3.Bölüm

137 6 1
                                    

Nasıl oldu herşey nasıl gelişti hiçbişey anlamadım. Kayra bana sarıldı. Sarıldı yani niye yaptı bunu ve çekip gitti. Hemen Sılanın evine gittim. Ailesi şehir dışındaymış açıkçası şu aralar hiçte eve gidesim yok.Herşeyi Sılaya anlattım şaşırdı tabi. Anlam veremedi ve bunun içinde Kayranında olduğunu düşündü.Ama bence öyle değil ne biliyim Kayra daha cana yakın duruyo bence. Sılayla okula gitmek için hazırlandık ve ben her zamanki gibi çok paspaldım. Güzelliğime önem vermiyorum çünkü güzel değilim zayıf değilim sivilceliyim. Her gün yüzüme fondoten şişesini yaymam yani kötü gözküyor. Kapıdan girdiğimizde Rüzgar bana kaş göz işareti yaptı ve bende Sılaya sınıfa gitmesini söyledim(yanında Kayra yoktu eyvah)
"Eylül dikkat et o piçin dokunmasına izin verme sakın"
"Kontrol bende hadi sınıfa çık ben geliyorum su alıver bana"
"Tamam canım"
"Ne var Rüzgar!"
"Oo pek asiyiz bugün sol tarafınızdan kalktınız galiba hanımefendi."
Ne gıcım bişey bu ya sülük gibi yapıştı.
"Üf ne çağırdın ne diceksin dünki işin yarım kaldı heralde?"
"Laflarına dikkat et sürtük"
"Sen kimsin bana sürtük diyosun ya her gün altına başka bi kızı alırken iyi tabi keyifler yerinde." Kendimle bi kez daha gurur duydum ihihihi.
"Senin dilin fazla uzadı hee."
"Ne söyliceksin hadi bekletme"
"Bak kızım ilk önce bana bulaştın bu yüzden benden kolay kolay kurtulamazsın. Ayrıca da dün Kayra sana sarılırken gördüm hayırdır?"
"Sana hesap mı vericektim sağolsun üzgündüm sarıldı ve çekip gitti ne var bunda?"
"Üzgündün demek ha Kayra niye sana sarılıyor amk başka biri sarılsın Burağı çağır seve seve sarılır sana!"
"Küfür edip durma be ben mi dedim gel sarıl diye tuttu kolumdan sarıldı uğraşamıycam artık seninle!" Dedim ve yanından ayrıldım beni çağırmadı off ilk ders fizik Necmi gircek. Sözlüde yapar kesin puff.
Oha noluyo orda Rüzgar Kayranın boğazına yapışmış.

Bozuk PlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin