6. Bölüm

101 5 0
                                    

Benim hayatım buydu kimsenin yaşamak istemeyeceği korkunç bir hikayeden ibaretti. Bir insanın annesinin ve babasınında yanında olmaması nasıl bir duygu bilirmisiniz? Yada birkaç günde bu kadar çok olay yaşamak. Hiçbirinin üstünden gelemezdim. Kendimden nefret ettiğim kadarda iğreniyorum. Ama azıcıkda olsa şükrediyorum. Burağın dış görünüşe bakmaması benim için güzel bir şey sonuçta.Kilo verebilir miydim? Evet, 1 ay sonra spora başlayacağım ve herkese o gerçek Eylülün kim olduğunu göstereceğim. Bende ki bu cesaret nereden geliyordu? Rüzgarı ve Kayrayı çok mu önemsiyordum ki sürekli onlarla olay yaşıyordum? Babam pasta yapmayı nerden öğrendi? Komik birisiyim aslında hemen her dakika espri yaparım yani. Açıkçası pozitif olmak güzel bir duygu. Bu düşüncelerin içindeyken bir anda uyandım. Evde kimse olmadığı için mutluydum saate baktığımda ilk iki derse geç kaldığımı farkettim ve hemen kalkıp hazırlandım. Vitaminimide içip çıktım. Şu zayıf kızları anlamıyorum nasıl oluyorda şu buz gibi havada incecik çorap giyip mini etek giyiyorlar. Ah ah keşke benimde öyle bacaklarım olsada her gün eşofman giymek zorunda kalmasam. Yolda giderken Hilmi amcadan simidimi aldım ve ısırmaya başladım. Okula gelmeden bitirmiştim allahtan. Okulun kapısına girer girmez o içimi buğulaştıran ses içtiğim sudan öksürmeme neden oldu.
"Yavaş yavaş ölüyordun." Dedi Rüzgar. Hiçbirşey demeden yoluma devam ettim. Arkamdan geldiğini hissettim önüme geçti ve "Hey sana diyorum dursana."
"Ne var Rüzgar dün yapamadığını şimdi mi yapacaksın?"
"Bak Eylül Kayrayla aramın bozulması senin yüzünden ve ben bunu senin gibi basit bi kız için göze aldım. Bana karşı hareketlerine dikkat ediceksin!"
"Ya Allah aşkına ben mi dedim gelin bana musallat olun diye?"
"İlk sen başlattın ama?" dedi ve yapmacık gülümsedi.
"Neyi ben başlattım allasen?"
"Sılayı korudun,adamlığıma laf ettin,piç dedin bu cesareti nerden buluyorsun şaşırıyorum."
"Hıı..şey ya tamam da yani olabilir ama ilk sen şey yaptın sonuçta evet cesurum alla alla!" utanmıştım kızarmıştım ouuf bu durumdan nefret ediyorum.
"Utanınca çok tatlı oluyorsun cici kız."
"Benim bir adım var Eylül sen bile ezberliyebilirsin senin için bile çok kolay E-Y-L-Ü-L diye heceleyip iyice sinir ettim onu.
"Derse geç kalıcan ya azcık kilo ver de güzelleş kızım hadi hadi derse." bu lafı çok dokunmuştu "azıcık kilo verde güzelleş KIZIM" nasıl bi dünyada yaşıyorum ben ya Burak nerdesin? Niye yanımda değilsin ya?
Hayır tutucam kendimi ağlamıyacağım derken gözyaşlarımın akmasıyla elimi yanaklarıma götürmem bir oldu. Sınıfa girdiğimdeki manzarayla şok olmuştum! Rüzgar benden önce derse girmişti..

Votelerinizi eksik etmeyin:)

Bozuk PlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin