Miért!?

153 11 1
                                    

-Én el hiszem. Csak hát nincs kedvem hozzá. Hogy csinálod, hogy neked ennyire jól megy?

-Nem tudom. Gyorsan tanulok jó a memóriám. -Vont vállat Jack.

-Am nem zavar, hogy Chris rajtad fekszik?

-Nem. Mindig nagyon bújos mindenkivel. -Danny fel nevetett. -Most mi van.

-Csak az, hogy nem bújik ennyire mindenkivel.

-Nem? -Nézett le a paradicsom vörös fiúra aki mint egy kis kutya nézett fel rá. -Uhm...hát akkor velem miért?

-Chris? -Biccentett D.

-Hát...

-Ne már Jack most komolyan?

-Kajak nem értem mi van!

-Néz már rá szerencsétlenre! -Sóhajtott. Jack ismét rá nézett. -Szerinted miért néz ki úgy mint egy Iraki homár!?

-Iraki?

-Felejtsd el. -Fordult hasra a babzsákon.

-Jack...én....én....szeretlek. -Olyan halkan mondta neki, hogy nem lehetett hallani.

-Tessék?

-Én...

-Chris mi a baj? -Emelte fel arcát 2 kezével.

-SZERETLEK TE SEGG FEJ! -Kiabált rá és Dannyhez futva el bújt a fiú alatt.

-Uhm...szeretsz? -Meg lepődve fordult utána. A szőke hajú D alatt pityergett.

-Nem vetted észre? -Nézett rá a fiú.

-Esküszöm nem. -Ált fel és oda guggolt. -Chris...-Simogatta meg a karját.

-Igen? -Könnyes szemmel nézett rá. Jack mosolyogva szét tárta a karját. A fiatal oda bújt hozzá.

-Tudod, hogy mennyire nem veszem észre ezeket a dolgokat. Ha hamarabb mondod már rég járnánk! -Chris nagy szemekkel nézett fel rá. -Dannyvel is nagyon közvetlen vagy ezért nem vettem észre. -Puszilta meg a fejét.  

-Tényleg? -Szipogott.

-Állatti cuki srác vagy. Törékenynek tűnsz mégis izmos vagy. Alacsony vagy gyönyörű szőke tincseid vannak szép fehér bőröd és a szemeid is csodásak. -Törölgette le a fiú könnyeit. -Melyik meleg srácnak nem jönnél be?

-Nekem a férfiasabb faszik jönnek be. -Vigyorgott D.

-De te uke vagy!

-Meleget és nem Semét mondtál! -Nyújtotta ki nyelvét.

-Gúnyolódj csak. Nehogy rád uszítsam anyám.

-Uszítsad csak én nagyon bírom -Nevetett.

-Chris lennél a pasim?

-Nem.

-Nem!?

-Nem hát. Hódíts meg. -Bújt a mellkasába.

-Be szarok hallod ezt Danny. Még hódítsam meg.

-Igaza van! Te vagy a seme. -Kuncogott D.

-Kapd be a f@szom. -Mutatta középső ujját.

-Ki hagyom nem jössz be mint pasi. -Aznap gyakoroltak fizikából. Szép lassan el jött az őszi szünet ami alatt Chris el utazott Oroszba Jack pedig a szüleivel utazott el így Danny egyedül maradt. Egyik nap este fele a közeli tó parton ült a deszkáján és dohányzott. Már lemenőben volt a nap. Björn és az egyik barátjával sétált mikor meg látta a fiút jobbra-balra hintáztatta magát.

Tanár úr kérem! Where stories live. Discover now