Segíts!

150 11 0
                                    

Másnap haza dobta  a fiút és meg beszélték, hogy majd találkoznak következő nap. El kezdett gyakorolni amit a telefon csörgése zavart meg.

-Szia anya...Igen jól vagyok. Épp tanulok. Haha nagyon vicces vagy! -Morgott és hátra dőlt. Miközben anya mesélt neki ki vánszorgott az erkélyre. Rá támaszkodott a korlátra és bámult a semmibe. Egy kis nadrág és egy pólót viselt. Amikor meg fagyott az ereiben a vér. Észre vette  fizika tanárát egy másik férfivel cseverészni. Egyből fel húzta magát. -Figyi anya majd beszélünk de most rohanom kell puszika! -Rakta le a telefont és be dobta az ágyára fel ült a korlátra ami nem mellesleg elég magasan volt. Tölcsért formált a kezéből és hangosan üvölteni kezdett.

-BJÖRN! -Egyből oda figyelt  mind a 2 fickó.

-JÉZUSOM LE AKKAR UGRANI! -Indult meg a férfi futva a tanár pedig követte. -Fiam ne ugorj le. -Björn csak sóhajtott a férfin.

-Mi van töki? -Nézett fel.

-Csak meg láttalak gondoltam köszönök. Szia!

-Jólvan most pedig mássz vissza mielőtt le esel és még hülyébb leszel.

-Nem jöttök fel? -Kezdte át emelni lábait a korláton.

-De csak 5 percre. -Sóhajtott Björn.

-Nem is akart le ugrani?

-Nem hát. Gyere. -Miután le ültek a fiú lakásába Danny nem kertelt.

-Ti most randiztok?

-Igen! -Lelkesedett a másik fickó. -Te amúgy ki vagy?

-Daniel, Björn egyik tanítványa! -Rázott vele kezet.

-Én Adrien vagyok. -A fiú próbálta titkolni de majd fel robbant.

-Szerencsés fickó vagy! Björn nagyszerű férfi. -Furcsán imbolygott a fiú hangja. -Remélem boldogok lesztek. -Csuklott el a hangja és mosolygott amíg meg nem érzett valami meleget az arcán folyni.

-Jól vagy? -Ált fel a férfi.

-M-miért? -Ekkor hallotta  meg a hatalmas cseppet neki csapódni az asztalnak. Le pillantott. „Könnyek? Én...én sírok!?”

-Minden rendben? -Daniel fel kapta az arcát. Riadt és zavarodott volt.

-Én...el nézést! -Suhant be a szobájába és be csukta az ajtót. Térdre borult. „Miért ömlik a könnyem!? Mi ez az egész!? Tegnap óta magamra se ismerek.” Danny szülei sose fordítottak nagy figyelmet a fiú érzelmeire. Így elég nehezen kezeli ha jön egy erősebb mélyebb és intenzívebb mint a meg szokottak. Eddig csak a sportra koncentrált és nem foglalkozott mással. „Ez a pasas ki készít!” Jack és Chrisen kívül ő az első aki közelebb került a fiúhoz. Csak míg a 2 fiú barátként ő egy kicsit másként került közelebb. Be tántorgott a fürdőbe, rá támaszkodott a mosdó kagylóra. Mély levegőket vett.

-PICSÁBA! -Ütött bele ököllel a tükörbe ami el is tört. Hangosan szuszogott. Kezéből csöpögni kezdett a vér.

-Daniel...-Ált az ajtóba a tanár aggódó tekintettel.

-Björn...-Kapta el a kezét a tükörből.

-Mit művelsz!? -Oda sietett és meg ragadta a kezét. -Ez elég csúnya. -Nézte az öklét. Pár kisebb szilánkot ki szedett és a csapba dobta. -Hol van fertőtlenítő? -D csak rá mutatott az egyik szekrényre. Sok sebet szerez nap mint nap így elég sok ilyen cucca van. Ki szedegette a szilánkokat és rá borította a fertőtlenítőt.

-Áhh...-Szisszent fel. Fáslival el kezdte be kötözni a kezét.

-Minden rendben van itt? -Jelent meg Adrien. Teljesen ki akadt ahogy meg látta a véres mosdót és a tükröt.

Tanár úr kérem! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora