7.Bölüm

97 4 0
                                    

Sınıfa girdiğimde Rüzarın benden önce sınıfa gelmesini görmemle şoke olmuştum. Ben ondan önce çıkmıştım ve o benden önce sınıfa varmıştı ve önüme falanda geçmemişti. Ders kimyaydı. Sılanın yanına oturup kitabı çıkardım. En arkaya oturmanın zevki ile internet paketimi açtım. Kayradan mesaj oha numaramı nereden buldu. Ee tabi onlar koskocaman Kayra ve Rüzgar nasıl bulamasınlar.

"Eylül konuşmamız lazım acil!!" Hemen cevap yazdım.

"Konuşacak birşey yok Kayra oldu bitti be o günü olmadı düşün sana karşı hiç birşey hissetmiyorum!."
Neden böyle bişey yazdım acaba diye sorarken kendime anına cevap geldi.

"Ya ne hissi ne zırvalıyosun ben sanki sana karşı çok bi bok hissediyorum çıkışta kapıda bekliyo olacağım."
Cevap vermeden dersin bitmesini bekledim bu dördüncü dersti ve çıkışta kapıda bekleyeceğim dedi.Dersimi asacaktım. Ve sonunda zil çaldı. Sılaya birşeyler bahane uydurup hemen dışarı çıktım. Off yine ceketimi giymeyi unutmuştum. Sigara içen erkekler favorimdir ama Burak kadar olamaz hiçkimse.
"Bu ne hal üşüyeceksin al şu ceketi!"
"Uf saçmalama Kayra biri görecek neymiş o acil olan hemen söyle derse geç kalmak istemiyorum."
"İki derse giremiyceksin üzgünüm Eylül."
Zorla beni arabasına bindirdi. Bu resmen Porsche ve kırmızı renk allahım sana geliyorum.
" Ya nereye götürüyosun beni?!"
"Senin sesini dinleyemem" diyip radyoyu açtı ve o en sevdiğim şarkı Kadebostany Castle In The Snow çaldı bu şarkıya aşıktım resmen. İçimden mırıldanmaya başladım. Ve senini daha fazla açtı. Gıcık işte sırf benim sesimi duymamak için yaptı bunu. Ve araba durdu.
"İn arabadan."
"Kapı kilitli açarsan inicem zeki?"
"Al açtım in hadi bekleme yapma!"
"Azıcık kibar olsanız ölür müsünüz diye içimden söylendim
"Duyamadım?"
"Y y.. yok bişey ya" diyip arabadan indik. Bara gelmiştik ben barda ne yapardım ki?
"Oo Kayra bey hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk Mert
benimki içeridemi?"
"Tabiki efendim güvende." Benimki mi o da kimdi ki?
İçeri girdiğimizde iğrenç bir koku vardı ve kusabilirdim. Kendimi tuttum ve öğürmedim.
"Alış kızım şu ortamlara."
"Ya buraya niye getirdin beni be istiyosun?"
"Şov başlıyor!"

Bozuk PlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin