladı ama gözü hep bizdeydi.
"Bak Kayra o senin kardeşin ve bana hiçbişey yapamazdı tamammı? Yapsa yapsa onun en iyi yaptığı şey bana tecavüz ederdi. Ben ne yapıp edip elinden kurtulurdum. Hemen kahraman kesiliyosun başıma iki gün önce yaptığın şeyi unuttum sanma. Daha fazla konuşmak istemiy.." O an o kurumuş dudaklarımda bir soğukluk hissettim iktirmeye çalıştım fakat gücüm yetmedi. Burak çıkar beni bu kabustan. Ve Burak gelip bizi ayırdı Kayranın dudağına öyle bir yumruk geçirdi ki yere düştü. Kayra için üzülüyormuydum? Burak mı Kayra mı Rüzgar mı?
"Lan piç nasıl öpersin kızı lan öldürürüm seni!"
"Burak bırak sarhoş lütfen gidelim buradan!"
"Seninle görüşcez lan görücen sen bi kıza nasıl buna yaptığını ödeticem sana!" o güçlü el kolumu kavradı ve hızlı hızlı yürümeye başladık.
"Eylül sana inanamıyorum nasıl tutmazsın onu nasıl izin verirsin öpmesine!"
"Burak ben bilerek yapmadım. Ben öyle bir kız değilim anlıyo musun iktirdim üstüme geldi!"
Burak bana iyi gelen tek şeydi. Onu o kadar çok seviyordum ki. Ama mutluluğu içinde Burcuyla ayrılmasını istemiyordum. Burcu onunla parası için çıkıyor Buraksa ona deliler gibi aşık.

Bozuk PlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin