Az első tanítási nap

390 11 1
                                    

„Idén kezdem a fő iskola. Bármi féle be képzeltség nélkül mondhatom, hogy helyes vagyok. Sok csaj oda van értem. Bár elsősnek lenni a fő iskolán geci szar. Főleg ha még csak 17 vagy.” Első nap pattant be a haverja kocsijába Daniel.  Fiatal volt semmi nem érdekelte igazán. Általában ivót, deszkázót, gitározott,  be szökött magán területekre, fel mászott tiltott helyekre. A fő suli se érdekelte ösztön díjas volt. Kickboxingal került be a suliba mert rengeteg cadet 2  versenyt nyert. A fő suli akkor figyelt fel rá mikor meg nyerte élete első junior országos bajnokságát. Könnyű súlyba versenyezik mivel nagyon szálkás az izomzata. Nagyon sok lány van oda érte de őt nem igen érdeklik. Élvezi a rajongásukat de semmi több. Mikor ki szálltak  sulinál a parkolóba egy motor farolt be a parkoló helyre. Fel keltette a 3db fiatal srác figyelmét. A jeep mellet álva figyelték ki is ez a fazon. Le szállt a motoról és le véve a sisakot bele túrt sötét barna hajába. Nem diák volt hanem egy tanár.

-Mi a picsa...-Csúszott ki a szőke hajú száján.

-Mit vagy úgy oda? -Mordult fel Daniel. A 30as férfi meg dörzsölte borostás arcát. Majd kék szemét a 3 fiúra szegezte akár egy ragadozó. Egy fél vigyort vettet rájuk majd fel dobta táskáját a vállára. Sisakkal a kezébe ment el mellettük.

-Uraim. -Hallatszott a gúny hangjába.

-Öntelt hólyag. Ki ez egyáltalán? -Hörögte az albínó.

-Nem tudod ki EZ? -Lepődött meg a másik kettő Danny tudatlanságán. Aki elő vett 1 szálat és rá gyújtott.

-Ha tudnám nem kérdeném.

-Ez lesz az ofőnk. -Kuncogott a vékony szőke fiú. Ő volt Chris. Balettozott alacsony mosolygos srác mindig jó indulatú.

-Te tényleg segg hülye vagy. -Röhögött Jack. Magas fekete hajú zöld szemű srác. Ő box ösztön díjat kapott. Jóval magasabb volt. A másik 2nél. Miután el szívtak 1 cigit be mentek.

-Mit tanit Mr. Tökély? -Nézelődött D.

-Matek, Fizika és Tesi. -Nézte a kis könyvet Chris. -Norvég. Björn a neve.

-Az már név. -Hajolt oda Jack. Nagyon aranyosan néztek ki ahogy a 185cm magas le hajolt a 158cm magas fiúhoz. Chris kicsit el pirult. Ő nyilvánosan meleg volt.

-Zavarba hozol. -Kuncogott. Jack pedig biszexuális. Már már össze ért arcuk. A magas fiú nem elsős volt.

-Na jó megyek a többiekhez. Majd talizunk! -Kócolta össze a haját Chrisnek.

-Totál bele vagy zúgva. -Mosolyodott el D.

-Sose titkoltam. -Vigyorgott rá a fiúra rózsaszín pirel.

-Bátyád mikor jön haza oroszból?

-Holnap szál le a gépe. -Ültek le a termükbe. D a leghátsó padba ült előtte pedig Chris. -Izgulsz?

-Miért?

-Hát ez az első napunk! -Meg csörrent a csengő és Mr. Tökély be lépett.

-Jó reggelt Fiatalság! -Széles vigyorral sétált el a tanári padig. -Björn vagyok 37 éves. Én leszek az osztály főnökötök és a Fizika, Tesi tanárotok. 5  éve tanítok előtte tengerész gyalogos voltam.  Ti jöttök. -Ült le mindenki be mutatkozott.

-Chris Igor Vlad vagyok. 17 éves orosz országból jöttem és balettot tanulok. Élet vidám és kedves barátkozos típus vagyok.

-És buzi! -Kiabált be az egyik fiú mire Daniel fel állt agresszívan.

-Hooo! -Állt fel a tanár. -Nyugalom! Kérj bocsánatot.

-Nem kell. Ez nem titok meleg vagyok. Vagy talán van valami bajod a szexualitásommal? – Tette hátra a kezét bájos mosollyal.

Tanár úr kérem! Where stories live. Discover now