Mit érzel írantam?

146 10 4
                                    

-Szia anya meg jöttünk! -Kiabált Jack miközben le rúgta a cipőjét. Chris le vette és barátjáét is fel véve szépen le tette egymás mellé. Majd ment utána.

-Chris drágám! -Puszilta meg homlokát a fiúnak.

-Szia! -Piros pozsgás arccal mosolygott a nőre.

-Éhesek vagytok?

-Mint a farkas. -Puszilta meg anya arcát a fiú. Vacsora után még beszélgettek az asztalnál.

-Halottam Danny mit csinált.

-Igen elég nagy balhét kevert a múltkor. -Sóhajtott Chris. -Azért csinálta, hogy ki rúgják mert bele szeretett a tancinkba.

-Melyikbe?

-Az ofő. -Válaszolt Jack.

-Háááát nem rossz pasi. -Kuncogott az anya. -Szegény fiú. Nagyon anyátlan. -Sóhajtott. -Látszik rajta mennyire figyelem és szeretett hiányos.

-Meg jöttem. -Kiabált Jack anya.

-Szia életem. -Csókolta meg egymást a 2 nő. Jack szülei már régóta el váltak és már egy ideje két anya van a fiúnak.

-Sziasztok fiúk.

-Nah jó hagylak titeket! -Kacsintott az eddig asztalnál ülő nőiesebb anyuka.

-Perverz! -Horkant fel Jack majd fel mentek a fiú szobájába.

-Olyan cukik anyudék. -Huppant be a bab zsákba Chris.

-Jövőhéten nem leszek szerdától mert versenyzem. -Nézte az égboltot Björn. Danny mellette gurult mínusz kettővel.

-Cross motoros?

-Nem akrobatikus.

-Meg néznélek egy feszülős dresszbe. -Kuncogott D.

-Azt mindjárt gondoltam. Az a baj hogy a krinolinomat nagyon szorítaná. -A fiatal hatalmasat kacagott.

-Björn miért nem rúgtak ki?

-Az igazgató azt mondta nagyon kreatív vagy. Tetszett neki a színes bomba és a szépen meg rajzolt részletes kéz a hallba. -Kuncogott a tanár.

-Komolyan?

-Igen.

-Azt hittem te kuncsorogtál neki.

-Én!? Ne nevettess be borítottál kék festékkel. Még mindig kéket tüsszentek.

-Bocsánat. -Nevetett Danny.

-Nagyon egyedi srác vagy. Tipikusan csak éled az életed úgy ahogy az jön.

-Ki kell élvezni nem igaz? -Rakta zsebre a kezét.

-Az igazat meg vallva te csinálod jól. A saját szabályaid szerint élsz. Nem félsz semmitől.

-Ez azért nem igaz. – Nézett le.

-Miért? -Nézett rá a fiúra.

-Van 1 nagy félelmem.

-És mi az? -Kíváncsiskodott Björn.

-Az, hogy egyedül maradok. Hogy senki se fog szeretni. Mármint úgy mint Chris és Jack egymást.

-Elég szeretett hiányos vagy.

-Meg lehet. -Továbbra se  nézett fel.

-Nem akkarsz meg tanulni motorozni?

-Nem. Most görkorizni tanulok. -Nézett fel.

-Én nem tudok se deszkázni se korizni. De szörfölni azt igen.

-Ne szívas! Kajak tudsz szörfölni?

-Igen anno nyaranta szüleim meg tanítottak. -Mosolygott.

-Mázlista. -Hamar meg érkeztek a fiú házához. -Nem akkarsz be jönni?

-Áhh nem kéne. -Mosolygott a férfi.

-Értem én...Hát akkor szia. -Intett majd be sétált. El jött a hétvége Danny egy sport táskával a vállán és deszkájával a kezében állt a háza előtt telóját nyomkodva. Le húzódott egy sport kocsi. Fel pillantott de nem foglalkozott vele.

-Be szállsz vagy még napozol egy kicsit? -D le hajolt és ekkor látta meg Björnt a volánál.

-Neked van kocsid is?

-Igen. -Nevetett a férfi. Daniel ki nyitotta a hátsó ajtót és be dobta a táskáját meg a deszkát aztán be ült előre. -Indulhatunk? -Nézett a fiúra.

-Japp asszem minden meg van.

-Akkor jó. -Indultak meg. -Milyen volt a helyettes?

-Szabad foglalkozás volt. Tesin meg ki doboztunk.

-Értem. -Gyújtott rá. -Lesz meccsed a közelben?

-Persze.  2 hét múlva kezdődik a sulik közti mérkőzés. Azt mondta az igazgató, hogy ha meg nyerem akkor vissza kapom az ösztön díjat.

-Majd megyek nézni. Mosolygott rá.

-Neked hogy ment a verseny?

-Természetesen nyertem. -Kacsintott ami kicsit zavarba hozta a fiút.

-Gratulálok. -Az út elég hosszú volt így Danny el is aludt. A nyaraló egy el dugott helyen feküdt. Magas kerítés vette körbe. Be vitte a fiú cuccát majd vissza tért érte. Ki kapcsolta az övét majd óvatosan ki emelte a kocsiból, lábával be csukta az ajtaját. Danny picit mocorgott és arcát bele nyomta a férfi mellkasába. Björn el mosolyodott be cipelte a házba az alvó fiút. Le fektetve az ágyba majd otthagyva át öltözött. Egy fél óra múlva  Danny is fel ébredt. Álmosan az ablakhoz sétált és ki nézett rajta. Észre vette Björnt egy száj fürdő naciba egy szörf deszkán lebegett a víz tetején hanyatt fekve. Álmosan le sétált a lépcsőn le vetkőzve fel kapta az úszó naciját, minél csendesebben próbált be menni a vízbe így le merült. Mikor a deszka alá ért bele fordította őt a vízbe és felső testét rá tette.

-Az anyád úr istenét! -Jött fel a férfi és ő is rá kapaszkodott a deszkára bár neki még le ért a lába.

-Jó reggelt. -kuncogott Danny. Björn képen fröcskölte. -Mikor értünk ide?

-Nem tom kb 1 órája. -Mászott vissza a deszkára terpeszben rá ült. -Gyere. -Húzta maga elé a fiút.  

-Nincsenek túl nagy hullámok.

-Nem fogunk ma szörfölni. -Ölelte át a derekát  és vállára tette fejét amitől D el vörösödött. -Sok mindent akarok veled meg beszélni.

-Igen?

-Bizony. -Simított  végig a fiú karján. Danny nagyot nyelt.

-Például?

-Itt nem láthat meg senki. -Puszilta meg a fiú nyakát aki rettenetesen gyorsan nyomot egy 180°-ot. A deszka kicsit meg imbolygott de Björn gyorsan egyensúlyba hozta. Fel nézve a fiú kicsit rémült arcát látta meg amitől meg lepődött. -Mi a baj?

-Nem értelek.

-Mármint? -Lóbálta meg lábait.

-Azt mondtad kettőnk közt nem lehet semmi.

-Mert ez így van. De ha nem derül ki. -Csúszott közelebb.-Nem lehet belőle baj. -Simította meg arcát. A fiatal fiú szemei csak úgy ragyogtak.

-Kérdezhetek valamit?

-Amit csak akkarsz.

-Mit érzel irántam? – Picit aggódva nézte a férfi arcát.

-Nem fogom azt mondani, hogy szerelmes vagyok beléd. Mivel ahhoz még meg kell ismerjelek de mondjuk úgy, hogy elég közel állok a beléd zúgáshoz.

Tanár úr kérem! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora